Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Behendigheid

Moderator: moderatorteam

M@rleen
Zeer actief
Aantal honden: 0
Contacteer:

Behendigheid

Ongelezen bericht door M@rleen »

Vanavond de 5e les gehad en zowel Boomer als ik zijn helemaal super enthousiast.. :mrgreen:
Was echt erg, konden allebei nauwelijk wachten om te beginnen... :N:

Tijdens het wachten op onze beurt was Boomer strontvervelend; 'wat nou zit en blijf?? Ik moet naar Moyo (Toller) toe!!!' Voor de oefeningen kon ik m gewoon losgooien, hij bleef keurig netjes wachten en begon te sprinten en te springen en overal over/door wat ik maar aangaf. Hij is misschien niet de sneltse (das een superenthousiaste jack) maar hij doet het wel als (een van de enige) EN op tempo EN foutloos. Tenminste, zolang ik de goede aanwijzingen gaf.. :smile: Een keer stond ik om mn as te tollen, want we moesten 4x hoog, waarvan er 3 in een rondje stonden.. Dus ik liep hem in de weg :boos:

Wip gaat nu ook ineens helemaal super, doet hij ook los, maar de wip moet nog wel een beetje vastgehouden worden. Voor het eerst de slurf gehad, kon na 2x gelijk al dichtgelaten worden, ging hij gewoon doorheen. Na een paar keer had hij het wel gezien en begon hij te klieren, door er 2x terug uit te lopen, maar toen hij doorhad dat ik het meende, ging hij toch maar.. :ok: 2e keer dat hij terugliep, bleef ik gewoon aant einde staan en zei; DOOR! en hij ging er keurig netjes doorheen. :cheer:
Aant einde van de les nog even een parcoersje gedaan, terwijl de rest al klaar was, ff afkicken.. :jank: Moest hij halverwege op de tafel, ik al doorlopen, hem roepen, DOOR de tunnel, paar keer HOOG en ik was nog maar halverwege, terwijl hij netjes hoog sprong, dan moest hij terug, over de kattenloop, stond ik daar mooi op tijd, ik hoef niet meer overal mee mee te lopen.. :cheer: :ok:

Zo ontzettend leuk om te zien hoe enthousiast hij is!

Wat heel jammer was; ik had Gio overgehaald om foto's te komen maken, wat hij eigenlijk niet wilde. En hij is geweest, alleen hij kon het net niet vinden... :jank:
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Leuk dat jullie er zoveel plezier in hebben :ok:
M@rleen
Zeer actief
Contacteer:

Ik wil morgen weer.. :smile: Maar das niet goed voor Boomer. :neenee:
M@rleen
Zeer actief
Contacteer:

Zou het heel erg idioot zijn om mn camera mee te nemen en te vragen of een van de anderen zo af en toe foto's wil maken?

Hoef heus niet overal foto's van :pffff: Maar wel van alle onderdelen minimaal 1!! :smile: :mrgreen:
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jaap* »

M@rleen schreef:Zou het heel erg idioot zijn om mn camera mee te nemen en te vragen of een van de anderen zo af en toe foto's wil maken?
Tuurlijk niet, waarom zou dat gek zijn?
Misschien is er wel een medecursist die een kijker of chauffeur mee heeft ofzo.
Leuk dat jullie er zo'n plezier in hebben :ok:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Wat leuk dat jullie er zo veel plezier in hebben M@arleen :ok:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”