Met de huidige procedure van chippen is het niet eens gezegd dat wij Eve krijgen. Als we Jumanji krijgen omdat zij beter aansluit bij ons dan moeten we toch een andere naam verzinnen.

Zou ik wel jammer vinden want voor ons heet ons nieuwe puppy al maanden Eve/Ief/Iev.
Ik vind het hartstikke leuk klinken, Daaaaaaper, Cleoooooo, iehief
Dat verhaal van een ster worden vinden wij ook hartstikke leuk. Het wordt in ieder geval voor ons ook een beroemdheid. Ons eerste rashondje, onze eerste training met een raszuiver herdertje, misschien wel IPO, misschien een show voor het eerst met een eigen hondje. Is allemaal afwachten maar alleen het idee van de mogelijkheden maakt al dat het voor ons extreem spannend is.
Ben je jaaaaaren met honden bezig en dan ineens komt je eerste eigen hondenbaby. Niet meer bezig met wat gaan we veranderen, nee, voor een keertje eens met hoe gaan we dat allemaal opbouwen. Ideeen te over en dromen genoeg

En wordt ze een raar schaap met scheve poten die niet wil werken omdat ze een luie drol is en niet kan showen omdat ze 2 flaporen heeft, dan wordt ze gewoon de liefste hond van de wereld
Ik kan niet wachten