Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
C@rmen schreef: Ik heb geen hedder..ik heb een labrador en die zijn altijd heel lief en sociaal met andere honden en willen heel erg graag spelen
dat weet ik , dat zie ik ook op de foto, maar het ging toch om Gollum's hedder wandeling?
Anders kom je maar eens deze kant op, gezellie
Nou ik discrimineer niet hoor, er mochten ook andere hondjes mee
Leek me juist wel leuk voor Gol een lab erbij, stel je voor dat er niemand met haar wil spelen
Maar nu gaat het alweer over een nieuwe wandeling en zijn herders of geen herders niet meer zo relevant
C@rmen schreef: Ik heb geen hedder..ik heb een labrador en die zijn altijd heel lief en sociaal met andere honden en willen heel erg graag spelen
dat weet ik , dat zie ik ook op de foto, maar het ging toch om Gollum's hedder wandeling?
Leek me juist wel leuk voor Gol een lab erbij, stel je voor dat er niemand met haar wil spelen
Maar nu gaat het alweer over een nieuwe wandeling en zijn herders of geen herders niet meer zo relevant
C@rmen schreef:Sjaan wil trouwens soms wel patseren tegenover (ongecastreerde) reuen...
dat is goed voor mellemans
Nee hoor, dan neem ik alleen teefjes mee
Hahaha sjaan mag niet met nog een forumhond knokken hoor
met welke forumhond heeft ons Sjaantje dan geknokt
Ik neem de lightielooties wel mee, die rennen met twee pootjes in hun neus Sjaantje er wel uit
Met sasha van lisa
Was (ook) een beetje mijn eigen schuld hoor..de beide (ongecastreerde) heren liepen los en janus bedacht zich dat hij wel op sas kon gaan rijden, deze begon te snauwen en toen ging janus eraf maar even later dook hij er weer op en toen heb ik ingegrepen door janus eraf te sleuren waardoor de beide heren praatjes kregen..
Ondertussen zijn we alweer een paar maanden verder en heeft janus niet meer op andere honden gereden en gaat snuffelen/spelen met reuen eigenlijk prima
Me and I and my shadows: Moonlight, Shadow, Barfje en mijn angsthaasje Brightstar
Wat een exotische namen, ben benieuwd Ik neem natuurlijk mijn toestel en ik denk Rock mee, alhoewel een zekere Janus zich niet zo gedragen kan geloof ik
Nou moeten jullie niet denken dat mijn sjaan een killerlabrador is hoor
Ik had een afspraak bij de kapper 's ochtends zag ik maar die heb ik speciaal voor jullie verzet
C@rmen schreef:Nou moeten jullie niet denken dat mijn sjaan een killerlabrador is hoor
Ik had een afspraak bij de kapper 's ochtends zag ik maar die heb ik speciaal voor jullie verzet
waarom moet je je afspraak sóchtends verzetten als we s'middags pas gaan
C@rmen schreef:Nou moeten jullie niet denken dat mijn sjaan een killerlabrador is hoor
waarom moet je je afspraak sóchtends verzetten als we s'middags pas gaan
Omdat ik altijd zo 3 uur bij de kapper zit en ik om 10 uur een afspraak had staan..als ik helemaal naar de andere kant van het land moet tuffen mag ik wel rond 12.00 /12.30 weg rijden en dan zit ik nog met de krulspelden in mijn haar
Is gol een teefje?
Gol is een teefje ja
Ik denk alleen niet dat ik de 26e ga redden om 14 uur, ben bang dat ik pas om n uur of 17 klaar ben
Pak-de-bal schreef:
Is gol een teefje?
Gol is een teefje ja
Ik denk alleen niet dat ik de 26e ga redden om 14 uur, ben bang dat ik pas om n uur of 17 klaar ben
Gollum schreef:
Is gol een teefje?
Gol is een teefje ja
Gewoon een beetje harder doorwerken
hahaha ja word lastig, ik ben net aan een nieuwe baan begonnen en moet ook naar school daarvoor
Die dag heb ik dus cursus in Amersfoort, word even kijken of ik het red.
En anders moeten we nog een wandeling organiseren