Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wandel maatje omgeving Emmen... ?!

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

*Jolanda*

wandel maatje omgeving Emmen... ?!

Ongelezen bericht door *Jolanda* »

Ik woon sinds kort met onze Amstaff in Klazienaveen. Ik ken de omgeving nog niet zo goed. Heb nu zoveel vrije tijd dat het me wel eens leuk lijkt om ergens te gaan wandelen met de honden...

Iemand interesse ... ?!
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Op de Oldemeijer (bij Hardenberg) is volgend weekend (geloof ik) weer een wandeling...
Kun je altijd eens komen kijken of je het leuk vindt.
Is een half uur rijden gok ik zo...

Misschien ontmoet je wel mensen uit de buurt...
Ik woon niet zo dicht in de buurt van Klazienaveen dat je aan mij een wandelmaatje kunt hebben plus dat Rimpel niet erg geweldig is met andere honden..Zita dan weer wel, maar ik rij niet zo even op en neer...

Ik zou gewoon even de wandelingen hier in de buurt in de gaten houden en eens heengaan en kijken of je daar contacten op kunt doen. :ok:
crazyjanita
Actief

Ongelezen bericht door crazyjanita »

ik weet niet hoe ver je wilt reizen maar wij wonen in coevorden ;)
Afbeelding
Apartje
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Apartje »

Er zijn een hoop leuke plekjes in de omgeveing,ik zou best mee willen, maar ik heb teckels :roll: en die zijn zo onaardig tegen vreemde honden ...
Klik voor website:

Afbeelding
*Jolanda*

Ongelezen bericht door *Jolanda* »

Coevorden is maar een klein stukje ;)

Magic is ook een hondje met gebruiksaanwijzing tov andere honden... ze vind andere honden erg leuk maar ze moeten zich niet opdringen aan haar.. zoals onder de staart snuffelen...
Als ze eenmaal verleid is tot spelen en ze de hond beter kent dan gaat het spelen vaak gepaard met veel grommen en geblaf wat veel mensen afschrikt... Honden hier uit de buurt worden dan ook vrijwel meteen aangelijnd als wij ze tegen komen... erg jammer want ze wil af en toe wel een spelen alleen moet ze de hond wat beter kennen...
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”