Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Protection Training with Kobo and Alvaro (met foto's)
Moderator: moderatorteam
- johan1969
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Jack Russells!
- Contacteer:
De honden die op de werkhonden lijst van de FCI staanjohan1969 schreef:Welke rassen 'mogen' pakwerk doen ?
Kelpie
Belgische Herders
- Groenendaeler
- Laekense
- Mechelse
- Tervuerense
Duitse Herder
Beauceron
Briard
Picardische Herder
Pyrenese Herder
- à poil long
- à face rase
Australian Cattle Dog
Bouvier des Ardennes
Bouvier des Flandres
Airedale Terrier
Dobermann
Riesenschnauzer zwart
Riesenschnauzer peper en zout
Boxer
Rottweiler
Anatolische Herdershond
Hovawart
In Nederland kan verder de Hollandse Herder aan examens en wedstrijden deelnemen als zijnde "werkhond".
Bij andere rassen moest je het volgens mij aanvragen bij de rasvereniging?!
-
- Zeer actief
Uit het reglement van de KNPV voor PH1:johan1969 schreef:Welke rassen 'mogen' pakwerk doen ?
Honden, die aan een keuring voor het certificaat politiehond 1 deelnemen, moeten minimaal 2 jaar oud zijn op de datum van inschrijving en moeten minimaal een schouderhoogte hebben van ongeveer 55 cm. Bij voorkeur wordt een schouderhoogte van 70 cm niet overschreden.
De honden moeten een goed gebit en goede beharing hebben en in het algemeen voldoen aan de eisen die aan een gezonde, stevig gebouwde volwassen hond mogen worden gesteld.
Honden die geboren zijn na 1 oktober 1996 en waarvan de oren zijn gecoupeerd en honden die geboren zijn na 1 oktober 2001 en waarvan de staart is gecoupeerd, worden niet tot een keuring toegelaten.
Honden, die waarneembaar aan enige ziekte lijden of zichtbaar drachtig zijn, worden niet tot een keuring toegelaten. Pitbull terriërs en kruisingen daarvan zijn uitgesloten van keuringen.
Indien de geleider niet voor de betrouwbaarheid van zijn hond in kan staan, mag hij niet aan de keuring deelnemen.
Tot de keuring voor het certificaat politiehond 1 worden toegelaten honden, die behoren tot één van de volgende rassen: herdershond (in al zijn variëteiten), Dobermann, Riesenschnauzer, Bouvier, Airedale Terrier, Rottweiler, Boxer en alle kruisingen tussen deze rassen.
Het hoofdbestuur is bevoegd honden van andere rassen tot een keuring toe te laten.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Protection dog training wordt vaak gebruikt om de hond als een soort bodyguard voor de baas te trainen. Het is een erg zware training wat veel eist van de hond. Hij moet gehoorzaam zijn en mag niet opvallend aanwezig zijn. Hij moet het moment kunnen inschatten wannneer de baas wordt bedreigd en dan aanvallen. Het is geen officeel programma. er zijn individule trainers die honden hiervoor trainen. In Antwerpen maken een hoop diamanthandelaren gebruik van dit soort honden.
Jan

- johan1969
- Zeer actief
- Contacteer:
Thanks.Gos schreef:Uit het reglement van de KNPV voor PH1:johan1969 schreef:Welke rassen 'mogen' pakwerk doen ?
Honden, die aan een keuring voor het certificaat politiehond 1 deelnemen, moeten minimaal 2 jaar oud zijn op de datum van inschrijving en moeten minimaal een schouderhoogte hebben van ongeveer 55 cm. Bij voorkeur wordt een schouderhoogte van 70 cm niet overschreden.
De honden moeten een goed gebit en goede beharing hebben en in het algemeen voldoen aan de eisen die aan een gezonde, stevig gebouwde volwassen hond mogen worden gesteld.
Honden die geboren zijn na 1 oktober 1996 en waarvan de oren zijn gecoupeerd en honden die geboren zijn na 1 oktober 2001 en waarvan de staart is gecoupeerd, worden niet tot een keuring toegelaten.
Honden, die waarneembaar aan enige ziekte lijden of zichtbaar drachtig zijn, worden niet tot een keuring toegelaten. Pitbull terriërs en kruisingen daarvan zijn uitgesloten van keuringen.
Indien de geleider niet voor de betrouwbaarheid van zijn hond in kan staan, mag hij niet aan de keuring deelnemen.
Tot de keuring voor het certificaat politiehond 1 worden toegelaten honden, die behoren tot één van de volgende rassen: herdershond (in al zijn variëteiten), Dobermann, Riesenschnauzer, Bouvier, Airedale Terrier, Rottweiler, Boxer en alle kruisingen tussen deze rassen.
Het hoofdbestuur is bevoegd honden van andere rassen tot een keuring toe te laten.
https://www.flickr.com/photos/23084668@N07/albums
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
ik trek het aan denk ikGos schreef:Wat is dat toch met jou dat er geen antwoord op je vragen gegeven wordt?![]()

:N: weet je, dat dacht ik dus ook toen ik het de 1e keer vroeg, waarom staat het niet onder africhtingHet topic staat ook onder Hondensport, niet onder Africhting....... Misschien is er geen ander programma dan: doe maar wat, als de inbreker maar goed beschadigd raakt

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
kijk tenminste iemand die antwoord geeftjaninca2002 schreef:Protection dog training wordt vaak gebruikt om de hond als een soort bodyguard voor de baas te trainen. Het is een erg zware training wat veel eist van de hond. Hij moet gehoorzaam zijn en mag niet opvallend aanwezig zijn. Hij moet het moment kunnen inschatten wannneer de baas wordt bedreigd en dan aanvallen. Het is geen officeel programma. er zijn individule trainers die honden hiervoor trainen. In Antwerpen maken een hoop diamanthandelaren gebruik van dit soort honden.

komt het veel voor in NL? Heb er echt nog nooit van gehoord... Ook deze honden mogen toch niet maar zo bijten of is daar een uitzondering voor net als voor diensthonden? Zijn hier nog voorschriften voor qua rassen oid?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Daynero
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Bullmastiff
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee alls valt onder de wettrelijke regels en er zijn geen uitzonderingsgevallenmalinois schreef:kijk tenminste iemand die antwoord geeftjaninca2002 schreef:Protection dog training wordt vaak gebruikt om de hond als een soort bodyguard voor de baas te trainen. Het is een erg zware training wat veel eist van de hond. Hij moet gehoorzaam zijn en mag niet opvallend aanwezig zijn. Hij moet het moment kunnen inschatten wannneer de baas wordt bedreigd en dan aanvallen. Het is geen officeel programma. er zijn individule trainers die honden hiervoor trainen. In Antwerpen maken een hoop diamanthandelaren gebruik van dit soort honden.![]()
![]()
komt het veel voor in NL? Heb er echt nog nooit van gehoord... Ook deze honden mogen toch niet maar zo bijten of is daar een uitzondering voor net als voor diensthonden? Zijn hier nog voorschriften voor qua rassen oid?
Jan

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising BC x Friese Stijfkop: Iara
Newfounlander met klein beetje Lab: Komo
Hoogbejaarde teckel: Sjoske
En binnenkort: Digna! - Aantal honden: 4
Toen ik “de term Protection Dog” las dacht ik meteen: o ja, Verdedigingshond.
Bij een beetje doorlezen in het onderwerp was het al snel duidelijk dat het niet om een training VH ging. Om te beginnen geeft VH geen “burgerbijten” en verder kan ik me niet voorstellen dat Malinois niet precies weet wat de inhoud van het VH examen is. Geen VH dus.
Nu kan ik me herinneren dat in een grijs verleden (begin jaren tachtig) een groepje pitbull-achtige eigenaren zich melden bij de prille IPO vereniging i.o. in Almere. Dat weet ik omdat ik als lid van haar zustervereniging op zondag de kantine diensten van “de Hoge Vaart” deed. Ik schrijf bewust pitbull-achtige omdat ik niet zeker weet of dit wel of geen rashonden waren, en welke rassen of kruisingen het waren. In ieder geval bestond de RAD nog niet en was het trainen met pitbull-achtigen nog gewoon toegestaan. Hielpen keurig met het versjouwen en opzetten van verstekken etc. Maar deze groep hield zich verder afzijdig van de andere IPO jongens.
In het begin van de vereniging werd er nog niet gespeurd, omdat terrein en kennis hiervoor ontbraken. Maar na een aantal maanden was ook dat geregeld. Toen bleek dat de “pitbull groep” geen interesse had in het speurwerk. Ze waren ook niet bereidt om hiervoor te trainen. Eigenlijk bleken ze alleen lid geworden te zijn vanwege het pakwerk en als gevolg hiervan - en na een paar pittige gesprekken - vertrok de pitbullgroep uit de vereniging.
Deze groep richtte een eigen vereniging op die geschikte honden ging opleiden tot “protection dog” en omdat ze niet over een eigen terrein beschikte werd er getraind op een open plek in het park bij het Zilverstrand. Dat trok natuurlijk de aandacht en al snel kwamen er klachten naar de gemeente over “agressieve honden” in een openbaar park. Er volgde gesprekken met gemeente en politie (en een interview in de krant). En uiteindelijk kreeg de groep te horen dat ze met trainen op moesten houden totdat ze over een afsluitbaar terrein kon beschikken.
Hoe ze daaraan moesten komen: schrijf maar in voor een terrein op het nieuw op te richten hondensportcentrum.
En dat was laatste wat ik van ze hoorde.
Nou las ik het onderwerp over de protection dog training en dacht: verdomd zouden ze nog steeds bestaan. Dus ik op zoek.
Om een lang verhaal kort te maken: ik heb ze niet gevonden.
Maar wel dit:
http://www.cck9.com
http://www.tojodutchpolicedogs.com/protection.htm
PPD (Personal Protection Dogs) zijn getrainde honden die je kan kopen als persoonlijk beveiliger.
Er zijn meerdere opleiders in Nederland en uit hun website blijkt al dat ze zich vooral op de internationale handel richten.
De honden worden opgeleid van
Level 1 Companion Dog
tot
Level 4 Executive Security dogs.
Prijzen van 5,500 tot 50,000 US Dollar
En dat is inclusief een 3 daagse training voor de nieuwe eigenaar.
Bij een beetje doorlezen in het onderwerp was het al snel duidelijk dat het niet om een training VH ging. Om te beginnen geeft VH geen “burgerbijten” en verder kan ik me niet voorstellen dat Malinois niet precies weet wat de inhoud van het VH examen is. Geen VH dus.
Nu kan ik me herinneren dat in een grijs verleden (begin jaren tachtig) een groepje pitbull-achtige eigenaren zich melden bij de prille IPO vereniging i.o. in Almere. Dat weet ik omdat ik als lid van haar zustervereniging op zondag de kantine diensten van “de Hoge Vaart” deed. Ik schrijf bewust pitbull-achtige omdat ik niet zeker weet of dit wel of geen rashonden waren, en welke rassen of kruisingen het waren. In ieder geval bestond de RAD nog niet en was het trainen met pitbull-achtigen nog gewoon toegestaan. Hielpen keurig met het versjouwen en opzetten van verstekken etc. Maar deze groep hield zich verder afzijdig van de andere IPO jongens.
In het begin van de vereniging werd er nog niet gespeurd, omdat terrein en kennis hiervoor ontbraken. Maar na een aantal maanden was ook dat geregeld. Toen bleek dat de “pitbull groep” geen interesse had in het speurwerk. Ze waren ook niet bereidt om hiervoor te trainen. Eigenlijk bleken ze alleen lid geworden te zijn vanwege het pakwerk en als gevolg hiervan - en na een paar pittige gesprekken - vertrok de pitbullgroep uit de vereniging.
Deze groep richtte een eigen vereniging op die geschikte honden ging opleiden tot “protection dog” en omdat ze niet over een eigen terrein beschikte werd er getraind op een open plek in het park bij het Zilverstrand. Dat trok natuurlijk de aandacht en al snel kwamen er klachten naar de gemeente over “agressieve honden” in een openbaar park. Er volgde gesprekken met gemeente en politie (en een interview in de krant). En uiteindelijk kreeg de groep te horen dat ze met trainen op moesten houden totdat ze over een afsluitbaar terrein kon beschikken.
Hoe ze daaraan moesten komen: schrijf maar in voor een terrein op het nieuw op te richten hondensportcentrum.
En dat was laatste wat ik van ze hoorde.
Nou las ik het onderwerp over de protection dog training en dacht: verdomd zouden ze nog steeds bestaan. Dus ik op zoek.
Om een lang verhaal kort te maken: ik heb ze niet gevonden.
Maar wel dit:
http://www.cck9.com
En dit:Personal Protection Dogs
For Sale At All Training Levels
Command Control K-9 has a wide range of protection dogs. Our breeds include German Shepherds, Dutch Shepherds, and Belgian Malinois personal protection dogs for sale that would put their lives on the line to protect you and your family.
These highly trained protection dogs bring not only a comforting sense of security to your home but also the companionship of a beloved pet.
You deserve the peace of mind that only a Command Control K-9 security dog can offer.
What Makes CCK9 Trained Protection Dogs So Special
*
Only the top 1% of the breed is good enough for our program. We hand select and import best-of-breed protection dogs.
*
We purchase only from owners who have hand-raised their dogs, not from wholesalers.
*
We train them in real life settings to prepare them to be protection dogs in the real world.
*
Even when fully trained, they undergo daily practice in obedience, protection and agility to keep their skills sharp.
*
They have been socialized with children and other animals so will fit right into your household.
*
Purchase price of Level I, II, III, and IV Dogs Includes a 3-day handling course at our location where the dog will learn to respond to you as well as he responds to our trainers. Hotel expense paid for, at our 5 star Hotel.
*
Our trained dogs come with the strongest unconditional guarantee in the business.
http://www.tojodutchpolicedogs.com/protection.htm
En er zijn nog veel meer websites, zoek maar eens op “protection dogs”A " Personal Protection Dog " is a dog that protects its handler from harm by an attacker. Personal Protection Dogs are trained to apprehend an attacker either on command, or by threat to its handler. The Personal Protection Dog will apprehend an attacker by vocal and/or physical intimidation, threat, or biting the attacker. The Personal Protection Dog has complete obedience, sociability and verbal control from it's handler. A Personal Protection Dog is also a good Family Protection Dog yet has less restrictions. Matching a Personal Protection Dog to your personality and lifestyle is very important.
Young adult prospects are carefully selected, evaluated and tested to ensure soundness and strong nerves for suitability in advanced obedience and protection. Each dog is personally hand selected to fit the exact needs of our clients.
The presence of a Protection Dog will minimize your chances of unlawful entry into your home or business. A Personal Protection Dog will make it nearly impossible for a criminal to enter your premises.
Many people have said that after a break in they feel violated and even fearful about returning to their home. These feelings last for months and in some cases years. The trauma of a break in is real. This does not have to be the case. Tojo Dutch Policedogs is here to provide you with a Personal Protection dog that will always be vigilant and greatly minimize and eliminate your chances of being a target for crime.
PPD (Personal Protection Dogs) zijn getrainde honden die je kan kopen als persoonlijk beveiliger.
Er zijn meerdere opleiders in Nederland en uit hun website blijkt al dat ze zich vooral op de internationale handel richten.
De honden worden opgeleid van
Level 1 Companion Dog
tot
Level 4 Executive Security dogs.
Prijzen van 5,500 tot 50,000 US Dollar
En dat is inclusief een 3 daagse training voor de nieuwe eigenaar.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Dank je Ennath
maar hoe ik het ook lees, ik zie daar ook meer een africhtingscentrum in waar je een kant-en-klare hond kan kopen om jou, je huis of je bedrijf te bewaken...
Dus kun je net zo goed een KNPV hond nemen als je het mij vraagt maar goed, zal wel aan mij liggen (zijn overigens goedkoper :N: )
Maar ook hier lees ik over het algemeen de duitser, de mechelaar etc. als gebruikte rassen... waarom dan in vredesnaam een dergelijk ras als van TS?
Dat 1e stukje van Almere heb ik ooit ergens gehoord idd. maar kan me even niet meer herinneren waar...
Maar het geeft dus wel aan wat voor soort mensen het trekt...
Hoe goed ik ook google ik kom er nog steeds niet achter waar men zoiets kan doen in NL
Het ziet er zo 'achteraf in de tuin bijten' uit... krijg er een beetje een raar gevoel bij, zo amerikaans.

Dus kun je net zo goed een KNPV hond nemen als je het mij vraagt maar goed, zal wel aan mij liggen (zijn overigens goedkoper :N: )
Maar ook hier lees ik over het algemeen de duitser, de mechelaar etc. als gebruikte rassen... waarom dan in vredesnaam een dergelijk ras als van TS?
Dat 1e stukje van Almere heb ik ooit ergens gehoord idd. maar kan me even niet meer herinneren waar...

Hoe goed ik ook google ik kom er nog steeds niet achter waar men zoiets kan doen in NL

Het ziet er zo 'achteraf in de tuin bijten' uit... krijg er een beetje een raar gevoel bij, zo amerikaans.
Laatst gewijzigd door malinois op 20 nov 2007 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.

-
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
niks als ik het zo lees van Jan, alles binnen de wettelijke regels dus de hond mag net zoveel als mijn hond....Gos schreef:Dat lijkt me eerlijk gezegd wat aan de korte kantEnnath schreef: En dat is inclusief een 3 daagse training voor de nieuwe eigenaar.![]()
@Jan: wat mag een particulier dan eigenlijk wettelijk wel/niet met zo'n protection dog?

-
- Zeer actief
Er zit hier een africhter in BOZ waar je je hond als PPD kan laten africhten OF zelf onder hun leiding je hond kan africhten. Ik denk dat het zo iets dergelijks is.malinois schreef:Dank je Ennathmaar hoe ik het ook lees, ik zie daar ook meer een africhtingscentrum in waar je een kant-en-klare hond kan kopen om jou, je huis of je bedrijf te bewaken...
Ik heb alleen een tweetal Nederlandse africhters gekopieerd er zitten in Amerika ook africhters die andere rassen gebruiken.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
deze bedoel je of niet?Ennath schreef:Er zit hier een africhter in BOZ waar je je hond als PPD kan laten africhten OF zelf onder hun leiding je hond kan africhten. Ik denk dat het zo iets dergelijks is.malinois schreef:Dank je Ennathmaar hoe ik het ook lees, ik zie daar ook meer een africhtingscentrum in waar je een kant-en-klare hond kan kopen om jou, je huis of je bedrijf te bewaken...
Ik heb alleen een tweetal Nederlandse africhters gekopieerd er zitten in Amerika ook africhters die andere rassen gebruiken.
http://www.tojodutchpolicedogs.com/index.htm

-
- Zeer actief
Ik krijg alsmaar visioenen van mafiabazen en Coke Columbianen als ik die websites lees. Is misschien helemaal fout, maar ik ben toch bang dat we het merendeel van de clientèle die richting uit moeten zoeken.
En dat soort mensen maakt zich niet zo druk over wel of niet wettelijk.
Hondje bijt aanvaller dood...
Hondje wordt afgemaakt....
Boete wordt betaald....
Nieuw hondje wordt gekocht
Overigens is het merendeel van de handel overzees en daar heeft men waarschijnlijk andere wetten mbt tot de hond als wapen
Boete wordt betaald....
Nieuw hondje wordt gekocht

Overigens is het merendeel van de handel overzees en daar heeft men waarschijnlijk andere wetten mbt tot de hond als wapen

-
- Zeer actief
Ik zat met een andere naam in mijn hoofd, maar kan me niet voorstellen dat er twee in BOZ zitten, dus het zal inderdaad deze zijn.malinois schreef:deze bedoel je of niet?Ennath schreef:Er zit hier een africhter in BOZ waar je je hond als PPD kan laten africhten OF zelf onder hun leiding je hond kan africhten. Ik denk dat het zo iets dergelijks is.malinois schreef:Dank je Ennathmaar hoe ik het ook lees, ik zie daar ook meer een africhtingscentrum in waar je een kant-en-klare hond kan kopen om jou, je huis of je bedrijf te bewaken...
http://www.tojodutchpolicedogs.com/index.htm
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ja, het is een gewoon een bijverdienste van een trainingscentrum die politiehonden voor het buitenland africht lijkt me...Ennath schreef:Ik krijg alsmaar visioenen van mafiabazen en Coke Columbianen als ik die websites lees. Is misschien helemaal fout, maar ik ben toch bang dat we het merendeel van de clientèle die richting uit moeten zoeken.
Boete wordt betaald....
Nieuw hondje wordt gekocht![]()
Want bij welke site je ook kijkt, allemaal zijn het policedog trainers die dit erbij doen. Maar wat heb je aan een afgerichte policedog in NL als je er niks mee mag?

Dan geniet mijn voorkeur toch een hond die het in zijn genen heeft en die niet bij paniek maar zo in het wilde weg wat gaat doen omdat hij eigenlijk niet meer weet wat hij moet doen....

-
- Zeer actief
Nou met die prijzen zou ik het geen bijverdienste willen noemenmalinois schreef:ja, het is een gewoon een bijverdienste van een trainingscentrum die politiehonden voor het buitenland africht lijkt me...Ennath schreef:Ik krijg alsmaar visioenen van mafiabazen en Coke Columbianen als ik die websites lees. Is misschien helemaal fout, maar ik ben toch bang dat we het merendeel van de clientèle die richting uit moeten zoeken.
Boete wordt betaald....
Want bij welke site je ook kijkt, allemaal zijn het policedog trainers die dit erbij doen. Maar wat heb je aan een afgerichte policedog in NL als je er niks mee mag?Kun je toch net zo goed voor je plezier gaan sporten met je hondje en dat hondje bewaakt je net zo goed als die honden die hier 'gemaakt' worden, want zo is dat blijkbaar... want hondje van TS heeft dit niet in zich dus wordt een gemaakte hond
![]()
Dan geniet mijn voorkeur toch een hond die het in zijn genen heeft en die niet bij paniek maar zo in het wilde weg wat gaat doen omdat hij eigenlijk niet meer weet wat hij moet doen....
Voor mij zou het ook niets zijn, het gaat juist om de lol van het samen werken . Ik zit ook niet te wachten op een afgerichte GG hond. Wat heb je eraan

Het criterium lijkt mij niet: leuk een hondje en in geval van nood verdedigt hij me ook nog. Maar: het leven is gevaarlijk/mijn leven loopt gevaar en een hond gaat uit zichzelf af (een wapen moet je eerst ter hand nemen).
TS wil gewoon hondjes produceren voor de Amerikaanse markt. Als ze ze afgericht krijgt kan het toch wel $ 20.000,= of meer per hond opleveren.
Als het haar lukt kan ze er een goed belegde boterham mee verdienen.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
De markt voor afgerichte honden voor politiehonden is niet zo dat soort prijzen worden betaald. De eur is duur voor de Amerikanen en vergeet niet wat voork osten er nog bij komen. Aleen de vlucht naar de VS komt al op 500 euro.denk ook aankoopkosten foto's en trainingstijdEnnath schreef:Nou met die prijzen zou ik het geen bijverdienste willen noemenmalinois schreef:ja, het is een gewoon een bijverdienste van een trainingscentrum die politiehonden voor het buitenland africht lijkt me...Ennath schreef:Ik krijg alsmaar visioenen van mafiabazen en Coke Columbianen als ik die websites lees. Is misschien helemaal fout, maar ik ben toch bang dat we het merendeel van de clientèle die richting uit moeten zoeken.
Boete wordt betaald....
Want bij welke site je ook kijkt, allemaal zijn het policedog trainers die dit erbij doen. Maar wat heb je aan een afgerichte policedog in NL als je er niks mee mag?Kun je toch net zo goed voor je plezier gaan sporten met je hondje en dat hondje bewaakt je net zo goed als die honden die hier 'gemaakt' worden, want zo is dat blijkbaar... want hondje van TS heeft dit niet in zich dus wordt een gemaakte hond
![]()
Voor mij zou het ook niets zijn, het gaat juist om de lol van het samen werken . Ik zit ook niet te wachten op een afgerichte GG hond. Wat heb je eraan![]()
Het criterium lijkt mij niet: leuk een hondje en in geval van nood verdedigt hij me ook nog. Maar: het leven is gevaarlijk/mijn leven loopt gevaar en een hond gaat uit zichzelf af (een wapen moet je eerst ter hand nemen).
TS wil gewoon hondjes produceren voor de Amerikaanse markt. Als ze ze afgericht krijgt kan het toch wel $ 20.000,= of meer per hond opleveren.
Jan

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ja dat geloof ik meteen, maar zou er een markt zijn mbt zulke rassen in dit soort werk? Zelfs de mechelaars en duitsers moeten aan steeds meer en meer eisen voldoen voor de amerikanen. Ik vraag me af of dit met dergelijke rassen haalbaar is zeker mbt gezondheid.janinca2002 schreef:De markt voor afgerichte honden voor politiehonden is niet zo dat soort prijzen worden betaald. De eur is duur voor de Amerikanen en vergeet niet wat voork osten er nog bij komen. Aleen de vlucht naar de VS komt al op 500 euro.denk ook aankoopkosten foto's en trainingstijdEnnath schreef:Nou met die prijzen zou ik het geen bijverdienste willen noemenmalinois schreef:ja, het is een gewoon een bijverdienste van een trainingscentrum die politiehonden voor het buitenland africht lijkt me...Ennath schreef:Ik krijg alsmaar visioenen van mafiabazen en Coke Columbianen als ik die websites lees. Is misschien helemaal fout, maar ik ben toch bang dat we het merendeel van de clientèle die richting uit moeten zoeken.
Boete wordt betaald....
![]()
Voor mij zou het ook niets zijn, het gaat juist om de lol van het samen werken . Ik zit ook niet te wachten op een afgerichte GG hond. Wat heb je eraan![]()

-
- Zeer actief
Prijzen zijn in US Dollarsjaninca2002 schreef:De markt voor afgerichte honden voor politiehonden is niet zo dat soort prijzen worden betaald. De eur is duur voor de Amerikanen en vergeet niet wat voorkosten er nog bij komen. Aleen de vlucht naar de VS komt al op 500 euro.denk ook aankoopkosten foto's en trainingstijdEnnath schreef:Nou met die prijzen zou ik het geen bijverdienste willen noemenmalinois schreef:ja, het is een gewoon een bijverdienste van een trainingscentrum die politiehonden voor het buitenland africht lijkt me...Ennath schreef:Ik krijg alsmaar visioenen van mafiabazen en Coke Columbianen als ik die websites lees. Is misschien helemaal fout, maar ik ben toch bang dat we het merendeel van de clientèle die richting uit moeten zoeken.
Boete wordt betaald....
![]()

Wat bedoel je met aankoopkosten, foto's en trainingstijd?
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
die de trainer moet besteden... maar vaak zijn het honden die ergens worden gekocht bij particulieren omdat ze niet voldoen, niet te hanteren zijn etc. dus wat dat betreft vallen de prijzen wel mee of het moeten honden zijn met certificaten en/of enorme werkdrift.Ennath schreef:Prijzen zijn in US Dollarsjaninca2002 schreef:De markt voor afgerichte honden voor politiehonden is niet zo dat soort prijzen worden betaald. De eur is duur voor de Amerikanen en vergeet niet wat voorkosten er nog bij komen. Aleen de vlucht naar de VS komt al op 500 euro.denk ook aankoopkosten foto's en trainingstijdEnnath schreef:Nou met die prijzen zou ik het geen bijverdienste willen noemenmalinois schreef: ja, het is een gewoon een bijverdienste van een trainingscentrum die politiehonden voor het buitenland africht lijkt me...
![]()
Als het haar lukt kan ze er een goed belegde boterham mee verdienen.![]()
Foto's van heupen, ellebogen en rug (denk ik dat hij bedoeld)
trainingstijd: de tijd dat aan de hond besteed wordt kost ook geld natuurlijk.

-
- Zeer actief
- Contacteer:
iemand traint zijn hond voor het KNPV certificaat hij verkoopt hem aan een trainingscenter( aankoopkosten). er moeten foto's van de heupen en dergelijke worde gemaakt(foto's). In Amerika moeten de honden dual purpose zijn dit betekent dat ze ook voor bijvorbbeld drug opzoeken gebruikt worden. Hier moeten ze apart voor worden getraind( trainingstijd)Ennath schreef:Prijzen zijn in US Dollarsjaninca2002 schreef:De markt voor afgerichte honden voor politiehonden is niet zo dat soort prijzen worden betaald. De eur is duur voor de Amerikanen en vergeet niet wat voorkosten er nog bij komen. Aleen de vlucht naar de VS komt al op 500 euro.denk ook aankoopkosten foto's en trainingstijdEnnath schreef:Nou met die prijzen zou ik het geen bijverdienste willen noemenmalinois schreef: ja, het is een gewoon een bijverdienste van een trainingscentrum die politiehonden voor het buitenland africht lijkt me...
![]()
Laatst gewijzigd door janinca2002 op 20 nov 2007 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Jan

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
kijk valt best mee, ben nog wel een heel klein beetje slimjaninca2002 schreef:iemand traint zijn hond voor het KNPV certificaat hij verkoopt hem aan een trainingscenter( aankoopkosten). er moeten foto's van de heupen en dergelijke worde gemaakt(foto's). In Amerika moeten de honden dua purpose zijn dit betekent dat ze ook voor bijvorbbeld drug opzoeken gebruikt worden. Hier moeten ze apart voor worden getraind( trainingstijd)Ennath schreef:Prijzen zijn in US Dollarsjaninca2002 schreef:De markt voor afgerichte honden voor politiehonden is niet zo dat soort prijzen worden betaald. De eur is duur voor de Amerikanen en vergeet niet wat voorkosten er nog bij komen. Aleen de vlucht naar de VS komt al op 500 euro.denk ook aankoopkosten foto's en trainingstijdEnnath schreef: Nou met die prijzen zou ik het geen bijverdienste willen noemen

-
- Zeer actief
Ik krijg de indruk dat de meeste hondjes blanco gekocht worden.iemand traint zijn hond voor het KNPV certificaat hij verkoopt hem aan een trainingscenter( aankoopkosten).
(of zelf gefokt, verschillende sites schermen hier ook mee)
Dus zonder certificaat ofzo. Er wordt ook nergens gesproken over gecertificeerde honden.
Kan de aanschaf prijs nooit zo erg hoog zijn.
Ik zou inderdaad niet zoveel geld uitgeven aan een hond zonder hier naar te vragen maar zolang de klant niet piept hoef je hier toch geen geld aan uit te geven.er moeten foto's van de heupen en dergelijke worden gemaakt(foto's)
Dat zou heel goed zo kunnen zijn voor politiehonden. Ik weet dat niet, maar als jij het zegt is dat vast zo.In Amerika moeten de honden dua purpose zijn dit betekent dat ze ook voor bijvorbbeld drug opzoeken gebruikt worden.
Maar we praten hier toch over PPD honden

Waarom zouden die dual purpose moeten zijn

Mag je die anders niet invoeren

Stel:
Aanschaf hond € 1.000,=
Foto's € 1.000,=
Verkoopprijs hond $ 18.500,=
En daar moeten de trainingsuren nog van betaald worden.
Hoeveel uur zou je nodig hebben voor een level IV hond?
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
qua gezondheid wil amerika alleen nog maar gerontgende honden die natuurlijk goed zijn bevonden. Maar dit is dan voor de politie, douane etc. voor de PPD weet ik dit dus niet.Ennath schreef:Ik zou inderdaad niet zoveel geld uitgeven aan een hond zonder hier naar te vragen maar zolang de klant niet piept hoef je hier toch geen geld aan uit te geven.

-
- Zeer actief
Maar dan praat je dus over honden die in dienst komen van één of andere overheidsinstantie.malinois schreef:qua gezondheid wil amerika alleen nog maar gerontgende honden die natuurlijk goed zijn bevonden. Maar dit is dan voor de politie, douane etc. voor de PPD weet ik dit dus niet.Ennath schreef:Ik zou inderdaad niet zoveel geld uitgeven aan een hond zonder hier naar te vragen maar zolang de klant niet piept hoef je hier toch geen geld aan uit te geven.
Die honden worden inderdaad ook door africhters geleverd en moeten vast aan allerlei voorwaarden voldoen.
Het mooie van PPD honden is juist dat ze voor particulieren zijn.
Aan geen enkele officiële certificering moeten voldoen.
En dat je zo te zien goed aan de particuliere markt kan verdienen

-
- Zeer actief
- Contacteer:
wat heb je er hier dan aan.................Ennath schreef:Maar dan praat je dus over honden die in dienst komen van één of andere overheidsinstantie.malinois schreef:qua gezondheid wil amerika alleen nog maar gerontgende honden die natuurlijk goed zijn bevonden. Maar dit is dan voor de politie, douane etc. voor de PPD weet ik dit dus niet.Ennath schreef:Ik zou inderdaad niet zoveel geld uitgeven aan een hond zonder hier naar te vragen maar zolang de klant niet piept hoef je hier toch geen geld aan uit te geven.
Die honden worden inderdaad ook door africhters geleverd en moeten vast aan allerlei voorwaarden voldoen.
Het mooie van PPD honden is juist dat ze voor particulieren zijn.
Groetjes Lonneke, Toby, Djucko en Cooper
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo

http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
-
- Zeer actief
Jij en ik nikslonneke schreef:wat heb je er hier dan aan.................Ennath schreef: Het mooie van PPD honden is juist dat ze voor particulieren zijn.