Bedankt allemaal! Ik ben helemaal hyper van de vermoeidheid en alle spanning. Wat geweldig weer om dit mee te maken.
Het ging echt heel raar vanmorgen. De hele nacht naast Kori geslapen. Kori heeft ook heel lang in mijn armen liggen slapen. Geen oog dicht gedaan natuurlijk. Vanmorgen was ik eindelijk in slaap gevallen en rond half 6 werd ik wakker van haar gepiep en ik zag dat ze een wee had. Snel Jp uit bed geroepen. Wilde ik dat stomme mandje weghalen waar ze persé in wilde, zat er een pup in
En mevrouw was dus met van alles bezig behalve die pup, even later bleek omdat ze alweer weeën had.
De bevalling ging heel rustig, op z'n Zuid-Amerikaans

tussendoor lag ze lekker te slapen en als ze dan weer weeën kreeg was de pup er zo uit.
Bacardi draagt die vlekken, dat wisten we, maar van Kori was dat afwachten. Ik hoopte het wel want vind dat best wel eens leuk.
Op de laatste teef na zijn ze mooi kaal. Zoals het laatste teefje is, is toegestaan als het haar maar niet te lang wordt. Zacht is het niet.
Die witten (het is eigenlijk rose) kleuren nog hoor. Grote kans dat ze straks alleen wat witte vlekjes hebben dat weet je nooit van te voren.
De geboorte gewichten zijn inderdaad wel goed, maar ze zagen er zo breekbaar uit! De laatste teef is meer mijn ding
Hopelijk is Kori gewoon leeg, straks controleren we het even. Nu liggen ze allemaal rustig.
Bedankt voor alle felicitaties en leuke berichten!!!