Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Naar het strand
Moderator: moderatorteam
- *kelly*
- Zeer actief
Naar het strand
Hallo,
wij willen binnenkort heel graag een keer met de hondjes naar het strand (volgens mij mag dat eerdaags ook weer volop) en nu ben ik op zoek naar een leuk strand om te gaan wandelen. Ik weet dat er van die websites zijn, maar ik hoor graag wat persoonlijke meningen.
Niet te ver met de auto vanaf Utrecht. Goede parkeermogelijkheden. Lekker kunnen wandelen niet té druk (liefst zo min mogelijk duin want Lizzy kan ivm met blessure niet in te zwaar zand lopen) en een leuk restaurantje voor een kopje warm iets, waar uiteraard de honden welkom zijn....
Brand maar los!!
wij willen binnenkort heel graag een keer met de hondjes naar het strand (volgens mij mag dat eerdaags ook weer volop) en nu ben ik op zoek naar een leuk strand om te gaan wandelen. Ik weet dat er van die websites zijn, maar ik hoor graag wat persoonlijke meningen.
Niet te ver met de auto vanaf Utrecht. Goede parkeermogelijkheden. Lekker kunnen wandelen niet té druk (liefst zo min mogelijk duin want Lizzy kan ivm met blessure niet in te zwaar zand lopen) en een leuk restaurantje voor een kopje warm iets, waar uiteraard de honden welkom zijn....
Brand maar los!!
"Mensen kunnen fouten maken, honden kunnen vergeven."
"De enige fout van een hond is dat hij geen honderd jaar kan worden."

- *kelly*
- Zeer actief
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Re: Naar het strand
Parinassia in Bloemendaal*kelly* schreef:Hallo,
Brand maar los!!

- *kelly*
- Zeer actief
-
- geregistreerd lid
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
- Aantal honden: 2
-
- Actief
Dat geldt alleen voor de "grote" boulevard! Beach-end ligt aan de andere boulevard en daar kun je gewoon nog steeds naar het strand toe!eefje+huig schreef:er is een stuk bij noordwijk wat nu verboden gebied is vanwege het verbreden van de duinen er word zand opgespoten waardoor er drijfzand ontstaat.dus als je naar noordwijk gaat zou ik even goed in de gaten houden of je er wel op mag.
groetjes eefje
- laura23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): epagneul breton en een duitse staande draadhaar
Nu alleen 4 Bengalen. - Aantal honden: 0
bij het ijmuiderslag kan je heerlijk lopen met de hond, ruime parkeergelegenheid en het strand is naar beneden lopend een 3 minuten ofzo, daarna heb een starnd zo breed (300meter ofzo?). en heel veel zee!alm@ schreef:Waar ga jij dan altijd? Ik woon vlakbij maar ik ben altijd aan het zoeken. Ik zet mijn auto ergens en dan moet ik einden lopen om een stukje strand te vindenAddy schreef:Ik wandel altijd op Ijmuiden
gr laura
Quireste 01-05-2000--03-09-2013
Cartouche 17-09-2007— 09-03-2020
Personeel van Zosja,Mishka,Rody, Borja
Cartouche 17-09-2007— 09-03-2020
Personeel van Zosja,Mishka,Rody, Borja
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik ben wel niet Addy maar ik wandel vaak op het strand van ijmuiden.alm@ schreef:Waar ga jij dan altijd? Ik woon vlakbij maar ik ben altijd aan het zoeken. Ik zet mijn auto ergens en dan moet ik einden lopen om een stukje strand te vindenAddy schreef:Ik wandel altijd op Ijmuiden
Ga dan helemaal naar het begin...weet even niet hoe het heel maar is volgens mij ijmuiderslag en dan bij strand tent de Beach Inn het strand op...eerst moet je nog even een minuut of 7 door een duingebied lopen ....lekker en mooi breed strand en lekker aan de zee.
Jacqueline
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ook het strand van Noordwijk bij beach End is heerlijk lopen....en daar mag je ook in de zomer met je hond het strand op das namelijk speciaal hondenstrand...volgens mij Ijmuiden het stuk bij de Beach inn is ook hondenstrand en mag je het hele jaar op.
Voordeel van een slechte zomer voor de mens zijn de heerlijk wandelingen langs het strand met d ehond.
Jacqueline
Voordeel van een slechte zomer voor de mens zijn de heerlijk wandelingen langs het strand met d ehond.
Jacqueline
-
- Zeer actief
- Apartje
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- *kelly*
- Zeer actief
-
- Actief
Wij wandelen in:
Wijk aan zee: die is nog een van de weinige plaatsen waar je het hele jaar door met de hond op het strand mag komen, Dat is namelijk het strand bij de pier.
IJmuiden: De bunkers daar vind ze erg leuk
Egmond aan Zee: omdat ze naast een heel erg gezellig dorp en strand ook hele mooie duinen hebben waar je echt enden kan lopen.
Uiteraard zit hier het strand in begrepen
Wijk aan zee: die is nog een van de weinige plaatsen waar je het hele jaar door met de hond op het strand mag komen, Dat is namelijk het strand bij de pier.
IJmuiden: De bunkers daar vind ze erg leuk

Egmond aan Zee: omdat ze naast een heel erg gezellig dorp en strand ook hele mooie duinen hebben waar je echt enden kan lopen.
Uiteraard zit hier het strand in begrepen

Laatst gewijzigd door SnowWhite op 09 nov 2007 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- *kelly*
- Zeer actief
Ben gisteren met een vriendin en Mickey op het strand in Scheveningen geweest en hij vond het geweldig (wij ook trouwens!)!
Ga binnenkort nog een keer met mn moeder en de andere 2 hondjes ook naar scheveningen, maar ga al jullie tips ook zeker uitproberen, bedankt!!
Ga binnenkort nog een keer met mn moeder en de andere 2 hondjes ook naar scheveningen, maar ga al jullie tips ook zeker uitproberen, bedankt!!

"Mensen kunnen fouten maken, honden kunnen vergeven."

-
- Zeer actief
*kelly* schreef:Ben gisteren met een vriendin en Mickey op het strand in Scheveningen geweest en hij vond het geweldig (wij ook trouwens!)!