Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Addy schreef:nee hoor, maakt niet uit, Mellemans en Watje zijn dan toch al een uur in het bos geweest van te voren
Dan houden we gewoon de route aan die ik de vorige keer met Alma en Sanne heb gelopen, dat was ongeveer een uur en een kwartier. Moet iedereen wel een beetje op de paaltjes letten want dat ging mis de vorige keer
Reini schreef:Dan houden we gewoon de route aan die ik de vorige keer met Alma en Sanne heb gelopen, dat was ongeveer een uur en een kwartier. Moet iedereen wel een beetje op de paaltjes letten want dat ging mis de vorige keer
dat laatste vraag je nou net aan de verkeerde
Nou ja, misschien dat iemand anders zich geroepen voelt om op te letten Het is vorige keer ook goed gekomen maar we hebben in het begin wel raar gelopen
tineke schreef:
Wij komen inderdaad morgen Jan houd Orson vast dan kan ik nog niet dus heb ik alle tijd en gelegenheid om de andere hondjes te knuffelen
Nog even voor de duidelijkheid: De routebeschrijving leid je naar een parkeerplaats, daar spreken we ook af (het leek me wel duidelijk maar dan toch voor de zekerheid )
Ik houd nog even een slag om de arm. Het loopt nog niet zo lekker met het vac-apparaat dus ik beslis al naar gelang hoe ik mij voel morgenochtend of ik ook mee ga
alm@ schreef:Ik houd nog even een slag om de arm. Het loopt nog niet zo lekker met het vac-apparaat dus ik beslis al naar gelang hoe ik mij voel morgenochtend of ik ook mee ga
Wat vervelend Alma (het apparaat bedoel ik dan)! Ik lees morgen wel of je nog mee gaat en anders een volgende keer weer als je helemaal bent opgeknapt
Brigitte: Jij nam koffie mee toch? Neem jij ook koffiemelk mee? Ik neem in ieder geval suiker mee, als het nodig is kan ik ook koffiemelk meenemen want ik moet morgen toch nog naar de supermarkt Ik neem ook bekers en lepels mee
Reini schreef:Brigitte: Jij nam koffie mee toch? Neem jij ook koffiemelk mee? Ik neem in ieder geval suiker mee, als het nodig is kan ik ook koffiemelk meenemen want ik moet morgen toch nog naar de supermarkt Ik neem ook bekers en lepels mee
Reini schreef:Brigitte: Jij nam koffie mee toch? Neem jij ook koffiemelk mee? Ik neem in ieder geval suiker mee, als het nodig is kan ik ook koffiemelk meenemen want ik moet morgen toch nog naar de supermarkt Ik neem ook bekers en lepels mee
Ja, ik neem 2 thermosflessen koffie mee en heb ook al bekertjes, lepeltjes, suiker, zoetjes, koffiemelk enz klaar staan dus dat moet wel goed komen
Ja, ik neem 2 thermosflessen koffie mee en heb ook al bekertjes, lepeltjes, suiker, zoetjes, koffiemelk enz klaar staan dus dat moet wel goed komen
Ik ga niet mee wandelen, dat trek ik echt niet over die hobbelige bospaadjes
Ik kom wél gezellig even koffie drinken, ik neem ook een thermoskan verse koffie mee
Dus om een uur of 2 zie ik jullie daar wel.
alm@ schreef:Ik ga niet mee wandelen, dat trek ik echt niet over die hobbelige bospaadjes
Ik kom wél gezellig even koffie drinken, ik neem ook een thermoskan verse koffie mee
Dus om een uur of 2 zie ik jullie daar wel.
jammer dat ik dit nu pas lees. Had ik ook wel leuk gevonden om met Magic mee te gaan. Magic kan ook niet loslopen met andere honden in de buurt. Of aan de lijn met loslopende honden
Maar aan de lijn gaat het eigenlijk prima als andere honden ook aangelijnd zijn.
Hmmz gaan jullie nog een keertje ?! Dan zou ik graag mee willen !!