Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
eternal schreef:Dus als je wilt kan je dan weer foto's sturen om een keuring te laten doen?
Je kan een pb met fotos (stand-fotos, zie topic standfotos) naar Sirene sturen.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
het is een teckel, zou een dwerg zijn, maar hij word waarschijnlijk een stukje groter. Hij is nu 18 weken. Ik weet ook niet of mijn foto's goed zijn, maar zal ze eens opsturen, dan merk ik het wel:D
chant schreef:het is een teckel, zou een dwerg zijn, maar hij word waarschijnlijk een stukje groter. Hij is nu 18 weken. Ik weet ook niet of mijn foto's goed zijn, maar zal ze eens opsturen, dan merk ik het wel:D
Je mag ze opsturen maar het wordt wel heel moeilijk voor me denk ik. Een teckel is zowieso al heel erg moeilijk voor me want het is helemaal m'n ras niet.
Stuur een duidelijk foto van de zijkant en voorkant iig.
Ik heb laatst (eind augustus) foto's van onze Franse Bulldog Bumper ingestuurd naar Marjoleine en heb nog geen bericht gekregen dat hij is gekeurd, ik kijk ook regelmatig op dit forum, maar ik vind niks dat Bumper gekeurd zou zijn. Zou dat kunnen, dat dat even duurt?????????????? (Misschien heeft ze wel heel veel honden om te keuren, maar ik vroeg me af of dit altijd wat langer duurt)
[quote="Kellyy"]Ik heb laatst (eind augustus) foto's van onze Franse Bulldog Bumper ingestuurd naar Marjoleine en heb nog geen bericht gekregen dat hij is gekeurd, ik kijk ook regelmatig op dit forum, maar ik vind niks dat Bumper gekeurd zou zijn. Zou dat kunnen, dat dat even duurt?????????????? (Misschien heeft ze wel heel veel honden om te keuren, maar ik vroeg me af of dit altijd wat langer duurt)[/quote]Ik doe vandaag en morgen alle honden die ik nog hier heb staan.
Dus binnen een dag staan ze er allemaal op (als Cloris wakker blijft... *grijns)
[quote="Marjoleine"][quote="Kellyy"]Ik heb laatst (eind augustus) foto's van onze Franse Bulldog Bumper ingestuurd naar Marjoleine en heb nog geen bericht gekregen dat hij is gekeurd, ik kijk ook regelmatig op dit forum, maar ik vind niks dat Bumper gekeurd zou zijn. Zou dat kunnen, dat dat even duurt?????????????? (Misschien heeft ze wel heel veel honden om te keuren, maar ik vroeg me af of dit altijd wat langer duurt)
[/quote]Ik doe vandaag en morgen alle honden die ik nog hier heb staan.
Dus binnen een dag staan ze er allemaal op (als Cloris wakker blijft... *grijns)[/quote]
Mag ik mijn Sheltie ook eens laten keuren?
zou dat iig graag eens weten.. maar met al dat haar weet ik niet in hoeverre dat mogelijk is
misschien een foto sturen als die helemaal nat is ofzo?
Gewoon fotos (zoals aangegeven) sturen via PB naar Marjoleine
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...