We dachten laten we met 1 pup tegelijk beginnenCasey schreef:Eentje maar????MARC_S schreef: Ik vind er nu al een leuk maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op :N:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind er wel 5 leuk![]()
Kees
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nozem en haar pups * laatste update pag. 7 *
Moderator: moderatorteam
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- *Anita*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
- Aantal honden: 1
- Cissy
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik wil je ook even feliciteren met de puppekinders. Ik heb net alles zitten lezen. Fijn dat alles ondanks de keizersnede toch goed gegaan is. Ben echt blij voor je hoor
Wat zullen jullie moe geweest zijn zeg toen alles achter de rug was .
Geniet maar lekker van de pupsels nu en geef Nozem een vette knuffel van me zeg maar dat ze een kanjer is .
Martijn en Marc jullie ook gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine Eve
Geniet maar lekker van de pupsels nu en geef Nozem een vette knuffel van me zeg maar dat ze een kanjer is .
Martijn en Marc jullie ook gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine Eve
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
- Cheryl87
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
nouuuuuuuu zeg nooit nooit.... mijn 1e keus van mijn eigen teef is het ook uiteindelijk gewordenMARC_S schreef: Ik vind er nu al een leuk maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op :N:

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
preciesInge O schreef:neeMARC_S schreef: Ik vind er nu al een leuk maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op :N:.
maar, toch veel kans dat je in dit gevoel blijft hangen hoor.
Mooie naam trouwens Marc

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- vosse
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Poedels
- Brigitte30
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
- Aantal honden: 1
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
-
Marion.
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Ik ken de films ook niet, alleen All about Eve (jaren '50 drama met Bette Davis - ook een leuke naam, trouwensMarion. schreef:Fijn dat alles goed is gegaan Suzanne, en dat pupje 5 ook nog levend is is alleen maar meegenomen natuurlijk. Mooie foto's![]()
Vraagje aan iedereen: waarom zijn dit mooie namen? Snap ik ze niet omdat ik geen enkele film ken misschien![]()
Stormy Monday vind ik overigens super-passend!
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Leuke namen heb je uitgezocht en ik ben heel blij voor je dat alles goed is afgelopen! Dat Nozem niet gesteriliseerd hoefde te worden is ook fijn. Bij Beetle hadden we 5 jaar geleden geen keuze, zij raakte tijdens de keizersnede in shock en om haar te redden moest de operatie zo snel mogelijk uitgevoerd worden.
-
Daan
hoe gaan jullie het uitspreken, als eve, of als ievie of als evie?MARC_S schreef:We dachten laten we met 1 pup tegelijk beginnenCasey schreef:Eentje maar????MARC_S schreef: Ik vind er nu al een leuk maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op :N:![]()
![]()
![]()
![]()
Kees
Nee, hoor ik ben niet nieuwsgierig, ik wil gewoon graag alles weten
- Rosa
- Zeer actief
-
Marion.
Oh, ok. Dat kan natuurlijk ookRami schreef:maar vind het vooral leuke namen omdat ze lekker 'bekken'. En ik weet het niet zeker, maar ik denk dat ze daar ook een beetje op uitgekozen zijn. Aansprekende namen dus en niet zo zeer de betekenis. (Ehm... correct me if I'm wrong, Suzanne!)
Ikzelf heb juist dat de stamboomnamen iets 'betekenen', maar lekker bekken is natuurlijk ook een reden.
[size=0](alleen vind ik de namen ook niet lekker bekken, sorryyyy Suzanne
De namen van je andere 2 nestjes vond ik wel mooi, lekker bekken, of iets hebben )[/size]
-
laeken
- Zeer actief
Officieel is de bedoeling als Iev maar ik zie dat vekeerd gaan op den duur dus het zal zich vanzelf wijzen.Daan schreef:hoe gaan jullie het uitspreken, als eve, of als ievie of als evie?MARC_S schreef:We dachten laten we met 1 pup tegelijk beginnenCasey schreef:Eentje maar????MARC_S schreef: Ik vind er nu al een leuk maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op :N:![]()
![]()
![]()
![]()
Kees
Nee, hoor ik ben niet nieuwsgierig, ik wil gewoon graag alles weten
-
laeken
- Zeer actief
Maar dat geeft gelukkig helemaal nietMarion. schreef:Oh, ok. Dat kan natuurlijk ookRami schreef:maar vind het vooral leuke namen omdat ze lekker 'bekken'. En ik weet het niet zeker, maar ik denk dat ze daar ook een beetje op uitgekozen zijn. Aansprekende namen dus en niet zo zeer de betekenis. (Ehm... correct me if I'm wrong, Suzanne!)![]()
Ikzelf heb juist dat de stamboomnamen iets 'betekenen', maar lekker bekken is natuurlijk ook een reden.
[size=0](alleen vind ik de namen ook niet lekker bekken, sorryyyy Suzanne![]()
De namen van je andere 2 nestjes vond ik wel mooi, lekker bekken, of iets hebben )[/size]
-
christiane
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collies
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Mooie namen en mooie pups! Ik hoop dat nozem snel opknapt! Dikke knuf aan je meisje! 
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
-
Addy
gewoon omdat ik ze mooi vind, ken ook geen films verderMarion. schreef:Fijn dat alles goed is gegaan Suzanne, en dat pupje 5 ook nog levend is is alleen maar meegenomen natuurlijk. Mooie foto's![]()
Vraagje aan iedereen: waarom zijn dit mooie namen? Snap ik ze niet omdat ik geen enkele film ken misschien![]()
Stormy Monday vind ik overigens super-passend!
-
Daan
Ooh, dat was 'eve 'Inge O schreef:je bent nog een mogelijkheid vergeten : iev'Daan schreef:hoe gaan jullie het uitspreken, als eve, of als ievie of als evie?MARC_S schreef:We dachten laten we met 1 pup tegelijk beginnenCasey schreef: Eentje maar????![]()
![]()
![]()
![]()
Kees
Nee, hoor ik ben niet nieuwsgierig, ik wil gewoon graag alles weten.
Maar eve als in even kan ook nog dus.....................
- Daphne
- Zeer actief
-
Josee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): weimaraners
- Contacteer:
Zo, eindelijk kan ik weer op het HF.
Wel steeds meegelezen hoe het met nozempje ging, maar steeds niet kunnen reageren....
Hé, Van harte gefeliciteerd met de gezonde vijfling.
Nummer 5 heeft het jullie echt lastig gemaakt zeg, maar gelukkig is alles goed afgelopen! Maar ze zien er schitterend uit!!
Rust eerst maar een beetje uit en dan met volle teugen genieten.
Je hebt trouwens een paar prachtnamen uitgezocht Suzanne!!
Marc en Martijn: van harte met jullie puppenmeisje!!
Wel steeds meegelezen hoe het met nozempje ging, maar steeds niet kunnen reageren....
Hé, Van harte gefeliciteerd met de gezonde vijfling.
Nummer 5 heeft het jullie echt lastig gemaakt zeg, maar gelukkig is alles goed afgelopen! Maar ze zien er schitterend uit!!
Rust eerst maar een beetje uit en dan met volle teugen genieten.
Je hebt trouwens een paar prachtnamen uitgezocht Suzanne!!
Marc en Martijn: van harte met jullie puppenmeisje!!
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Bianc@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT en Chihuahua
Heel leuke roepnaam ookMARC_S schreef:Mooi, een schoon en nieuw topic zonder 2 dagen raden want daar is niet meer doorheen te ploegen.![]()
Wat een schatjes.![]()
De naam die wij gekozen hebben is All about Eve, met als roepnaam Eve.![]()
Ik vind er nu al een leuk maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op :N:
Enne of dat nergens op slaat dat je er nu al 1 leuk vind weet ik nog zo net niet..soms is gewoon je allereerste "oergevoel" ook de juiste.
Groetjes Bianca, Tyson, Skunky en Fox

- boemerang
- Zeer actief
-
Marion.
Nee precies. Met die stamboomnamen roep je ze toch nooit. Ik vroeg me alleen af waarom iedereen 'mooie namen' roept. Ik vind er weinig bijzonders aan, maar blijkbaar ben ik daar de enige in. Geeft ook lekker niet. Heb ik tenminste een unieke smaakMARC_S schreef:Maar dat geeft gelukkig helemaal nietMarion. schreef:Oh, ok. Dat kan natuurlijk ookRami schreef:maar vind het vooral leuke namen omdat ze lekker 'bekken'. En ik weet het niet zeker, maar ik denk dat ze daar ook een beetje op uitgekozen zijn. Aansprekende namen dus en niet zo zeer de betekenis. (Ehm... correct me if I'm wrong, Suzanne!)![]()
[size=0](alleen vind ik de namen ook niet lekker bekken, sorryyyy Suzanne![]()
Ief vind ik trouwens wel een hele leuke naam. Ik zou haar roepnaam dan ook zo gaan schrijven. Maar dat is rare ik weer natuurlijk
Veel plezier met puppensnuffen de komende weken, en voor je het week is Iefje bij jullie. En ik voorspel je dan dat jullie die dag niet op het hondenforum komen, en ook niet naar tv gaan kijken. De hele dag ga je alleen maar naar die pup kijken. Zooo prachtig! Geniet ervan