Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Leuke foto's ....van een heel mooi paard hoor !!!
Ik vind paarden de mooiste dieren die er zijn
en lief en mijn hond de liefste !! Gewoon echt
prachtige foto's hoor !!! Grtjs Ann
Afgeknipt, ben jij gek!
Ze zijn gesneden met een mesje, meneer vindt trekken echt vreselijk dus vandaar dat ik ze altijd met een mesje doe.
Ik vind lange manen bij een KWPN-er of andere warmbloed altijd heel lijzig staan. Bij een Fries, Tinker, Arabier of Andalusiër staat het wel heel mooi.
Misschien niet jouw smaak, zo kort, maar ik ben er blij mee (en Romanov heeft er ook geen last van zoals je kunt zien. )
Bedankt voor jullie leuke reacties!
Roelfien, vind jij dat mooi, die appeltjes? Ik moet er nog steeds aan wennen.
Vond hem toen ik hem net had qua kleur veel mooier:
LongFields schreef:Bedankt voor jullie leuke reacties!
Ik ben ook een appeltjes -fan
Mijn merrie had ook altijd van die leuke appeltjes op dr kont..Ik vind Romanov nu eerlijk gezegd mooier dan op bovenstaande foto.
LongFields schreef:Bedankt voor jullie leuke reacties!
Ja, ik vind dat mooi. Schijnt het toppunt van een gezonde vacht te zijn.
Maar op deze foto heeft hij ze toch ook? Alleen wat minder getekend doordat hij donkerder is.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby
Ja, hij had ze al, alleen nu vallen ze 10x meer op.
Dat appeltjes een teken zijn van een gezonde vacht schijnt een broodje-aap verhaal te zijn trouwens. Het heeft meer met pigment te maken dan met de vachtconditie.
Laatst gewijzigd door LongFields op 17 okt 2007 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.
C@rmen schreef:Ik vind Romanov nu eerlijk gezegd mooier dan op bovenstaande foto.
Dat kan hoor.
Qua bespiering en bouw vind ik hem nu ook mooier, maar qua kleur niet. Toen was hij echt antracietgrijs van kleur, het komt op de foto niet zo mooi uit als het er in het echt uitzag, dat komt door het tijdstip dat de foto genomen is en het gebrek aan licht.
De foto's van nu zijn in volle zon en met prachtige herfstkleuren gemaakt, dat geeft net weer wat extra's.
LongFields schreef:Ja, hij had ze al, alleen nu vallen ze 10x meer op.
Dat appeltjes een teken zijn van een gezonde vacht schijnt een broodje-aap verhaal te zijn trouwens. Het heeft meer met pigment te maken dan met de vachtconditie.
Whahaha, appeltjes zijn heilig bij de paardenmensen op onze manege. Voordeel van dat broodjeaapverhaal is in ieder geval dat ze hun paarden de meest uiteenlopende lekkere hapjes (muesli met honing, lijnzaadolie, etc etc) voeren om de weerstand en conditie van het paard op te vijzelen, want dan krijgt ie appeltjes en is het dus zichtbaar dat ie echt heel gezond is.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby