Ach, het gaat om de gezelligheid hoor

Moderator: moderatorteam
Wat een pech joh!!billy schreef:Ik ben weer thuis, eerst 3 kwartier file bij Purmerend, om een omleidingkje van 10 meter
toen werd Baco wagenziek, dat heeft hij nog nooit gehad
, maar hij zit ook nooit bij mij op de achterbank , afijn de auto van broerlief werd steeds meer ondergekwijld en Baco werd ook niet vrolijker, dus ik heb besloten om weer terug naar huis te gaan, helaas, vooral omdat het best een eind rijden was nog en dan ook weer terug.
Ik hoop dat het een andere keer wel lukt en dan weer met mijn eigen karretje.
Ik wens jullie een hele leuke middag![]()
Groetjes Els
Ja was echt klote, ik ben erg benieuwd naar jullie foto'sZoek stok! schreef:Wat een pech joh!!billy schreef:Ik ben weer thuis, eerst 3 kwartier file bij Purmerend, om een omleidingkje van 10 meter
toen werd Baco wagenziek, dat heeft hij nog nooit gehad
, maar hij zit ook nooit bij mij op de achterbank , afijn de auto van broerlief werd steeds meer ondergekwijld en Baco werd ook niet vrolijker, dus ik heb besloten om weer terug naar huis te gaan, helaas, vooral omdat het best een eind rijden was nog en dan ook weer terug.
Ik hoop dat het een andere keer wel lukt en dan weer met mijn eigen karretje.
Ik wens jullie een hele leuke middag![]()
Groetjes Els
ik heb jou dan wel helemaal niet gesproken verder, maar ik vond floeboe erg leuk, mandu vond haar ook leukclausipaus schreef:Ik vond het ook erg leuk, Floepje heeft zich uitstekend vermaakt vandaagKeizer vond er geen hol aan, maar die had ik ook gewoon thuis moeten laten, stom van me om hem mee te nemen
![]()
Maar zeker voor herhaling vatbaar