Was echt erg, konden allebei nauwelijk wachten om te beginnen... :N:
Tijdens het wachten op onze beurt was Boomer strontvervelend; 'wat nou zit en blijf?? Ik moet naar Moyo (Toller) toe!!!' Voor de oefeningen kon ik m gewoon losgooien, hij bleef keurig netjes wachten en begon te sprinten en te springen en overal over/door wat ik maar aangaf. Hij is misschien niet de sneltse (das een superenthousiaste jack) maar hij doet het wel als (een van de enige) EN op tempo EN foutloos. Tenminste, zolang ik de goede aanwijzingen gaf..

Wip gaat nu ook ineens helemaal super, doet hij ook los, maar de wip moet nog wel een beetje vastgehouden worden. Voor het eerst de slurf gehad, kon na 2x gelijk al dichtgelaten worden, ging hij gewoon doorheen. Na een paar keer had hij het wel gezien en begon hij te klieren, door er 2x terug uit te lopen, maar toen hij doorhad dat ik het meende, ging hij toch maar..

Aant einde van de les nog even een parcoersje gedaan, terwijl de rest al klaar was, ff afkicken..

Zo ontzettend leuk om te zien hoe enthousiast hij is!
Wat heel jammer was; ik had Gio overgehaald om foto's te komen maken, wat hij eigenlijk niet wilde. En hij is geweest, alleen hij kon het net niet vinden...