Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Goede tijd, kan ik nog net mee.
Om 14.30 uur moet ik weer naar huis ivm verjaardag om 16 uur.
Jammer Bianca dat je niet kan, maar het is inderdaad een eind uit Assen. Misschien een keer een wandeling tussen Assen en Utrecht in?
Misschien kent iemand de weg wel bij Kootwijkerzand. Onwijs groot en mooi gebied om daar te wandelen. Helaas ken ik daar het gebied niet goed. Het is zo groot dat je best de weg kwijt kan raken. Maar misschien wel iemand anders op dit forum. Wie weet.
16e is voor ons ook prima! Beter zelfs, want ik kreeg donderdag te horen dat we zaterdag de 15e onze eerste onderlinge wedstrijd behendigheid hebben.... :N:
IngridV schreef:...
Jammer Bianca dat je niet kan, maar het is inderdaad een eind uit Assen. Misschien een keer een wandeling tussen Assen en Utrecht in?
Misschien kent iemand de weg wel bij Kootwijkerzand. Onwijs groot en mooi gebied om daar te wandelen. Helaas ken ik daar het gebied niet goed. Het is zo groot dat je best de weg kwijt kan raken. Maar misschien wel iemand anders op dit forum. Wie weet.
ik kan alleen op de 16e niet. (omdat ik dan nog 24 uurs dienst heb die dienst duurt een week totaal) Normaal kan ik wel en vind ik persoonlijk de afstand geen bezwaar. Ik heb jachthondentrainig tot 13:00 uur op zaterdag en zondags kan ik ook altijd.
Kootwijkerzand ga ik eens bezoeken
IngridV schreef:...
ik kan alleen op de 16e niet. (omdat ik dan nog 24 uurs dienst heb die dienst duurt een week totaal) Normaal kan ik wel en vind ik persoonlijk de afstand geen bezwaar. Ik heb jachthondentrainig tot 13:00 uur op zaterdag en zondags kan ik ook altijd.
Kootwijkerzand ga ik eens bezoeken
jammer dat je niet mee kunt
kootwijkerzand houden wij ons ook voor aanbevolen
Anneke schreef:de 16de kan ik ook!! Ik ga mijn best doen om mee te gaan. Hoop dat mika dan loops af is. En waar ligt kootwijkerzand ergens in de buurt?
kootwijk veluwe. maken we een keer een nieuw topic over ok? het is voor hier off topic
Jammer, ik had ook wel meegewild met Max (als die dat zou kunnen natuurlijk), maar ik vier vanaf 1 uur mijn eigen verjaardag. Is een beetje lastig daar niet te komen
Maxiem schreef:Jammer, ik had ook wel meegewild met Max (als die dat zou kunnen natuurlijk), maar ik vier vanaf 1 uur mijn eigen verjaardag. Is een beetje lastig daar niet te komen
jammer joske, teun had het wel leuk gevonden om max weer een keer achterna te kunnen rennen
ik wens je in ieder geval alvast een fijne verjaardag