Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Je zou op z'n minst er van uit kunnen gaan dat er MEER kalf in zit dan varken...
Maar zo is het met meer produkten... als je goed etiketten leest, lees je wel vaker dingen waarvan ik denk...hmzzz
ik heb ooit een programma (kan goed keuringsdienst van waarde geweest zijn) gezien over kalfsleverworst. dat is heel stom dat blijkt al zo te mogen heten vanaf 3% kalfsvlees. dus dat klopt dan in deze. ik vind zelf dat de naam die erop staat het hoofdbestanddeel moet zijn. dus al heb je slecht leverworst met maar 10% vlees dan moet naar mijn mening minimaal 51% kalf zijn om zo genoemd te mogen worden maar helaas is dat niet zo
massam schreef:ik heb ooit een programma (kan goed keuringsdienst van waarde geweest zijn) gezien over kalfsleverworst. dat is heel stom dat blijkt al zo te mogen heten vanaf 3% kalfsvlees. dus dat klopt dan in deze. ik vind zelf dat de naam die erop staat het hoofdbestanddeel moet zijn. dus al heb je slecht leverworst met maar 10% vlees dan moet naar mijn mening minimaal 51% kalf zijn om zo genoemd te mogen worden maar helaas is dat niet zo
Wat een idioterie is zoiets dan he?
Als ik kalfsleverworst wil eten wil ik geen worst eten die hoofdzakelijk uit varkensvlees bestaat.
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10