Ik heb eindelijk een foto gevonden van de moeder van Osa ( geen geweldige foto )
Fleedwood Sara from Brimwaja Lodge:

vader
Jolly-Gambler v.h Wiekse veld

En Osaatje
Jublee Jess from Brimwaja Lodge:

op wie lijkt ze het meest?
gr Aimee
Moderator: moderatorteam

Bubbles blijft me verbazen. Ze is wel wat nerveuzer dan normaal, maar op zich is het nog goed te doen. Zonder middeltjes waar ze steun aan kan hebben. Wel heb ik hier alle gordijnen dichtgedaan en de radio/tv staat wat harder dan normaal. Vanmiddag heerlijk gewandeld in het bos, waar we de knallen heel ver weg hoorden. Tot nu toe gaat het hier goed*tweety* schreef:Trekt Osa het nog? En Bubbles?

Wat raar, dat met dat eten!*tweety* schreef:Zo lang geleden, ik dacht ik ga het topic weer eens opzoeken.
Er zijn vast wel wat nieuwe goldens bijgekomen.
Hoe gaat het met al die goldens hierzo?
Yvar heeft momenteel weer eens kuren, de zomer komt eraan en dan hoeft meneer ineens geen eten meer s´avonds, niet omdat hij geen honger heeft want dat heeft hij wel, maar omdat meneer te lui is om op te staan en te eten, hij heeft het nog liever dat we hem even gaan voeren.
Dat is zo gek, dit gedrag vertoont hij nu voor het 3e opeenvolgende zomerseizoen.
Wordt het weer zo rond sept. dan begint hij weer goed te eten, zou dat nou door het weer komen, of zijn het kuren.
Ik neem aan dat zn schildklier probleem hier niks mee te maken heeft.
Hij krijgt gewoon 2 keer per dag zn thyrax en zn bloedwaardes zijn goed.