zo is het maar net, de hond krijgt altijd de schuldmarian* schreef:Triest dat het al zo ver gekomen is.Vandaag of morgen zegt de hond hap en krijgt ie een enkeltje dierenarts of asiel.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wat zeggen we hier van.
Moderator: moderatorteam
- Biko
- Zeer actief
Het zijn gewoon de ouders die op hun kind moeten letten.
Kinderen kunnen echt van die sadistische trekjes hebben, moeten even proberen. En dan hoort daar een ouder direct naast te staan die zegt: ho, zo gaan we niet met dieren om en dan laat zien hoe het welllll moet.
En een kind van drie leert dan niet in 1 keer, dus je staat er iedere keer bij als ouder en houdt ze altijd met twee ogen in de gaten.
Kinderen kunnen gewoon heel gemeen zijn, die proberen uit. Ook op de peuterschool: even kijken hoever het handje van mijn buurjongetje kan buigen... Begint dat kind te gillen, dan schrikken ze.
Maar begint een hond te happen of uit te halen, dan is het te laat.
Daar zijn ouders voor, om hun kind te begeleiden en hun hond te beschermen. En andersom natuurlijk.
Ik reed toen ik drie was met mijn poppenwagentje op de hond in, dan stoof hij zo leuk weg, dat vond ik grappig... Mijn moeder zag dat, zetten mij op de grond en reed met het karretje op mij in.. ik huilen (is mij verteld) maar ik heb het nooit meer gedaan... Mijn moeder is van: wie niet denken wil, moet maar voelen... :N:
Kinderen kunnen echt van die sadistische trekjes hebben, moeten even proberen. En dan hoort daar een ouder direct naast te staan die zegt: ho, zo gaan we niet met dieren om en dan laat zien hoe het welllll moet.
En een kind van drie leert dan niet in 1 keer, dus je staat er iedere keer bij als ouder en houdt ze altijd met twee ogen in de gaten.
Kinderen kunnen gewoon heel gemeen zijn, die proberen uit. Ook op de peuterschool: even kijken hoever het handje van mijn buurjongetje kan buigen... Begint dat kind te gillen, dan schrikken ze.
Maar begint een hond te happen of uit te halen, dan is het te laat.
Daar zijn ouders voor, om hun kind te begeleiden en hun hond te beschermen. En andersom natuurlijk.

hondengedragscentrum.nl
& een pootje van Biko!
& een pootje van Biko!
een heel verstandige moeder hoor, ik kan me daar goed in vindenBiko schreef:Het zijn gewoon de ouders die op hun kind moeten letten.
Kinderen kunnen echt van die sadistische trekjes hebben, moeten even .
Ik reed toen ik drie was met mijn poppenwagentje op de hond in, dan stoof hij zo leuk weg, dat vond ik grappig... Mijn moeder zag dat, zetten mij op de grond en reed met het karretje op mij in.. ik huilen (is mij verteld) maar ik heb het nooit meer gedaan... Mijn moeder is van: wie niet denken wil, moet maar voelen... :N:

- iones
- Zeer actief