Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

iemand in utrecht?

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

westerhof
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door westerhof »

Ik heb me de laatste tijd niet echt hoeven te vervelen en voorlopig krijg ik ook niet de kans om dat te gaan doen. Ik zou zondagmiddag kunnen wandelen in de Lange Duinen. Zullen we dan eindelijk de aftrap doen voor het wandelgroepje de Lange duinen? :wink:
bekkie
Zeer actief

Ongelezen bericht door bekkie »

westerhof schreef:Ik heb me de laatste tijd niet echt hoeven te vervelen en voorlopig krijg ik ook niet de kans om dat te gaan doen. Ik zou zondagmiddag kunnen wandelen in de Lange Duinen. Zullen we dan eindelijk de aftrap doen voor het wandelgroepje de Lange duinen? :wink:
hebben jullie nou nog die wandeling niet gemaakt :denken: :mrgreen:
Afbeelding
westerhof
geregistreerd lid

bekkie schreef:
westerhof schreef:Ik heb me de laatste tijd niet echt hoeven te vervelen en voorlopig krijg ik ook niet de kans om dat te gaan doen. Ik zou zondagmiddag kunnen wandelen in de Lange Duinen. Zullen we dan eindelijk de aftrap doen voor het wandelgroepje de Lange duinen? :wink:
Nee helaas niet, het liep allemaal anders. :evil:
Maar ik wil het toch weer oppikken. Zal voor mij voorlopig wel alleen weekend werk zijn. Maar dat is beter dan helemaal niet lijkt me.
bekkie
Zeer actief

Ongelezen bericht door bekkie »

westerhof schreef:
bekkie schreef:
Nee helaas niet, het liep allemaal anders. :evil:
Maar ik wil het toch weer oppikken. Zal voor mij voorlopig wel alleen weekend werk zijn. Maar dat is beter dan helemaal niet lijkt me.
je hebt afgelopen zaterdag een hele geweldige wandeling gemist
maar als jullie nou eens een datum prikken dan vind ik het misschien wel leuk om mee te gaan :wink:
Afbeelding
westerhof
geregistreerd lid

bekkie schreef:je hebt afgelopen zaterdag een hele geweldige wandeling gemist
Daar staat tegenover dat ik in ieder geval zondag wel lekker in de Ardennen heb gewandeld. Pedro heeft zich daar prima vermaakt.

bekkie schreef:maar als jullie nou eens een datum prikken dan vind ik het misschien wel leuk om mee te gaan :wink:
Wat mij betreft aanstaande zondag. Ik wacht nu op de reacties van anderen.
Vesta

Ongelezen bericht door Vesta »

Jammer dat Akyta nog te jong is om mee te gaan :( en tillen (ze is nu 13 kilo) gaat me ook ff niet lukken, ik hou me graag aanbevolen om als ze wat ouder is eens gezellig mee te wandelen, ik woon namelijk maar 10 minuten van de Duinen af :D Veel plezier als jullie zondag gaan!
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jacksel »

Ik ga in principe elke zondag wel naar de duinen, dus als iemand een tijd wil afspreken ('s middags) vind ik het best gezellig om samen te wandelen!
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”