Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Honden in rijtjeswoningen?
Moderator: moderatorteam
wij hebben met 4 honden waarvan 3 herders op een flat gezeten. Wel een erg ruime flat hoor van 2 verdiepingen met tuin maar toch.
Niemand heeft last gehad van onze honden, hebben de buuf regelmatig gevraagd.
Ze vond het juist altijd erg prettig en Chello en Ghaya mochten rustig bij dr naar binnen lopen voor een koekje als dr deur toevallig open stond en we terug kwamen van wandelen. dr zoontje kocht altijd snoepjes voor ze.
Wat Noor hierboven al zegt; ik ken ook genoeg honden die alleen zijn in een pracht van een huis maar niet verder komen dan de hoek van de straat en honden die het met weinig moeten doen maar wel allerlei wandelingen maken e.d.
Niemand heeft last gehad van onze honden, hebben de buuf regelmatig gevraagd.
Ze vond het juist altijd erg prettig en Chello en Ghaya mochten rustig bij dr naar binnen lopen voor een koekje als dr deur toevallig open stond en we terug kwamen van wandelen. dr zoontje kocht altijd snoepjes voor ze.
Wat Noor hierboven al zegt; ik ken ook genoeg honden die alleen zijn in een pracht van een huis maar niet verder komen dan de hoek van de straat en honden die het met weinig moeten doen maar wel allerlei wandelingen maken e.d.
- Youp
- Zeer actief
Wij wonen in een rijtjeshuis. We hebben wel een aardige woonkamer en een grote leefkeuken. Toch wil ik hier maar 1 grote (diesel) en 1 kleine/middenslag hond.
Ik kan wel meer hond kwijt maar wij hebben een kleine tuin en ik moet ze mee kunnen nemen naar de zaak. Samen met Gwen natuurlijk.
Aangezien mijn ouders ook al twee honden meenemen naar de zaak en het kantoor niet echt groot is, is het al snel vol.
Ik kan wel meer hond kwijt maar wij hebben een kleine tuin en ik moet ze mee kunnen nemen naar de zaak. Samen met Gwen natuurlijk.
Aangezien mijn ouders ook al twee honden meenemen naar de zaak en het kantoor niet echt groot is, is het al snel vol.
Groetjes Kim en een poot van Diesel en Zahra

- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Wij wonen in een vrij ruime 2-kamerflat met tuin, en hei aan de overkant, dus met 1 hond gaat het prima.
Een bovenbuurman van ons, woont in de halve ruimte als wij, met een redelijk balkon, maar met 3 grote honden, en regelmatig een ( grote) logé erbij. Maar je ziet hem bijna altijd over de hei lopen, rennen of fietsen, dus het kan wel. Is maar net hoe je ermee omgaat, denk ik...
Een bovenbuurman van ons, woont in de halve ruimte als wij, met een redelijk balkon, maar met 3 grote honden, en regelmatig een ( grote) logé erbij. Maar je ziet hem bijna altijd over de hei lopen, rennen of fietsen, dus het kan wel. Is maar net hoe je ermee omgaat, denk ik...

- schelsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
- Aantal honden: 3
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Wat is er nou weer mis met een hond(en) houden in een rijtjes woning 

Qua Patet Orbis (Zo wijd de wereld strekt!)
Laika's weblog klik hier!
Laika's hondenforum klik hier
Laika's foto album klik hier
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Ohw, okethom schreef:Volgens mij niks hoor...Felix schreef:Wat is er nou weer mis met een hond(en) houden in een rijtjes woning

Qua Patet Orbis (Zo wijd de wereld strekt!)
Laika's weblog klik hier!
Laika's hondenforum klik hier
Laika's foto album klik hier
- Frenkie
- Zeer actief
- Contacteer:
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik woon in een flat met mijn honden. Als je honden maar genoeg beweging buitenshuis geeft horen ze in huis gewoon rustig te zijn. Ik zie het probleem dus niet zo. 

Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- mon doesie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoezen
- Aantal honden: 6
wij wonen hier met z'n vieren,
met 5 honden...4 doezen en 1 rottweiler...
het is een rijtjes woning maar aan de rand van het bos...
flinke tuin erbij.
zelf vind ik dat er meer honden bij kunnen,maar mijn man houd mij tegen...
over 2 jaar proberen wij het huis ernaast erbij te kopen...
ach mijn man vind toch alles best...
hij is altijd anti hond op bed geweest...
nu heeft er al 2 nachten een hond op bed geslapen...
met 5 honden...4 doezen en 1 rottweiler...
het is een rijtjes woning maar aan de rand van het bos...
flinke tuin erbij.
zelf vind ik dat er meer honden bij kunnen,maar mijn man houd mij tegen...
over 2 jaar proberen wij het huis ernaast erbij te kopen...
ach mijn man vind toch alles best...
hij is altijd anti hond op bed geweest...
nu heeft er al 2 nachten een hond op bed geslapen...

en de groetjes van:
Arena,Bali,Bonni,Chakira
Danique,Mila en Monique
http://www.roxroros.com
uit het oog maar niet uit ons hart...Aila.
Arena,Bali,Bonni,Chakira
Danique,Mila en Monique
http://www.roxroros.com
uit het oog maar niet uit ons hart...Aila.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- gizmo
- Zeer actief
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- alma.m
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Landseer E.C.T.
Ik woon in een ruim ruitjeshuis met 1 Landseer en 4 katten. Ik heb een stadstuin, maar wel op 20 min. loop afstand een bos waar ik dagelijks met mijn hond naar toe ga. Het ligt helemaal aan de situatie thuis vind ik. Zo lang je buren er maar geen overlast van hebben. 

Caya voor altijd een plekje in ons hart.
6 Januari 1999 -1 Mei 2010

6 Januari 1999 -1 Mei 2010

- *Anita*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
heb nu 2 honden, 1kleine en een middelmaat,en woon in een 1 gezinswoning. Zou best nog een kleintje bij kunnen
Maar heb altijd gezegt dat 2 het max is en bij meer wil mijn moeder me niet meer helpen. Aangezien ik toch erg blij ben met haar hulp blijft het hier bij.

Maar heb altijd gezegt dat 2 het max is en bij meer wil mijn moeder me niet meer helpen. Aangezien ik toch erg blij ben met haar hulp blijft het hier bij.
Voor altijd in mijn gedachte Pardoes en Harley

- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
ligt aan wat je met je honden doet en hoe je er mee omgaat.
wij wonen nu in een kleine recreatiewoning met 2 kleine honden, 4 grote pups en nog een grote hond, de tuin is 1000m2 en daar vermaken ze zich prima overdag als het weer het toe laat, in afwisselende samenstelling gaan er elke dag 2 of 3 mee naar kantoor, de rest blijft thuis, Tiemen werkt voornamelijk thuis dus die is tussendoor ook met ze bezig. Verder krijgen ze elke dag een paar wandelingen waarvan 1 grote, gaan ze regelmatig mee naar stad en markt of op visite en volgend jaar gaan we weer met coursing aan de slag.
Laat het weer het niet toe dat ze in de tuin kunnen overdag dan hebben ze binnen hun eigen kamer, waar ze ook zitten als we van huis gaan, 's avonds na het eten mag het grut allemaal tegelijk in de woonkamer, dat is een half uur hectisch daarna valt alles in slaap
de meeste buren klagen nooit over geblaf, ze blaffen enkel als ze aan het spelen zijn of als de rottweilers van de buurman gaan blaffen, verder blaffen ze ook als de andere buurman ( de enigste die wel klaagt maar het is zijn eigen schuld ) ze uit staat te dagen aan de schutting ( hij roept ze en vervolgens scheld ie ze uit
die man spoort niet helemaal, de hele buurt heeft last van hem )
oh en Sugar ( de hond die we tijdelijk aanhouden voor de UK ) heeft de koeien in het weiland achter het huis ontdekt en blaft daarnaar, vervolgens komen ze eraan
erg leuk samenspel alleen dat blaffen gaat ze dan soms iets te veel in op
Het gaat dus prima alleen is het soms wel"erg "vol" en als je in de keuken bezig gaat wil je niet steeds al die honden om je heen hebben want dan struikel je erover, of als je erg druk bent dan is het ook niet altijd "fijn" dus dan gaan ze in hun eigen kamer of naar buiten, gelukkig is dit maar tijdelijk ( anders hadden we ook niet zoveel honden genomen )want binnenkort gaan we verhuizen, weer 1000m2 grond alleen een echt huis met een véél grotere woonkamer waar ze met zn allen in kunnen "verdwijnen" ook krijgen ze daar weer een eigen kamer voor als we visite hebben of weg moeten. De nieuwe buren weten al dat we zoveel honden hebben en hebben er geen problemen mee ( toch altijd fijn om te weten
)
wij wonen nu in een kleine recreatiewoning met 2 kleine honden, 4 grote pups en nog een grote hond, de tuin is 1000m2 en daar vermaken ze zich prima overdag als het weer het toe laat, in afwisselende samenstelling gaan er elke dag 2 of 3 mee naar kantoor, de rest blijft thuis, Tiemen werkt voornamelijk thuis dus die is tussendoor ook met ze bezig. Verder krijgen ze elke dag een paar wandelingen waarvan 1 grote, gaan ze regelmatig mee naar stad en markt of op visite en volgend jaar gaan we weer met coursing aan de slag.
Laat het weer het niet toe dat ze in de tuin kunnen overdag dan hebben ze binnen hun eigen kamer, waar ze ook zitten als we van huis gaan, 's avonds na het eten mag het grut allemaal tegelijk in de woonkamer, dat is een half uur hectisch daarna valt alles in slaap

de meeste buren klagen nooit over geblaf, ze blaffen enkel als ze aan het spelen zijn of als de rottweilers van de buurman gaan blaffen, verder blaffen ze ook als de andere buurman ( de enigste die wel klaagt maar het is zijn eigen schuld ) ze uit staat te dagen aan de schutting ( hij roept ze en vervolgens scheld ie ze uit

oh en Sugar ( de hond die we tijdelijk aanhouden voor de UK ) heeft de koeien in het weiland achter het huis ontdekt en blaft daarnaar, vervolgens komen ze eraan

Het gaat dus prima alleen is het soms wel"erg "vol" en als je in de keuken bezig gaat wil je niet steeds al die honden om je heen hebben want dan struikel je erover, of als je erg druk bent dan is het ook niet altijd "fijn" dus dan gaan ze in hun eigen kamer of naar buiten, gelukkig is dit maar tijdelijk ( anders hadden we ook niet zoveel honden genomen )want binnenkort gaan we verhuizen, weer 1000m2 grond alleen een echt huis met een véél grotere woonkamer waar ze met zn allen in kunnen "verdwijnen" ook krijgen ze daar weer een eigen kamer voor als we visite hebben of weg moeten. De nieuwe buren weten al dat we zoveel honden hebben en hebben er geen problemen mee ( toch altijd fijn om te weten

My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
wij hebben een tussenwoning en op dit moment 5 honden maat herder en dober. Het zijn er een tijdje dus ook 6 geweest toen dusty er nog was....
geen enkel probleem mee hoor...
geen enkel probleem mee hoor...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- sjoef
- nieuw lid
denk dat het ook wel veel aan het soort hond ligt,.......mijn hond is bv heel rustig in gedrag en blaft niet.........ze is alleen groot.......als haar broer wel eens komt logeren die ook heel rustig is.........dan merkt er niemand iets van dat er twee ipv eentje in huis is.........allebei geluidstil.............maar in huis als er 2 zulke grote monsters in je woonkamer languit liggen te slapen,plat op de rug en poten omhoog, liefst precies in je looppad..............snurkend en scheten laten..... en je moet steeds langs de meubels af en over honden heenstappen om met je koffie kopje op de bank te geraken................ja dan vind ik twee meer dan genoeg..........maar ik denk wel dat 1 klein druk hondje meer overlast en herrie kan veroorzaken dan mijn 2 grote lobussen........
- Amaranthas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shih Tzu
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
ik woon in een rijtjeshuis met 6 shih tzu en 1 kat..... gaat prima zo. Samen uitlaten smorgens en savonds, en smiddags doe ik het 3 om 3..... op de dagen dag ik vrij ben en ik het weekend ( 4 dagen totaal) dan gaan ze mee op een grote wandeling. Gaat perfect zo en ik hoor niemand klagen. De kleine jongen van de buurvrouw maakt meer lawaai dan mijn shih`s 

Een Shih Tzu heb je niet als huisdier, je leeft ermee samen.

- Madelief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): berger de brie débris & beauceron
- Contacteer:
Interessant topic.
Ik merk dat iedereen zo'n beetje hetzelfde denkt. Ligt aan de woonomgeving, of je zelf problemen hebt met veel honden om te heen, en wat de buurt ervan vindt..
Ik woon ook klein, in een benedenhuis. Ik heb maar 1 hond formaat bouvier, en drie katten. Maar ik heb vaak "gasten".
Samen met de Cane corso...geen probleem, alleen wat krap in de gang, en dan moet ik, in verband met zijn lompheid, de honden om de beurt naar buiten brengen en even aan het tuinhek hangen, omdat hij haar anders klemloopt. En dat is niet zo goed voor haar kwetsbare rug.
Ik heb ook regelmatig twee briards over de vloer. Gaat ook prima, moeder en dochter, en van mn moeder dus horen bij de "roedel". Moeder en dochter liggen vrijwel altijd gezellig tegen elkaar aan.
Maar dan!
Laatst had ik de Cane corso en Moeder Briard over de vloer. Gaat op zich best, maar omdat Moeder Briard de CC wel kent, maar hij toch geen echt onderdeel van de roedel is...merk ik heel erg goed aan Moeder Briard dat ze ruimte nodig heeft om zich heen.
Het is voor haar gewoon te druk en dan wordt ze wat sjagerijnig als ze met zn drieen in de woonkamer liggen. Dus...ookal gaat het prima, het is in dit geval de hond zelf die last heeft van teveel hond in kleine ruimte!!
Als ik dan de slaapkamer openlaat (wat op zich ook altijd zo is) en de gang is er niks meer aan de hand en blijft ze overigens gewoon in de woonkamer liggen.
En dan ik.
Ik zelf vind twee honden in dit mini-huisje voldoende. Het gaat, al die honden en ze zijn er zelf ook wel eens alle vier. Maar toch....ben ik meestal wel opgelucht als ze weer wegzijn. Ik mis de gezelligheid, en mijn hondje mist haar maatjes, maar ik ben blij met de ruimte (en de verlaagde frequentie vloerdweilen). Als mijn gang breder was geweest had ik er misschien heel anders over gedacht (90 cm).
Overigens had hier iemand in hetzelfde huisje 5 grote honden en soms nog oppas of een nest. En dat ging ook goed...ik heb ze nooit horen blaffen oid. En dat niet alleen, het was er ook nog altijd netjes. Ikzelf zou dat echt teveel vinden.
Wel ideaal is het park aan het einde van het straatje, wat dat betreft geen probleem...
Ik merk dat iedereen zo'n beetje hetzelfde denkt. Ligt aan de woonomgeving, of je zelf problemen hebt met veel honden om te heen, en wat de buurt ervan vindt..
Ik woon ook klein, in een benedenhuis. Ik heb maar 1 hond formaat bouvier, en drie katten. Maar ik heb vaak "gasten".
Samen met de Cane corso...geen probleem, alleen wat krap in de gang, en dan moet ik, in verband met zijn lompheid, de honden om de beurt naar buiten brengen en even aan het tuinhek hangen, omdat hij haar anders klemloopt. En dat is niet zo goed voor haar kwetsbare rug.
Ik heb ook regelmatig twee briards over de vloer. Gaat ook prima, moeder en dochter, en van mn moeder dus horen bij de "roedel". Moeder en dochter liggen vrijwel altijd gezellig tegen elkaar aan.
Maar dan!
Laatst had ik de Cane corso en Moeder Briard over de vloer. Gaat op zich best, maar omdat Moeder Briard de CC wel kent, maar hij toch geen echt onderdeel van de roedel is...merk ik heel erg goed aan Moeder Briard dat ze ruimte nodig heeft om zich heen.
Het is voor haar gewoon te druk en dan wordt ze wat sjagerijnig als ze met zn drieen in de woonkamer liggen. Dus...ookal gaat het prima, het is in dit geval de hond zelf die last heeft van teveel hond in kleine ruimte!!
Als ik dan de slaapkamer openlaat (wat op zich ook altijd zo is) en de gang is er niks meer aan de hand en blijft ze overigens gewoon in de woonkamer liggen.
En dan ik.
Ik zelf vind twee honden in dit mini-huisje voldoende. Het gaat, al die honden en ze zijn er zelf ook wel eens alle vier. Maar toch....ben ik meestal wel opgelucht als ze weer wegzijn. Ik mis de gezelligheid, en mijn hondje mist haar maatjes, maar ik ben blij met de ruimte (en de verlaagde frequentie vloerdweilen). Als mijn gang breder was geweest had ik er misschien heel anders over gedacht (90 cm).
Overigens had hier iemand in hetzelfde huisje 5 grote honden en soms nog oppas of een nest. En dat ging ook goed...ik heb ze nooit horen blaffen oid. En dat niet alleen, het was er ook nog altijd netjes. Ikzelf zou dat echt teveel vinden.
Wel ideaal is het park aan het einde van het straatje, wat dat betreft geen probleem...
groetjes Madelief en Yanthe

Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013

Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Contacteer:
Ik woon in een ruime 4 kamer flat (vergelijkbaar qua oppervlakte met een eengezinswoning) en hier zijn 3 grote honden (formaat labrador) de max. Het is maar net wat je ermee doet idd. En hoe de honden zijn in huis. (rekening houdend met de buren) Het is zoiezo het minst gehorige huis wat ik ooit heb meegemaakt (Met moeder TE vaak verhuist
)
en ik moet straks (wil verhuizen over dik een jaar) maar zien of ik het volgende huis (wel eengezinswoning met tuin) nog zoveel ruimte krijg.

en ik moet straks (wil verhuizen over dik een jaar) maar zien of ik het volgende huis (wel eengezinswoning met tuin) nog zoveel ruimte krijg.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Contacteer:
Ok... ik heb nog nooit iets zo raar geschreven met al die haakjes... maar goed tis wel leesbaar denk ik..Jay1978 schreef:Ik woon in een ruime 4 kamer flat (vergelijkbaar qua oppervlakte met een eengezinswoning) en hier zijn 3 grote honden (formaat labrador) de max. Het is maar net wat je ermee doet idd. En hoe de honden zijn in huis. (rekening houdend met de buren) Het is zoiezo het minst gehorige huis wat ik ooit heb meegemaakt (Met moeder TE vaak verhuist)

-
- Actief
Wij hebben 2 honden (1 groot en 1 klein) in een hoekwoning. Dit gaat prima en ze blaffen enkel wanneer de bel gaat (en de meeste mensen komen achterom). Onze buren daarentegen hebben 4 of 5 honden, maar die blaffen de godganse dag. Ook laten ze de honden achter het huis hun behoefte doen en dat stinkt dus in de zomer.
Ik wil maar aangeven dat het niet uit maakt hoeveel honden je hebt in een rijtjeswoning/appartement/boerderij als ze maar geen overlast veroorzaken.
Ik wil maar aangeven dat het niet uit maakt hoeveel honden je hebt in een rijtjeswoning/appartement/boerderij als ze maar geen overlast veroorzaken.
- Gordonsetter23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Gordonsetter
- Contacteer:
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
uhm, standaard schatting/richtlijn; evenveel personen als honden. 4 personen dan kunnen er zogezegt 4 grote honden in kwijt. (excl mensen dan he
)
Dit is wel een beetje streng, maar kwa ruimte etc. en dat het niet zo'n grote beestenboel gaat worden dat je het niet meer schoon kunt houden (ziet reportages voor zich op tv...)
Ik en mijn moeder wonen in een groot hoekhuis, kamers;
beneden:
grote woonkamer, aparte keuken. Hal van 4x4m + wc apart maar ook in de hal. Grote voortuin, oprit en een grote achtertuin en een zijtuin die lijd naar de oprit.
1e verdieping:
1 kleinere kamer, 2 grote kamers, badkamer (bad, douche, wc etc) en daar ook een redelijk grote vorm van hal.
2e verdieping:
was ruimte, zo'n 5,5 X 5 en dan nog een fitnisskamer, is een kamer geweest (de grootste) en dan nog schotruimte rondom de hele 2e verdieping.
voor ons 2e met een hond (formaat Lab gaat het worden) en een poes is het dus makkelijkkkk te doen. we hebben eigenlijk zelfs teveel ruimte.
Klagen doen we niet, zat rommel kamertjes
Maar in een normaal formaat eensgezinswoning, vind ik wel dat er zo'n 3 grote honden moeten kunnen. met man/vrouw. met kinderen word dat in mijn mening 1 of 2.

Dit is wel een beetje streng, maar kwa ruimte etc. en dat het niet zo'n grote beestenboel gaat worden dat je het niet meer schoon kunt houden (ziet reportages voor zich op tv...)
Ik en mijn moeder wonen in een groot hoekhuis, kamers;
beneden:
grote woonkamer, aparte keuken. Hal van 4x4m + wc apart maar ook in de hal. Grote voortuin, oprit en een grote achtertuin en een zijtuin die lijd naar de oprit.
1e verdieping:
1 kleinere kamer, 2 grote kamers, badkamer (bad, douche, wc etc) en daar ook een redelijk grote vorm van hal.
2e verdieping:
was ruimte, zo'n 5,5 X 5 en dan nog een fitnisskamer, is een kamer geweest (de grootste) en dan nog schotruimte rondom de hele 2e verdieping.
voor ons 2e met een hond (formaat Lab gaat het worden) en een poes is het dus makkelijkkkk te doen. we hebben eigenlijk zelfs teveel ruimte.
Klagen doen we niet, zat rommel kamertjes

Maar in een normaal formaat eensgezinswoning, vind ik wel dat er zo'n 3 grote honden moeten kunnen. met man/vrouw. met kinderen word dat in mijn mening 1 of 2.
In 't leven win en verlies je dingen, maar alleen echte liefde laat sporen achter in je hart...

- Cissy
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik woon in een gewone hoekwoning met een huiskamer gedeeltelijk open keuken en dan nog een schuur die we erbij getrokken hebben (kattenspeelkamer) .Wij zijn er op ingericht
geen eethoek enzo niet teveel meubels gewoon een hondenhuis
En heel veel wandelen met ze zodat ze genoeg beweging krijgen en hun energie kwijt kunnen. De katten hebben hoge ligplaatsen hier en hun eigen kamer plus twee buitenrennen. En al het vee mag door het hele huis als ze dat willen.
Gaat primeledokie hoor.

Gaat primeledokie hoor.
- starfleet
- Erelid
Twee honden formaat Golden vind ik hier wel de max. Ik kom wel bij mensen die een paar van die grote honden hebben rondlopen in een klein rijtjeshuisje, maar daar krijg ik een heel onrustig gevoel van, zou zelf niet zo willen leven, ik heb ook al twee kinderen en een man rondlopen. Een stel kleintjes, formaat vlinderhondje, JR zou wel kunnen.
Alleen in een kleine woning kun je er meer kwijt dan dat er een heel stel mensen wonen. 9 Labradors dat kan echt niet, dat is meer voor mensen op een boerderij.
Anne
Alleen in een kleine woning kun je er meer kwijt dan dat er een heel stel mensen wonen. 9 Labradors dat kan echt niet, dat is meer voor mensen op een boerderij.
Anne