Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Grote prijs van het zuiden

Zoals : Schapen drijven, Canicross , Treibball , Combisport , Waterwerk etc

Moderator: moderatorteam

Boss of Ryu
Vaste gebruiker

Grote prijs van het zuiden

Ongelezen bericht door Boss of Ryu »

Ryu en ik doen 11 november mee met de 'Grote prijs van het zuiden'. We hebben net de B2-klasse goed doorlopen (1e plaats) en hebben alweer een paar wedstrijden erop zitten. De nevelhorst open was de enige open wedstrijd waaraan wij mee hebben kunnen doen omdat Ryu niet teveel ineens achter elkaar mag lopen. Hij is nog herstellende van een lichte overbelasting maar daar was niet veel van te zien...

3e op de jumping, 5e op het vast parkoer en 1e op het spelletje :ok: . Dus de prijzenkast is weer bijgevuld. Maar afgelopen zondag is er weer, voor een jaar, een familielid bijgekomen. Hij heeft op die dag het clubkampioenschap in de wacht gesleept en mag zich nu voor 1 jaar clubkamioen noemen. En dat had ik nooit verwacht... :eek:

Maar nu komt de grootste uitdaging...de C-klasse!
Wie weet wat daar allemaal gaat gebeuren vooral omdat ik zie dat de extra vitaminen en mineralen mijn viervoeter goed doet. Hij is daardoor zeker 3 seconden door sneller gaan lopen. Dit omdat hij geen last meer heeft van zijn blessure. JAHOE! :cheer:

Maar eerst de dus Grote prijs van het zuiden waar wij in het team 'Fast and fearless' zitten. We hebben echter wel een probleem... Wij komen een goede wedstrijdloper (grote hond) te kort. Dus iedereen in het team gaat voor de individuele prestaties. Maar wie van jullie doet hieraan ook mee in een team?

Afbeelding
Grrrr(oeten) van Ryu
loony
Zeer actief
Mijn ras(sen): working kelpie
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door loony »

Moet het perse een grote hond zijn?
Boss of Ryu