Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Omdat het vandaag zo'n succes was wil ik weer een aanlijnwandeling plannen Oudejaarsdag leek me leuk maar dat valt op een maandag en dan moet ik gewoon werken. Zaterdag de 29ste leek me een goed alternatief.
Alano gaat even onder voorbehoud want die gaat natuurlijk rond oudjaar naar mijn werk en ik denk dat mijn tante hem die zaterdag wil gaan brengen dus dan kom ik alleen met Tank. Maar goed, dat zien we tegen die tijd wel
Onder voorbehoud... het is het gebied waar ik jaren lang elke dag met Fangio liep dus misschien neem ik de oudjes mee voor een kort stukje mee wandelen
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
cloris schreef:Onder voorbehoud... het is het gebied waar ik jaren lang elke dag met Fangio liep dus misschien neem ik de oudjes mee voor een kort stukje mee wandelen
cloris schreef:Onder voorbehoud... het is het gebied waar ik jaren lang elke dag met Fangio liep dus misschien neem ik de oudjes mee voor een kort stukje mee wandelen
chira kan wel wat langer maar Fangio kan echt niet meer zo ver het wordt dan dus echt een puppie rondje
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
We hebben zaterdag iets van anderhalf uur gelopen, met een rustpauze tussendoor om te Ik denk dat we ongeveer wel weer hetzelfde zullen lopen
Misschien kom ik ook wel met Max. Met een rustpauze tussendoor trekt ze 1,5 uur wel, denk ik. Maar dat is even afwachten in wat voor conditie ze is tegen die tijd.