Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Tess en haar uithoudingsvermogen

Moderator: moderatorteam

schumie
Zeer actief
Mijn ras(sen): De bull terrier en Amstaff
Aantal honden: 1

Tess en haar uithoudingsvermogen

Ongelezen bericht door schumie »

Hallo,

De meeste hier kennen tess wel,voor degene die haar niet kennen...Tess is een amstaff teefje van nu bijna 18 maanden.
Tess gaat al vanaf dat ze ongeveer 9 maanden was regelmatig met mij mee naast het paard.Eerst korte stukjes,later rondjes hei (ongeveer 30 minuten,draf/galop/beetje stappen), later uit gebreid met mee de weg over naar het grote bos en langzaam stukken galop naast het paard opgevoerd.
Vandaag is ze voor het eerst mee geweest op een rit van zo'n anderhalf uur, waarvan het meeste in draf/galop op het instappen/uitsstappen en stuk stap er tussen in na.Ze doet het met gemak,loopt continue op kop, zelfs in galop.en was niet eens echt moe op het eind.Kortom ik was gewoon verbaasd over haar enorme uithoudingssvermogen en haar snelheid.Had nooit verwacht dat ze dit aan zou kunnen,ze is hier toch minder voor gemaakt als een herder of cattle dog ofzo.
Was erg trots op mijn meisje en geniet enorm van haar :mrgreen:
Afbeelding
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door fenneke »

ik denk dat je manier van opbouwen heel goed is geweest :ok:

en zoals ik een amstaf inschat zijn het honden met een hele goede conditie en uithoudingsvermogen...mits getraind :wink:

lijkt mij heerlijk zo met je hond en paard op stap, dat is mij nooit gelukt :wink:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Heerlijk om zo met je hond op pad te kunnen :ok:
*Linda*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Linda* »

Lekker he! En dat moet ze makkelijk nog uit kunnen bouwen hoor, zelfs mijn ienie-mienie Jack Russel hobbelt zo rustig een paar uur mee naast mijn paard :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”