Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Ze heeft een gigantische verandering doorgemaakt Cloor! Kan mij dat wat schuwe dametje nog herinneren dat ook moest wennen aan b.v. wortels. Kan je dat eten?
En nu is ze echt Hollands welvaren! Mooi om te zien!
Nu is het hopen dat ze goed genoeg is opgeknapt om een beebie te kunnen krijgen
cloris schreef:Nu is het hopen dat ze goed genoeg is opgeknapt om een beebie te kunnen krijgen
Het is in ieder geval al een wereld van verschil hoe ze er nu uitziet en dan zal de rest ook wel goedkomen
Haar bekken staat scheef door het ongeluk, daar moet dus eerst goed naar gekeken worden mbt dracht, mocht dat enigzins twijfelachtig zijn gaat het feest niet door dan zal ik op zoek moeten naar een andere merrie.
Liever heb ik dat ze een hengst voort zou brengen Desi
lekker dier is het Cloor, ik hoop dat ze een geschikte fokmerrie blijkt
Ja hoop ik ook en zoniet dan is het jammer
Leuk Desi
jip007 schreef:wow cloor wat een verschil , het wordt een mooie dame
Ja leuk he Jip? ik ga deze week weer even heen voor meer fotos
Tnx, voor de eerste heb ik speciale toegangsrechten nodig
Toch maar eens aanmelden voor de veteranenhoek ofzo
gut staat het in de vet.hoek? hmm
Kreeg een merrie-veulen aangeboden wat kreupel zou zijn ik heb die gok genomen en haar laten overkomen uit Spanje.
Het was echter geen veulen maar een dier van 1.7 jaar oud, dus wat je op de 1e foto ziet is 1.7 jaar oud... nou dat gaf niemand haar hoor achterstand in groei, ondervoed en verwaarloosd met een iets andere blessure dan wat de "fokker" deed overkomen... ze is namelijk niet kreupel maar haar bekken staat scheef door een inmense klap want onderhuids zit een plek (op haar bil) zo hard als steen...