Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Aangezien de feest dagen weer naderen, Wie heeft er zin om wat leuks voor de kerstdagen te knutselen.
Ik heb zelf psp maar het tuben wil niet lukken, ik heb er helaas geen talent voor blijkt.
Bedankt Alvast
22-5-2002 - 1-10-2009 Spike Rust zacht je zal nooit vergeten worden
Hallo! Wat een leuk topic is dit! Zit altijd jaloers naar jullie onderschriften te kijken en mij lukt dat nooit! Dussss wie durft het aan en hoe gaat zoiets in zijn werk??
"Mensen kunnen fouten maken, honden kunnen vergeven."
"De enige fout van een hond is dat hij geen honderd jaar kan worden."
*kelly* schreef:Hallo! Wat een leuk topic is dit! Zit altijd jaloers naar jullie onderschriften te kijken en mij lukt dat nooit! Dussss wie durft het aan en hoe gaat zoiets in zijn werk??
Je plaatst hier foto's iemand van ons maakt van die foto een onderschrift
Laatst gewijzigd door Jacan op 10 nov 2007 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie wil er voor mij een banner maken? Ik ben bezig met een nieuwe site en wil daar graag een banner in met alle koppies Ben zelf al wel aan het prutsen, maar psp is niet echt mijn ding geloof ik. Ik wil het graag in het groen(achtige) vlak hebben. En dat het dan mooi overloopt in elkaar, dus niet foto's naast elkaar plakken. Als alle koppies erin staan wil ik ook nog graag onze kennel naam erin. Silence Dream
Ik hoop dat ik niet al te veeleisend ben :N: Wie wil eens een poging wagen?
Als je het onderschrift wilt gebruiken, moet je het als 'gif' opslaan (ivm de bewegende sneeuw). Als dat niet lukt, dan laat ik het wel op mijn site staan zodat je de link kan gebruiken.
Maar nu mag het nog niet, dat bewegende. Pas in december denk ik
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Als je het onderschrift wilt gebruiken, moet je het als 'gif' opslaan (ivm de bewegende sneeuw). Als dat niet lukt, dan laat ik het wel op mijn site staan zodat je de link kan gebruiken.
Lukt me niet op op gif op te slaan
Hoe moet ik dat doen
Enne doe hem nu nog niet als onderschrift hoor, maar kan hem maar alvast hebbuh he
Hoe moet ik dat doen
Enne doe hem nu nog niet als onderschrift hoor, maar kan hem maar alvast hebbuh he
Geen idee hoe dat moet :N:
Ik weet alleen hoe het op mijn site moet, maar ergens anders weet ik het niet.
Bewaar gewoon maar de link, dan laat ik het op mijn site staan
A good dog never dies...
Hoe moet ik dat doen
Geen idee hoe dat moet :N:
Ik weet alleen hoe het op mijn site moet, maar ergens anders weet ik het niet.
Bewaar gewoon maar de link, dan laat ik het op mijn site staan
Ik zit me hier echt de ogen uit te kijken in wat voor een tempo jullie dit voor elkaar boxen.
En hoe mooi de honden er op staan.
Ik heb al heel wat avonden zitten klooien maar ik krijg het niet voor elkaar.
Zijn er geen lesje's onderschriften maken van je eigen hond .
22-5-2002 - 1-10-2009 Spike Rust zacht je zal nooit vergeten worden
Jacqueline. schreef:Ik zit me hier echt de ogen uit te kijken in wat voor een tempo jullie dit voor elkaar boxen.
Het belangrijkste is eigenlijk je fantasie
De ene keer kan ik in 10 minuten wat leuks maken, een andere keer krijg ik het in uren niet voor elkaar omdat ik dan totaal geen fantasie heb.
Je hebt verder PSP (of Photoshop) nodig en gewoon proberen.
Zoeken op google naar leuke achtergronden en die gebruiken en verder gewoon wat fröbelen
Goede foto's zijn ook heel belangrijk.
A good dog never dies...
Jacqueline. schreef:Ik zit me hier echt de ogen uit te kijken in wat voor een tempo jullie dit voor elkaar boxen.
Zal ik je wat eens vertellen ik probeer al dagen mijn eigen onderschrift teveranderen maar op 1 of andere manier wil dit niet
Het belangrijkste is eigenlijk je fantasie
De ene keer kan ik in 10 minuten wat leuks maken, een andere keer krijg ik het in uren niet voor elkaar omdat ik dan totaal geen fantasie heb.
Je hebt verder PSP (of Photoshop) nodig en gewoon proberen.
Zoeken op google naar leuke achtergronden en die gebruiken en verder gewoon wat fröbelen
Goede foto's zijn ook heel belangrijk.
Ik maak ook vaak gebruik van lesje als het me aan inspiratie ontbreekt ,wat ze dan als tubes gebruiken gebruik ik een foto die getubed is