Moderator: moderatorteam
STOP!! daar gaat het fout. De clicker gebruik je niet als hierkom commando. nou ja het kan wel, maar dan kun je hem alleen maar daarvoor gebruiken.Pepie schreef:Als ik nu klik komt hij wel..........ja in de tuin he,kom maar op met de tips
Dat is wel de belangrijkste reden dat ik hem gekocht hebDaanie schreef:STOP!! daar gaat het fout. De clicker gebruik je niet als hierkom commando. nou ja het kan wel, maar dan kun je hem alleen maar daarvoor gebruiken.Pepie schreef:Als ik nu klik komt hij wel..........ja in de tuin he,kom maar op met de tips
Als het goed is wil je de clicker gaan gebruiken als teken aan je hond dat hij iets goed heeft gedaan.
dus stoppen met clickeren en eerst je erin verdiepen![]()
Succes! Als je het goed gebruikt, is het een ideaal hulpmiddel
waarom leer je hem dan niet het comando "hier"opnieuw met de clickerDat is wel de belangrijkste reden dat ik hem gekocht heb Banjer is stemgevoelig,en hoe langer ik wacht hoe gevoeliger mijn stem word,dus ik dacht ik ga mijn stem niet meer gebruiken,ik ga clickeren Hij hoeft niet met een koprol de kamer in te komen,maar gewoon klik ......en hoppa daar is banjer
Je laat je toch ook geen zure pruimen aansmerenPepie schreef:Daar ging ik voor naar binnen,maar ik heb mij een clicker aan laten pratenJaap* schreef:Waarom koop je dan geen fluitje?En toen dacht ik ....daar hebben ze het op het forum ook over
................Geen strak plan dus :N:
Zure pruimen.Jaap* schreef:Je laat je toch ook geen zure pruimen aansmerenPepie schreef:Daar ging ik voor naar binnen,maar ik heb mij een clicker aan laten pratenJaap* schreef:Waarom koop je dan geen fluitje?En toen dacht ik ....daar hebben ze het op het forum ook over
![]()
Echt nietDaanie schreef:maar met de clicker kun je dingen aanleren wel heel leuk maken. (zonder ook wel hoor)
Moet je je voorstellen...ik heb 2 beagles en ga ALTIJD met clicker en knakworsten naar het bos. als ik jullie tegenkom en ik doe oefeningetjes met mijn honden en ik click daarvoor, dan heb ik dus ook binnen no time jouw hond voor mijn neus....hihihi
Met een fluitje kan dat ook wel gebeuren, maar ik heb zo het idee dat een clicker vaker wordt gebruikt.
Ik snap het heel goedPepie schreef:Ik moet het even goed vertellen,banjer loopt los en als ik gewoon hierr roep is er niks aan de hand,maar soms schrik ik ,omdat er bv een enge herderaankomt en dan hoort hij aan mijn stem iets,zodat hij niet komt.......en dan komt die enge herder
dichterbij en mijn stem word steeds paniekeriger ,en dan komt hij wel maar zeer argwanend :N: Dus ik dacht dat moet veranderen ,maar mijn stem verander ik dan niet...............Snappe jullie het nog,
je kunt wel de clicker vervangen door het woordtje "HIER"Pepie schreef:Ik moet het even goed vertellen,banjer loopt los en als ik gewoon hierr roep is er niks aan de hand,maar soms schrik ik ,omdat er bv een enge herderaankomt en dan hoort hij aan mijn stem iets,zodat hij niet komt.......en dan komt die enge herder
dichterbij en mijn stem word steeds paniekeriger ,en dan komt hij wel maar zeer argwanend :N: Dus ik dacht dat moet veranderen ,maar mijn stem verander ik dan niet...............Snappe jullie het nog,
Nou heb ik een clickerJaap* schreef:Ik snap het heel goedPepie schreef:Ik moet het even goed vertellen,banjer loopt los en als ik gewoon hierr roep is er niks aan de hand,maar soms schrik ik ,omdat er bv een enge herderaankomt en dan hoort hij aan mijn stem iets,zodat hij niet komt.......en dan komt die enge herder
![]()
Fluitje dus
Daanie schreef:dat is zeker verstandigmaar een clicker lijkt me dan in deze niet het goede hulpmiddel.
En dan nog als er een "enge herder"aankomt waarom schiet je dan in de paniek?
Pepie schreef:Zure pruimen.Jaap* schreef:Je laat je toch ook geen zure pruimen aansmerenPepie schreef:Daar ging ik voor naar binnen,maar ik heb mij een clicker aan laten pratenJaap* schreef:Waarom koop je dan geen fluitje?En toen dacht ik ....daar hebben ze het op het forum ook over
![]()
Daar hebben ze het ook over op het forum
.....................................................................................
Pepie schreef:Jij neemt mij in de malingRosita Compagner schreef:Fluitje kopen en met de clicker aanleren dat dat het meest geweldige ding is wat hij ooit gehoord heeft.
Strak plan!Ik ben toevallig zeer serieus
Die clicker bevalt mij welalm@ schreef:Clicker in de vuilnisbak mieteren (vreselijk ding :N: ) en lekker fluiten, werkt perfectEerst oefenen met roepen/fluiten/lekkers erin en op het laatst alleen nog maar fluiten.
Zelfs enge hedders komen dan meteen
Nou meid dan ga je toch lekker clickerenPepie schreef:Die clicker bevalt mij welalm@ schreef:Clicker in de vuilnisbak mieteren (vreselijk ding :N: ) en lekker fluiten, werkt perfectEerst oefenen met roepen/fluiten/lekkers erin en op het laatst alleen nog maar fluiten.
Zelfs enge hedders komen dan meteenIk gaat het morgen in het park proberen :cheer:Ver weg loopt hij toch nooit
Nou ik wilde een fluitjeJaap* schreef:Maar even serieus, heeft die dierenwinkel je een clicker aangeraden nadat je had uitgelegt wat de bedoeling was?