Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mijn nieuwe rifje, voor de aquariumliefhebbers.

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Ik ben geen aqariumliefhebber, maar wel een zeeliefhebber (zwem er liever zelf tussenin :wink: ), maar ik kan hier toch wel van genieten! Wat gaaf om een gorgoontje in je aquarium te hebben, daar heb ik persoonlijk wel een geschiedenis mee (in het wild dan he). Ik kijk nu al uit naar de foto's als het verloren trio er weer bij is!
Yv*nn
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yv*nn »

Prachtig mooi Marc :ok:
T`is puur genieten toch, om zo een eigen stukje natuur te scheppen, en helemaal goed dat je geen wildvang gebruikt maar zelf kweekt en ruilt.
Ben echt benieuwd naar het eind resultaat!!!

{ hoewel er eigenlijk nooit een eindresultaat is, blijft altijd werk aan de winkel om alles optimaal in conditie te houden, maar dat is jou wel toevertrouwd}
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Heel erg mooi hoor... je hebt echt eer van je werk :ok:

Jacqueline
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

ik heb er totaal geen verstand van maar het ziet er prachtig uit :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Ik heb door dit topic (tenminste dat denk ik) over jou gedroomd :mrgreen:

Ik droomde dat mijn opa en oma gingen emigreren en dat wij in hun huis moesten gaan wonen. Ze hadden een heel groot zee-aquarium met schildpadden en een ander heel groot aquarium. Opa had geen tijd meer om uit te leggen hoe ik ze moest verzorgen want ze moesten weg. Ja, iedere dag een kopje kraanwater met een biscuitje erin gekruimeld :smile: en dan bleef het schoon.
Mijn vriend zei meteen dat we ze maar weg moesten doen maar ik zei dat ik gewoon Marc en Martijn ging bellen want die wisten wel hoe ik ze moest verzorgen. Ik heb toen Marc gebeld en verder weet ik het niet meer jammer genoeg :19: :wink:
Toch leuk hoe een topic schijnbaar indruk kan maken :wink:

Mijn opa (als ie nog geleefd had) zou trouwens nooit zijn beestjes achter hebben gelaten hoor. Dat was een enorme dierenvriend!
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

:eek: Prachtig :ok:
Afbeelding
Joy C
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Joy C »

Mooi! :ok:
Ik heb er de ballen verstand van, maar sta bij andere mensen thuis altijd naar het aquarium te staren. Blijf er gek genoeg ook altijd naar kijken. :mrgreen:
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”