Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik ben er erg trots op.....het speelkleed voor m'n 1e kleinkind,ik heb van de restjes een voedingskussen gemaakt.
Chicken tonight
Vriendelijk hoofd...
Lieve olifant..
Mevrouw Muis.........
Prachtig! En onbetaalbaar zijn de uurtjes dat jij als aanstaande oma hiermee bezig bent geweest, en iedere minuut een warm gevoel in je hart heb gehad.
Ik vind het razend knap van je, dat je zoiets moois zelf hebt kunnen maken.
Daar gaat vast heel veel op gespeeld worden door je aanstaande kleinkind!
Leuk idee ook, het voedingskussen in dezelfde stof.
Het kindje boft maar met zo'n creatieve oma!
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Mooi stukje huisvlijt, Joke...
Echt heel waardevol om dit te geven en te krijgen.
Iemand heeft ooit een boxkleed voor mijn oudste gemaakt. Haar geboortekaartje had ze nagemaakt in patchwork; echt prachtig en zoveel leuker dan een standaard kleedje...
Wat heb je dat prachtig gemaakt! Heel waardevol, zo'n cadeau! Mijn moeder heeft tijdens haar zwangerschap van mij en ook van mijn broertje een hele grote knuffel gemaakt. Nu, 28 jaar later, is 'ie voor mij nog steeds heel waardevol