Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Middagje agility (en wandelen) op ‘t platteland! Doe je mee?

Moderator: moderatorteam

jelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door jelle »

yamie schreef: maar denk dat je het verschil wel zult zien :mrgreen:
reminder: als ik te ver door de hurken moet om het aan te lijnen is het de verkeerde :mrgreen:
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jacksel »

P!nki schreef:
Jacksel schreef:Jamey blijft sowieso aangelijnd, aangezien ik geen zin heb in gebitch naar andere kleine teefjes als die er zijn... Liever dus ook niet al te dicht daarmee in de buurt komen (verder boeit het me niet zo met andere honden, maar dit kan fout gaan, zeker als ze fel is vanwege de behendigheid, en daar heb ik geen zin in)...
En met de wandeling dan? blijft ze dan ook aan de lijn?> ik kan namelijk niet garanderen dat tijdens het wandelen mijn honden strak bij mij blijven. En ik wil niet aangelijnd gaan lopen eerlijk gezegd ;)
met de wandeling kan ze gewoon lekker los, we zijn vaak zat met de forumwandelingen meegegaan, dat is tot nu toe op 1 wandeling na altijd goed gegaan, toen zat het andere teefje aangelijnd en Jamey was los (en dat ging dus niet helemaal goed), zo lang we lopen is er niets aan de hand en doet het mormel gewoon normaal (nouja, dan is ze gewoon mn schaduw en doet bijna niets anders dan mij in de gaten houden :19: geldt dat als normaal?)
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Beetje op het nippertje, maar haal mij maar van de misschien lijst af en zet me maar bij de definitieve deelnemers aan behendigheidswedstrijd, wandeling en BBQ. :cheer:
Eric past op Nozem en de pups, dus Sjefke en ik komen samen.
Mits alles natuurlijk thuis goed blijft gaan.
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

LongFields schreef:Beetje op het nippertje, maar haal mij maar van de misschien lijst af en zet me maar bij de definitieve deelnemers aan behendigheidswedstrijd, wandeling en BBQ. :cheer:
Eric past op Nozem en de pups, dus Sjefke en ik komen samen.
Mits alles natuurlijk thuis goed blijft gaan.
Gezellig! :cheer:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Inge
Zeer actief
Contacteer:

Oh ja...alvast een waarschuwing voor degenen die Marouck niet kennen. :19:
Als je haar in volle vaart op je af ziet rennen zet je dan even schrap en schrik niet, want ze springt vlak voor iemand recht omhoog om een knuffel te geven. :N: Heb ik haar nooit af kunnen leren.
Jullie zijn bij deze gewaarschuwd. :mrgreen:
Enge hedder....
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Jacksel
Zeer actief
dwergpoedel

Inge schreef:Oh ja...alvast een waarschuwing voor degenen die Marouck niet kennen. :19:
Als je haar in volle vaart op je af ziet rennen zet je dan even schrap en schrik niet, want ze springt vlak voor iemand recht omhoog om een knuffel te geven. :N: Heb ik haar nooit af kunnen leren.
Enge hedder....
Wat doet ze als ze dan een grote bek krijgt van een klein rotmormel? Dan weet ik of ik klaar moet staan om dat kleine rotmormel in te dammen :mrgreen:
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Contacteer:

Jacksel schreef:
Inge schreef:Oh ja...alvast een waarschuwing voor degenen die Marouck niet kennen. :19:
Enge hedder....
Wat doet ze als ze dan een grote bek krijgt van een klein rotmormel? Dan weet ik of ik klaar moet staan om dat kleine rotmormel in te dammen :mrgreen:
Niets..het is haar om de baasjes te doen, die moeten begroet worden :mrgreen: Kleinere hondjes ziet ze nauwelijks staan, zeker als er een paar andere herders zijn waar ze keihard mee kan rennen. :wink:
Ik hou haar wel in het vizier en probeer haar af te stoppen als ik haar op iemand af zie rennen, maar vaak is ze me gewoon net te snel af :19:
Ze zal niet bijten ofzo hoor, je kan wel een lik over je gezicht krijgen :N:
Groetjes Inge
Afbeelding

Jacksel
Zeer actief
dwergpoedel

Inge schreef:
Jacksel schreef:
Enge hedder....
Niets..het is haar om de baasjes te doen, die moeten begroet worden :mrgreen: Kleinere hondjes ziet ze nauwelijks staan, zeker als er een paar andere herders zijn waar ze keihard mee kan rennen. :wink:
Ik hou haar wel in het vizier en probeer haar af te stoppen als ik haar op iemand af zie rennen, maar vaak is ze me gewoon net te snel af :19:
Ze zal niet bijten ofzo hoor, je kan wel een lik over je gezicht krijgen :N:
Ik vind het niet erg om begroet te worden, maar vooral bij herders heeft Jamey daar ook een mening over :wink: Daar probeer ik haar wel op af te kappen, maar soms ben ik te laat, vandaar dat ik het even vroeg :wink:
Afbeelding
Jeannettebo
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

ik moet helaas afzeggen :jank: , ik heb geen auto omdat mijn vader die nodig heeft om naar een begrafenis te gaan en mijn moeder komt mijn gordijnen doen
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Martijn schreef:
Zoek stok! schreef:
P!nki schreef: En met de wandeling dan? blijft ze dan ook aan de lijn?> ik kan namelijk niet garanderen dat tijdens het wandelen mijn honden strak bij mij blijven. En ik wil niet aangelijnd gaan lopen eerlijk gezegd ;)
De wandeling is gewoon 'op z'n hondenforums' lijkt me, dus inderdaad los.....
Ja. De korte versie van een half uur is helemaal los te lopen. De extra lus gaat deels over een huisjespark dus dan moeten vast. Of zullen we een wat kortere extra route lopen die wel helemaal los kan?
Ja, zou ik doen....komen we dan wel langs het water?

Ik heb overigens een afzegging van Marco en Esther. Dus twee minder voor de BBQ. Sieneke komt ook niet vanwege de gezondheid van Barousse, maar die had zich niet opgegeven voor de BBQ.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

P!nki schreef:
Jacksel schreef:Jamey blijft sowieso aangelijnd, aangezien ik geen zin heb in gebitch naar andere kleine teefjes als die er zijn... Liever dus ook niet al te dicht daarmee in de buurt komen (verder boeit het me niet zo met andere honden, maar dit kan fout gaan, zeker als ze fel is vanwege de behendigheid, en daar heb ik geen zin in)...
En met de wandeling dan? blijft ze dan ook aan de lijn?> ik kan namelijk niet garanderen dat tijdens het wandelen mijn honden strak bij mij blijven. En ik wil niet aangelijnd gaan lopen eerlijk gezegd ;)
even mijn antwoord: lola blijft aan de lijn maar zal niks doen. zeker onder het wandelen kan ze met alles samen lopen. ik moet bij lola alleen uitkijken als ze helemaal niks doet en dus stilstaat. bijten doet ze niet maar van dat wijverige gebitch weet je wel :N: :mrgreen:
Afbeelding
Suuz
Zeer actief

Ongelezen bericht door Suuz »

Ik twijfel heel erg of ik kleine Bantam ook zal meenemen.
Ik weet zeker dat hij het hardstikke gaaf zou vinden en Megan vind het stiekem ook leuker met het kleine apie erbij.
Ik weet alleen nog niet of hij er aan toe is.
Maar ja, omdat hij grotendeels los kan, scheelt dat enorm, in losloopgebieden heb ik geen problemen met hem.

Nou ja, ik doe het maar gewoon, denk ik.
Mocht hij zich toch ineens schaamteloos misdragen, is het jammer, dan gaan we gewoon weer weg :pffff: :wink:
Jacksel
Zeer actief
dwergpoedel

massam schreef:
P!nki schreef:
even mijn antwoord: lola blijft aan de lijn maar zal niks doen. zeker onder het wandelen kan ze met alles samen lopen. ik moet bij lola alleen uitkijken als ze helemaal niks doet en dus stilstaat. bijten doet ze niet maar van dat wijverige gebitch weet je wel :N: :mrgreen:
Ik heb geen flauw idee of Jamey bijt, ze is 2 keer gaan rotzooien met anderen, zonder verdere gaten :19: Ik let natuurlijk goed op en met wandelen is (zoals eerder gezegd) geen probleem...
Afbeelding
Josee
Zeer actief
Mijn ras(sen): weimaraners
Contacteer:

Ongelezen bericht door Josee »

:denken:
Hoe kan ik dit nu gemist hebben :roll: .... wat een leuk idee....
maar daar ik het nu zie heb ik én al iets gepland én zal ik wrsl al wel te laat zijn met opgeven....
Echt jammer zeg..... :19:
Rosa
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rosa »

Als ik het zo hoor zijn er erg veel mogelijkheden voor de auto en om je hond dus eventueel tijdelijk weg te bergen :mrgreen: .... dan wil ik mij definitief opgeven met Pacha en Pongo! Als het nog kan zou ik ook graag met beide (1 voor 1 :wink: ) mee doen met de workshop. Daarna wandelen P&P en ik graag mee :cheer: Lange of korte wandeling maakt mij niet uit Pongo zit aan de lijn en Pacha vind het geen probleem om een stukje aangelijnd te zijn.

Ik denk niet dat ik 13.45-14.00 ga redden maar ik neem aan dat de weg na de slagboom zich wel wijst? Gewoon op het geluid van blaffende honden afgaan :mrgreen: ?
Groetjes Rosa, Pongo en Rayos
Afbeelding
Ik zal je nooit vergeten lieve Pacha (05-11-2008)
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

Zoek stok! schreef: Ik heb overigens een afzegging van Marco en Esther. Dus twee minder voor de BBQ. Sieneke komt ook niet vanwege de gezondheid van Barousse, maar die had zich niet opgegeven voor de BBQ.
Je schreef dat ik eigenlijk uiterlijk de 31e had moeten afzeggen ivm BBQ. Ik heb gezocht in dit topic maar kan het nog niet vinden waar het staat. Misschien was het handiger geweest om de uiterlijke afzegdatum per PB door te geven. :wink:
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

EstherK schreef:
Zoek stok! schreef: Ik heb overigens een afzegging van Marco en Esther. Dus twee minder voor de BBQ. Sieneke komt ook niet vanwege de gezondheid van Barousse, maar die had zich niet opgegeven voor de BBQ.
Je schreef dat ik eigenlijk uiterlijk de 31e had moeten afzeggen ivm BBQ. Ik heb gezocht in dit topic maar kan het nog niet vinden waar het staat. Misschien was het handiger geweest om de uiterlijke afzegdatum per PB door te geven. :wink:
pagina 7 :wink:
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

yamie schreef:
EstherK schreef:
pagina 7 :wink:
ah, dank :mrgreen:
Zoek stok!
Zeer actief

Josee schreef::denken:
Hoe kan ik dit nu gemist hebben :roll: .... wat een leuk idee....
maar daar ik het nu zie heb ik én al iets gepland én zal ik wrsl al wel te laat zijn met opgeven....
Echt jammer zeg..... :19:
Nee hoor, je kunt gewoon nog meedoen! Dus mocht je je andere afspraak nog kunnen omzetten, dan ben je van harte welkom.

Laat wel even weten wat je wilt doen: wedstrijd, workshop, wandeling?
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Zoek stok!
Zeer actief

Rosa schreef:dan wil ik mij definitief opgeven met Pacha en Pongo!
Leuk :ok:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

.........
Laatst gewijzigd door laeken op 13 nov 2007 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

EstherK schreef: Je schreef dat ik eigenlijk uiterlijk de 31e had moeten afzeggen ivm BBQ. Ik heb gezocht in dit topic maar kan het nog niet vinden waar het staat. Misschien was het handiger geweest om de uiterlijke afzegdatum per PB door te geven. :wink:
Dit stond al op pagina 3 (jij gaf je op pagina 6 op):
Martijn schreef: Voor de barbeque wil ik natuurlijk wel iets van 2 weken van te voren weten hoeveel mensen er meevreten anders wordt het moeilijk inkopen maar verder....wat mij betreft beslis je op de dag zelf. En nogmaals, er kan ook gewoon eten besteld worden als je niet van vlees houdt of het gewoon niet op tijd kunt weten.
En later dus inderdaad de uiterste datum....vandaar mijn antwoord per pb dat ik het jammer vond dat je nu pas liet weten niet mee te doen met de BBQ. That's all.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
lonneke
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door lonneke »

ik heb er zin in.....

nou moet het weer nog goed zijn morgen.......
Groetjes Lonneke, Toby, Djucko en Cooper
Afbeelding
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Ik neem alleen Tico mee.
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Gonny
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gonny »

Ik kan helaas niet komen...mn rug is op het moment niet goed genoeg....Ik wens jullie allemaal veel plezier!! :ok:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

lonneke schreef:
nou moet het weer nog goed zijn morgen.......
KNMI:
Zaterdag is er weliswaar nog steeds bewolking, maar het grijze, nevelige karakter zijn we dan wel op de meeste plaatsen kwijtgeraakt. Zeer lokaal kan er nog een spat (mot)regen vallen. In de middag bereiken opklaringen het noorden van ons land die daarvandaan langzaam verder zuidwaarts uitbreiden. De west- tot noordwestenwind is zwak tot matig, rond kracht 3 en neemt in het noordelijk kustgebied toe tot vrij krachtig, kracht 5.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Heel veel plezier allemaal morgen :ok: :ok:
En foto's maken graag :mrgreen:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Gonny schreef:Ik kan helaas niet komen...mn rug is op het moment niet goed genoeg....Ik wens jullie allemaal veel plezier!! :ok:
:(:

jammer Gonny...
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier

Ongelezen bericht door billy »

Nou alles zit tegen, auto moet worden gemaakt, maar vraag mijn broer zijn auto, laat die nu ook iets sneller zijn :mrgreen: en mijn teen doet zeer :jank: dus ik kom lekker een paar uurtjes kijken naar jullie verrichtingen en als iemand met Baco de workshop wil volgen, graag :mrgreen:

Groetjes Els
Afbeelding
lonneke
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door lonneke »

kijken we morgen wel even misschien dat ik dat wel doe.

ligt eraan want ik doe zelf ook nog met de workshop mee.
Groetjes Lonneke, Toby, Djucko en Cooper
Afbeelding
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”