Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Mooi hè,Berlijn,Bert en ik zijn er heen gereisd in 1989 toen de muur net was gevallen.
Hij heeft er stukjes stukjes vanaf gebikt en aan verschillende mensen gegeven.
We moesten toen nog naar Oost door Checkpoint Charley.
Jojoke schreef:Mooi hè,Berlijn,Bert en ik zijn er heen gereisd in 1989 toen de muur net was gevallen.
Hij heeft er stukjes stukjes vanaf gebikt en aan verschillende mensen gegeven.
We moesten toen nog naar Oost door Checkpoint Charley.
Checkpoint charlie ben ik ook langsgeweest, het is alleen niet zo groots als je zou verwachten. er staat een muurtje met een aantal foto's en verhalen, en meer eigenlijk niet.
Leuk programma, dat Neat Image. Ik werk met Photoshop CS2 en Elements 5. Daar kan ik al heel veel ruis mee wegkrijgen. Voegt Neat Image daar nog aan toe, denken jullie?
lidy2 schreef: Leuk programma, dat Neat Image. Ik werk met Photoshop CS2 en Elements 5. Daar kan ik al heel veel ruis mee wegkrijgen. Voegt Neat Image daar nog aan toe, denken jullie?
Ik vind wel dat het nog beter ruis weghaalt dan Photoshop, als ik het niet vergeet tenminste