Gollum schreef:Ik neem m'n camera wel meeJaap* schreef:Dan moeten jullie na afloop wel even melden of Marjolein echt zulkeogen heeft
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Enge heddur wandeling
Moderator: moderatorteam
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
-
Addy
Malinois mag wel mee hoor, maar aangezien er alleen maar enge hedders meemogen moet ze die van haar thuislaten, die zijn namelijk niet eng genoegPak-de-bal schreef:zij heeft 5 Mechelse herders , waar je beslist niet in de tuin moet gaan lopenGollum schreef:Hoezo dat dan? Heeft die nog engere herders?![]()
ik word al steeds bang bij haar verhalen elke keer
- Gaia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xPuli
-
C@rmen
-
Addy
dan ga je toch lekker mee, mellemans en poppel gaan ook meeC@rmen schreef:Had ik nou ook maar een hedder..![]()
We zijn vorig weekend naar egmond aan zee geweest om uit te waaien maar er stond geen wind
En dan hier de route, je rijd naar Ijmuiden, door Ijmuiden heen totdat je aan je rechterkant de veerpont ziet, staat ook een patatkraampje , daar ga je naar rechts , dan alsmaar rechtdoor, dan zie je vlak voor een kleine rotonde links en rechts een benzinepomp, ga je nog steeds rechtdoor en dan rijd je als het ware tegen het strand aan, zodra je de heuvel oprijd, merk je vanzelf kom je weer bij een kleine rotonde uit, dan zie je links al een hele grote parkeerplaats liggen, daar is het. We kunnen bij de Beach Inn afspreken, je loopt dan het strand op , gaat naar links en ongeveer zeven minuten lopen zie je links een strandtent liggen, met groot terras, dat is de Beach Inn, daar is het wat rustiger en dan lopen we elkaar niet mis
Als iemand bang is dat die het niet kan vinden pb me dan even want dan kan je vanaf de veerpont achter me aanrijden
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
ik heb 3 mechelse herders en 2 dobersPak-de-bal schreef:zij heeft 5 Mechelse herders , waar je beslist niet in de tuin moet gaan lopenGollum schreef:Hoezo dat dan? Heeft die nog engere herders?![]()
ik word al steeds bang bij haar verhalen elke keer
En nee, bij beide rassen moet je niet ongevraagd in de tuin komen, lijkt me logisch met WAAK- EN VERDEDIGINGSrassen lijkt je ook niet? Daar zijn ze voor gefokt. Als ik er ben kun je rustig in de tuin gaan lopen/zitten is er niks aan de hand.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- alm@
- moderator
Mevrouw de Bal moet maar eens een glaasje sherry bij je gaan drinkenmalinois schreef:ik heb 3 mechelse herders en 2 dobersPak-de-bal schreef:zij heeft 5 Mechelse herders , waar je beslist niet in de tuin moet gaan lopenGollum schreef:Hoezo dat dan? Heeft die nog engere herders?![]()
ik word al steeds bang bij haar verhalen elke keer![]()
En nee, bij beide rassen moet je niet ongevraagd in de tuin komen, lijkt me logisch met WAAK- EN VERDEDIGINGSrassen lijkt je ook niet? Daar zijn ze voor gefokt. Als ik er ben kun je rustig in de tuin gaan lopen/zitten is er niks aan de hand.

- alm@
- moderator
-
Eefje83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
- Aantal honden: 2
ja ik denk(voel aan me water) dat het gaat waaien dit weekendalm@ schreef:Vind ik ook, ga gezellig meeC@rmen schreef:Had ik nou ook maar een hedder..![]()
We zijn vorig weekend naar egmond aan zee geweest om uit te waaien maar er stond geen windwind kan ik je niet garanderen
ik wou dat ik ook kon maar ik moet bij mijn mama eten,en ik kan me ook niet meer vertonen na mijn uitlatingen vanmiddag
dus ik zal naar jullie zwaaien vanuit katwijk by the sea
- Gollum
- Zeer actief
- nicole12
- Vaste gebruiker
-
Pak-de-bal
niet eerder gezein, maar ik kan niet, ga naar Arnhem, dus in het land ipv aan het strand.alm@ schreef:ValserikPak-de-bal schreef:maar het zal wel een goede test voor ons zijn, dan ga ik mee, maar duw ik jou naar binnen en ik blijf staanGollum schreef:Nou laten we dat dan maar ook niet doen hePak-de-bal schreef: zij heeft 5 Mechelse herders , waar je beslist niet in de tuin moet gaan lopenben je ook bang voor Herders? Ga gezellig mee zondag, zal Bauke ook leuk vinden zo'n herdermeisje
En met al die herders ? Bauke is ook bang , hoor
Ik heb net gisteren gehoord, dat àls je hond bang wegloopt van een herder , dan wordt hij juist aangevallen
( dat is al een paar keer gebeurd)
klopt dat?
Dus maw , als Bauke zou blijven staan, is er niets aan de hand.
( maar ja, dat leer ik hem niet meer aan)
is dat zo?
ben wel benieuwd hoe de test is geweest , laten julie het wel weten.
- alm@
- moderator
Ik kan niet spreken voor andere herders Marjolein maar mijn herders zijn sociaal en zullen nooit een (bange) hond aanvallen of achterna zitten. Als een hond niks van ze moet hebben, laten ze de hond gewoon met rust. Het is ook gewoon een kwestie van je hond behoorlijk opvoeden maar dat geldt voor iedere (grote) hond.Pak-de-bal schreef:niet eerder gezein, maar ik kan niet, ga naar Arnhem, dus in het land ipv aan het strand.alm@ schreef:ValserikPak-de-bal schreef:maar het zal wel een goede test voor ons zijn, dan ga ik mee, maar duw ik jou naar binnen en ik blijf staanGollum schreef: Nou laten we dat dan maar ook niet doen heben je ook bang voor Herders? Ga gezellig mee zondag, zal Bauke ook leuk vinden zo'n herdermeisje
En met al die herders ? Bauke is ook bang , hoor
Ik heb net gisteren gehoord, dat àls je hond bang wegloopt van een herder , dan wordt hij juist aangevallen
( dat is al een paar keer gebeurd)
klopt dat?
Dus maw , als Bauke zou blijven staan, is er niets aan de hand.
( maar ja, dat leer ik hem niet meer aan)
is dat zo?
ben wel benieuwd hoe de test is geweest , laten julie het wel weten.
typefoutje
Laatst gewijzigd door alm@ op 14 okt 2007 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.

- alm@
- moderator
- Gollum
- Zeer actief
- nicole12
- Vaste gebruiker
-
Addy
Ja ik woon toch in volendamGollum schreef:Don (mijn vriend) is t donderdag in z'n rug geschoten en het is er nog niet uitgeschotenHij zou rijden dus ik heb een probleempje..
Is er iemand in de buurt van Purmerend waarbij ik nog in de auto pas?
Anders moet ik afzeggen of verzetten en t is zulk mooi weer
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
-
C@rmen
Nou zoals jullie al wel gemerkt hebben ben ik er niet bij
Heb gister de hele dag op de military gelopen zonder krukken en vanmorgen ging het erg moeizaam met mn pootje.Vond het dan ook niet verstandig om helemaal naar t strand te rijden en dan ook nog te gaan wandelen.We zijn dus maar naar het enschedese strand geweest waar ik heerlijk in het zonnetje heb gezeten terwijl mark en janus zich vermaakten
Andere keer wil ik graag mee
eind November hebben mark en ik vakantie(alweer..heb nu ook al 3 weken vakantie ) en dan willen we een dagje strand dus die wie weet.
Heb gister de hele dag op de military gelopen zonder krukken en vanmorgen ging het erg moeizaam met mn pootje.Vond het dan ook niet verstandig om helemaal naar t strand te rijden en dan ook nog te gaan wandelen.We zijn dus maar naar het enschedese strand geweest waar ik heerlijk in het zonnetje heb gezeten terwijl mark en janus zich vermaakten
Andere keer wil ik graag mee
- nicole12
- Vaste gebruiker
-
chrico
- Zeer actief
-
Addy
-
chrico
- Zeer actief
-