Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
bullenmama schreef:Hou nou op met die foto's, straks ga ik me er ook in verdiepen en een bak in huis zetten, en daar heb ik helemaal geen ruimte voor hoor
Het is zo wondermooi dat ik elke dag weer totaal gefascineerd raak van wat daar allemaal gebeurd
Lekker ding ben jij, ik zit al om me heen te kijken waar ik een bak kwijt zou kunnen.
Ik vind anemonen ook zo fascinerend, het leeft en lijkt op een plant maar het zijn dieren. Al voer je ze elke dag met liefde, ze zullen nooit van je gaan houden.
Ik zou graag zo'n minibiotoop ( zeg ik dat goed?) in de serre willen. Is het erg moeilijk om te onderhouden ? Vissen hoef ik er niet in, daar vind ik niks aan.