Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wie kent Dog-Action bij Eindhoven?

Zoals : Schapen drijven, Canicross , Treibball , Combisport , Waterwerk etc

Moderator: moderatorteam

~Suzanne~
Zeer actief

Wie kent Dog-Action bij Eindhoven?

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Ik overweeg om hier een of meer cursussen te gaan volgen....
wie kan mj positief of negatief iets over hen vertellen? De manier van doen naar mensen en honden bijvoorbeeld? Training positief? Prikbanden en geweld op honden toegestaan?

Mag evt natuurlijk ook prive...

Groetjes,
Suzanne
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Ik train er en ben er erg positief over :ok: Ze trainen met de clicker en prikbanden of wat dan ook zijn absoluut niet toegestaan. Ik heb met Jip de introductieclickertraining gevolgd en doe nu de voorbereidende cursus voor behendigheid. Van de clickertraining heb ik heel veel geleerd en ook bij de behendigheid leer ik erg veel. Ze werken met kleine groepen (max 6), zijn goed opgeleid en het is allemaal goed geregeld. Ik heb het er helemaal gevonden :ok: (en ik ben best kritisch :mrgreen: )

Welke cursussen wil je gaan doen?
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
~Suzanne~
Zeer actief

Lysette schreef:Ik train er en ben er erg positief over :ok: Ze trainen met de clicker en prikbanden of wat dan ook zijn absoluut niet toegestaan. Ik heb met Jip de introductieclickertraining gevolgd en doe nu de voorbereidende cursus voor behendigheid. Van de clickertraining heb ik heel veel geleerd en ook bij de behendigheid leer ik erg veel. Ze werken met kleine groepen (max 6), zijn goed opgeleid en het is allemaal goed geregeld. Ik heb het er helemaal gevonden :ok: (en ik ben best kritisch :mrgreen: )

Welke cursussen wil je gaan doen?
Kijk, dat mag ik graag horen!
Ik ben ook zwaar tegen prikbanden en 'geweld' tegen honden (al zul je best een keer iets krachtiger moeten optreden)
Ik begin met een keertje kijken bij Rally-O en ik wil evt de voorbereiding agility gaan doen en/of introductie clicker en daarna rally-o.
Gewoon lekker bezig met 't manneke... ;-)

Het is lastig een school te vinden die er op de zelfde manier als ik over denkt ;-)

Suzanne
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Ik vond het ook heel moeilijk maar ik ben hier heel tevreden over. Moet er wat verder voor rijden maar dat heb ik er graag voor over. Bij andere cursussen waren óf de groepen heel groot, organisatie rommelig of een EG cursus verplicht en daar had ik absoluut geen zin in. De introductieclickertraining is wel verplicht voor je verder kunt met andere cursussen. Maar dat is maar 10 lessen en de oefeningen die je gebruikt om de clickervaardigheden te leren mag je zelf kiezen. Bij Jip heb ik toen allerlei doggydancekunstjes gebruikt :ok:

Ze hebben multisport, lijkt me ook heel erg leuk. Is een beetje van alles wat. Maar ik hou het eerst nog maar bij behendigheid, daar hebben we allebei heel veel plezier in :cheer: (Jip soms wel op een andere manier dan de bedoeling maar goed :mrgreen: )
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
~Suzanne~
Zeer actief

Lysette schreef:Ik vond het ook heel moeilijk maar ik ben hier heel tevreden over. Moet er wat verder voor rijden maar dat heb ik er graag voor over. Bij andere cursussen waren óf de groepen heel groot, organisatie rommelig of een EG cursus verplicht en daar had ik absoluut geen zin in. De introductieclickertraining is wel verplicht voor je verder kunt met andere cursussen. Maar dat is maar 10 lessen en de oefeningen die je gebruikt om de clickervaardigheden te leren mag je zelf kiezen. Bij Jip heb ik toen allerlei doggydancekunstjes gebruikt :ok:

Ze hebben multisport, lijkt me ook heel erg leuk. Is een beetje van alles wat. Maar ik hou het eerst nog maar bij behendigheid, daar hebben we allebei heel veel plezier in :cheer: (Jip soms wel op een andere manier dan de bedoeling maar goed :mrgreen: )
ik ga even over op pb ;-)

suzanne
Plaats reactie

Terug naar “Alle andere sporten”