Haar speuren trok op niets, écht op niets. Haar 2 voorwerpen overlopen, dan ff verder wat konijnenkeutels of weet ik veel wat staan eten (het smaakte alleszinds wat ze heeft er zo wel een minuut blijven staan :N:

nu ja, ze heeft de keurmeester zodanig geamuseerd dat ze alsnog een 71 gekregen heeft

(de reden van het overlopen van de voorwerpen, was omdat de voorwerpen te duidelijk lagen, echt het gras volledig platgestampt met beide voeten en het voorwerp open en bloot in het midden... ze is dat dus totaal niet gewend en zal wel gedacht hebben dat dat een valstrik of zo was

Haar appèl dik in orde, wat kleine foutjes (aanstoten van mij bij apport, knabbelen op apport) maar een dikke verdiende 91

Dan haar 'probleem' werk, het pakwerk. Al een week of 10 ben ik aan het trainen als volgt: plein op en haar laten doen... niets van zijtransporten/rugtransport/verstekken revieren meer, maar haar gewoon laten doen om haar vertrouwen terug op te krikken. dat werkt ook, haar beet is stukken beter geworden en het vertrouwen begint er weer van af te druipen.
Maar dan kom ik dus toe op het plein en moet ze wél luisteren. Bij het revieren vond ze het derde kotje niet nodig om te doen (

Al bij al ben ik héél tevreden over mijn meis, enkel het speuren kon dus pakken beter (maar zo weet ik ook waarop ik kan beginnen trainen en blijf ik bezig