LongFields schreef:tycha schreef:LongFields schreef:Heb je wat meer info over deze speurgroep? Een websie of zo?
Succes en veel plezier zondag!
De website is nog in opbouw, en nog niet online (volgens mij). We trainen in Nieuw Vennep (vlak bij jou dus) op het terrein waar ook de hondenschool en een IPO club zit langs de N207.
Het is een nog jonge club met nu een stuk of 6 leden. Er wordt getraind op zondag en maandag avond. Het is een KNPV club maar dan gericht op het zoekhonden programma. Dus het basiscertificaat en de opvolgende certificaten speurhond, sorteerhond, vlakterevieren (slachtoffers zoeken) en puinrevieren.
Op mijn eigen site is hier ook wat informatie over te vinden.
O, dan weet ik waar het zit, ik rijd daar regelmatig langs als ik met de honden in het park ertegenover ga wandelen.
Ik ga zo op je site kijken, en misschien binnenkort wel een keer bij de training als dat mag. Van hoe laat tot hoe laat is dat op zondag?
Ik vermoedde al aan de hand van jouw foto's dat jij regelmatig wandelde in dat park daar tegenover

Ik kijk zelfs als ik daar naar toe ga of ik geen krullenbollen zie lopen
Op zondag trainen we vaak op locatie(wel in de omgeving Nieuw Vennep en Hoofddorp), dit verschilt per week. Dit vanwege het speuren, hier voor proberen we zo veel mogelijk verschillende terreinen op te zoeken. De ene week blijven we dan daar en doen we daar ook de andere oefeningen de andere keer gaan we terug naar het club terrein en trainen daar dan verder. Ook de aanvangstijd wisseld maar ligt meestal tussen half 9 en half 10.
Op maandagavond trainen we vanaf 19.00 uur op het club terrein.
Volgens mij ben je altijd welkom om te komen kijken.
We gaan trouwens ook regelmatig naar oefendagen in Brabant (oa waar je zus ook is wezen kijken)