Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Behendigheid

Moderator: moderatorteam

M@rleen
Zeer actief
Aantal honden: 0
Contacteer:

Behendigheid

Ongelezen bericht door M@rleen »

Drnet behendigheid gehad met Boomer, 8e les. Ging super!! Waren eigenlijk 2 groepen, kleine en grote honden, maar een heleboel mesen waren weggebleven, waardoor we nu 1 groep waren.
Was een teckel hysterisch aant blaffen, waardoor Boomer helemaal gek werd... :N:

Maar daarna ging het super! :ok: Hebben een volledig parcoers gelopen voor het eerst, wat een end rennen zeg! :eek: Ze hadden alles best ver uit elkaar gezet.. Ons 4e en laatste rondje ging zowel supersnel (tenminste, IK kon niet harder :pffff: ) EN foutloos :ok:

Boomer kon ik nu een klein beetje vooruit sturen, zodat ik achter hem van richting kon veranderen, anders liep ik om.
Bij het 3e rondje kon dat nog niet, toen liep ik achter hem langs en hij rent pardoes tegen de hoogtesprong aan, omdat hij keek waar ik bleef... :smile2: En tijdens die ronde ging hij ook 2x zitten, om uitgebreid in zn nek te krabben.. Je zal maar jeuk hebben... :19:
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

haha heerlijk verslagje.. ik vond het ook erg leuk om te doen, jammer dat het niet gaat hier...
maar dat hysterische blaffen en de reactie van je hond dat herken ik ook haha...
uitgebreid krabben en tegen hindernissen aanlopen niet maar het bijhouden van de hond en de conditie die je toch wel nodig hebt is wel weer erg herkenbaar!
Leuk hoor dat het zo goed ging :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”