7 weken + 4 dagen

7 weken drachtig

5 weken + 6 dagen drachtig

5 weken drachtig
Moderator: moderatorteam

hoihoi,truusje schreef:Jammer genoeg heb ik gemist dat ze is gedekt en door welk reutje![]()
[ ik kom hier wat te weinig]
Ik vind je teefje erg mooi en ook mooi drachtig, ben erg benieuwd naar haar pupjes.
Veel succes met de bevalling.........zo mooi om mee te maken!

Wat spannend allemaal. En wat een mooie reu en teef. Ik hoop dat alles voorspoedig gaat.MonaToetje schreef::N: Ik vind het reuzespannend. De eigenaar van de Doe-Het-Zelf zaak bij ons in het dorp heeft de werpkist gemaakt . Heb de kist al twee weken geleden besteld, maar kon hem gisteravond pas ophalen. Heb de kist in de woonkamer gezet en ze sprong er meteen in .
Ik heb gisteravond een hele tijd naar haar buik zitten staren. Ik lag op de bank en ze lag bij mij op schoot. Op een gegeven moment zag je de buik op en neer gaan , alsof er luchtbelletjes inzaten.. Toen ik mijn hand op die plek lag voelde ik een pupje trappelen.. zo liefffff![]()
Ik neem nu ook 3 keer per dag haar temp op . Ik heb zo`n gevoel dat ze dit weekend gaat bevallen . Ze eet ( gelukkig ) weer goed en is 2 kg aangekomen. :N:
jaaaa , een heel apart gevoel.LongFields schreef:Apart gevoel is dat hè, als je de pups voelt bewegen.
Even een vraagje over je werpkist, zit daar geen ingang in? Dan moet Mona toch steeds er overheen springen? Straks als ze pups heeft lijkt me dat niet zo lekker voor haar eerlijk gezegd. De wanden lijken mij ook vrij hoog.
Hij ziet er wel enorm strak uit verder.
decoupeer zaagje erbij en er zelf een in/uitgang in maken, is niet fijn voor haar om er in en uit te moeten springen, helemaal niet als de pups wat groter zijn er her en der verspreid kunnen liggenMonaToetje schreef:jaaaa , een heel apart gevoel.LongFields schreef:Apart gevoel is dat hè, als je de pups voelt bewegen.
Even een vraagje over je werpkist, zit daar geen ingang in? Dan moet Mona toch steeds er overheen springen? Straks als ze pups heeft lijkt me dat niet zo lekker voor haar eerlijk gezegd. De wanden lijken mij ook vrij hoog.
Hij ziet er wel enorm strak uit verder.Kan niet wachten tot ze eruit zijn. Maar ben best wel zenuwachtig , eerlijk gezegd....vooral nu we tijdelijk geen auto hebben en ik niet a-la-minuut bij de DA kan zijn ( mocht dat nodig zijn )
De eigenaar van de dekreu gebruikt ook zulke kisten en heeft er nog nooit problemen mee gehad. Qua hoogte valt het wel mee ; 35 cm. Mona is een flinke meid.
Ik had er een aparte ingang in willen hebben , maar het duurde zo lang dat ( had al een keer of 5-6 gebelt en ben ook een paar keer langs geweest om te vragen of de kist af is ) ik tegen die man gezegd heb dat hij maar een gewone kist moet maken.Ze is over een week uitgeteld en ik was bang dat ze dan in een bananendoos zou moeten bevallen.
Ik had die kist 2 weken geleden besteld , dus niet op het laatste moment.
:N:
Dat zou ik zelf ook doen denk ik.yamie schreef:decoupeer zaagje erbij en er zelf een in/uitgang in maken, is niet fijn voor haar om er in en uit te moeten springen, helemaal niet als de pups wat groter zijn er her en der verspreid kunnen liggenMonaToetje schreef:jaaaa , een heel apart gevoel.LongFields schreef:Apart gevoel is dat hè, als je de pups voelt bewegen.
Hij ziet er wel enorm strak uit verder.Kan niet wachten tot ze eruit zijn. Maar ben best wel zenuwachtig , eerlijk gezegd....vooral nu we tijdelijk geen auto hebben en ik niet a-la-minuut bij de DA kan zijn ( mocht dat nodig zijn )
De eigenaar van de dekreu gebruikt ook zulke kisten en heeft er nog nooit problemen mee gehad. Qua hoogte valt het wel mee ; 35 cm. Mona is een flinke meid.
Ik had er een aparte ingang in willen hebben , maar het duurde zo lang dat ( had al een keer of 5-6 gebelt en ben ook een paar keer langs geweest om te vragen of de kist af is ) ik tegen die man gezegd heb dat hij maar een gewone kist moet maken.Ze is over een week uitgeteld en ik was bang dat ze dan in een bananendoos zou moeten bevallen.
Ik had die kist 2 weken geleden besteld , dus niet op het laatste moment.
:N:
Dank je.truusje schreef:Je hebt een mooi reutje voor haar uitgekozen![]()
Ik weet nog heel goed toen ik mijn eerste nestje kreeg. Vond het bijna nog spannender dan toen ik zelf moest bevallen![]()
Dus ik weet wat je voelt........probeer zo rustig mogelijk te blijven en houd je hoofd koel.
Jij bent vroeg begonnen met temperaturen al zeg! Was ze de vorige dagen iedere keer zo rond de 37,9 qua temperatuur?MonaToetje schreef:Ik meet al dik een week 4 keer per dag haar temperatuur en die is nu gezakt van 37,9 naar 37,2 . Het is vandaag 57 dagen na de eerste dekking.
Ja, maar haar temp is weer gestegen. Ik denk dat het loos alarm was.LongFields schreef:Jij bent vroeg begonnen met temperaturen al zeg! Was ze de vorige dagen iedere keer zo rond de 37,9 qua temperatuur?MonaToetje schreef:Ik meet al dik een week 4 keer per dag haar temperatuur en die is nu gezakt van 37,9 naar 37,2 . Het is vandaag 57 dagen na de eerste dekking.
.