Moeilijk hoor. Ik zou ook direct naar de politie stappen als mijn eigen hond het slachtoffer was, bij de hond van een ander doe je dat toch minder snel. Maar je loopt *wel* het risico dat de eerste hond die daadwerkelijk doodgebeten wordt wel jouw hond is. Het llijkt me verdomd moeilijk om mee te leven als je de dood van je hond had kunnen voorkomen door een 'verraders'telefoontje naar de politie.Tarz schreef:Ik heb die mevrouw het advies gegeven aangifte te doen, en dat ik haar hier best wil bij wil helpen, als ze dit moeilijk vindt. Maar hier reageerde ze niet echt op, ik denk niet dat ze aangifte gaat doen.
De buurt is er wel mee bezig dat de hond gekorfd over straat moet. Ik heb gehoord dat er geld in werd gezameld om een muilkorf voor de hond aan te schaffenbelachelijk toch..
Ik blijf me ergens wel verantwoordelijk voelen, beetje een tik van mij denk ik. Weet alleen wel dat als het om Chaya ging, die hond niet meer had geleefd.
Ik weet niet wat ik zou doen. Een riskante hond in de handen van een debiele baas... het is een klotesituatie.