Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Van ons!

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Maxiem
Zeer actief

Van ons!

Ongelezen bericht door Maxiem »

Honden-wat? Nee hoor, deze is van ons.

Afbeelding

Afbeelding
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Ah ze zien er al heel ontspannen uit :ok: Gelukkig :ok:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Wat een poepies :I:
gizmo
Zeer actief

Ongelezen bericht door gizmo »

Mooie kittens en ze hebben lekker veel ruimte om te te slapen :mrgreen:
Afbeelding
Maxiem
Zeer actief

Rataplan schreef:Ah ze zien er al heel ontspannen uit :ok: Gelukkig :ok:
Jazeker, het gaat heel goed met de kittens. Ze groeien goed en zijn totaal niet bang. Ze worden ook al heel actief en spelen dat het een lieve lust is -al zou je dat bij deze foto's niet zeggen :mrgreen:
Ze doen het echt:

Afbeelding

De hele wereld lijkt ook een speeltuin voor ze, en het favoriete speeltje is het wijnrek :mrgreen: Kun je in bijten, krabben en klimmen.
Maxiem
Zeer actief

pablo schreef:Mooie kittens en ze hebben lekker veel ruimte om te te slapen :mrgreen:
Haha, inderdaad. Alhoewel ik gehoord heb dat ze soms ook in Max' drinkbak (als 'ie leeg is dan) slapen.
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Is het goed gegaan met Max? En weet je al of ze bij mekaar kunnen blijven? Je zal nu wel gezien hebben hoe graag kittens samen zijn en samen spelen denk ik :mrgreen: De eerste maanden zijn ze onafscheidelijk en wat later zullen ze nog steeds de beste maatjes blijven.

Erg leuk dat ze deze kans hebben en niet in deze kou op de boerderij hadden moeten spelen :ok:
Afbeelding
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

MARC_S schreef:Is het goed gegaan met Max?
dat zat ik me ook af te vragen.....
Maxiem
Zeer actief

MARC_S schreef:Is het goed gegaan met Max? En weet je al of ze bij mekaar kunnen blijven? Je zal nu wel gezien hebben hoe graag kittens samen zijn en samen spelen denk ik :mrgreen: De eerste maanden zijn ze onafscheidelijk en wat later zullen ze nog steeds de beste maatjes blijven.

Erg leuk dat ze deze kans hebben en niet in deze kou op de boerderij hadden moeten spelen :ok:
Het is helaas een keertje misgegaan met Max, de kittens waren te snel, glipten langs mijn moeder en kwamen dus bij Max. Die vonden ze heel intressant en ze hingen dus zo in haar poten Die vond dat natuurlijk niet leuk en viel dus naar ze uit. Het is een beetje zonde dat haar eerste ervaring met de katjes zo was. De kittens zijn in ieder geval totaal niet bang voor haar.

Ik weet eigenlijk niet of ze het al geprobeerd hebben met Max en de kittens en de bench. Ik heb mijn familie het topic hier in gedrag doorgestuurd en ze zeiden dat de DA hetzelfde ook al had voorgesteld.

Om eerlijk te zijn zie ik het een beetje somber in voor die combi. In dat geval zijn er alsnog 2 mogelijkheden - of ze mogen met z'n 2en naar de vriendin van mijn zus, of ze mogen naar mijn (andere) zus.

Mijn moeder vind ze iig heel leuk. Ze vertelde me helemaal trots over msn dat het katje helemaal zelf op de bank was gesprongen vanaf de bank "Knap he?" :mrgreen:
Cissy
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Cissy »

Schattig gezicht zo met zijn tweetjes in de mand. Ik vindt dat schildpadpoesje heel mooi :I:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”