Boston Terrier , die de nieuwste hit van Wibi Soerjadi naspeelt.
Boston terrier , die als vrouwtje lui is de deur dichtmaakt en de handdoek pakt:
Boston Terrier , die een flesje water uit de koelkast haalt..
en ze zijn nog snel ook...
Moderator: moderatorteam
Waarom moet je me zo nodig beledigen? Ik heb jou toch ook niet aangevallen of wel soms? Ben je soms jaloers op mij ofzo?Marco# schreef:Mannen met kangals hebben vrouwen met snorren.Rataplan schreef:Echte solidaire mannen laten hem staan, net als hun vrouwJaap* schreef:Uit solidariteit met hun vrouw denk ik.Rob* schreef:en waarom scheren sommige mannen die af
Heb je deze dansende hond al gezien?MonaToetje schreef:Doe mij maar een hond met " brains "![]()
Boston terrier , die als vrouwtje lui is de deur dichtmaakt en de handdoek pakt:![]()
![]()
en ze zijn nog snel ook...![]()
sorry mar dit is gewoon zielig niks leuks aan is gewoon een afwijking in het zenuwgestelkangalfan schreef:Heb je deze dansende hond al gezien?MonaToetje schreef:Doe mij maar een hond met " brains "![]()
Boston terrier , die als vrouwtje lui is de deur dichtmaakt en de handdoek pakt:![]()
![]()
hmm dat wist ik dus niet. Ik dacht dat ze de hond een kunstje hadden aangeleerd.Mol schreef:sorry mar dit is gewoon zielig niks leuks aan is gewoon een afwijking in het zenuwgestelkangalfan schreef:Heb je deze dansende hond al gezien?MonaToetje schreef:Doe mij maar een hond met " brains "![]()
![]()
En mijn hond kan meer. En mijn hond is sterker.Martin schreef:Jaha......... dat is even andere koekMol schreef:kijk dit even pitje die even iets meer trekt dan het gewicht van dat autotje(1440kg) hondje weg zelf nog geen 30 kg, hoebedoel je gezondheid kracht en suplessekangalfan schreef:Bekijk deze video maar eens:gotcha schreef:Het filmpje straalde niet direct kracht,snel en gezondheid uit van Kangals.Heb je geen ander?![]()
De foto had dit allemaal wel.
Een kangal die een auto met gemak vooruit trekt
die kennen elkaar al van jongs af aan en dat scheelt heel veel.kangalfan schreef: Video's van dezelfde kangal die met een stafford speelt (de stafford is van dezelfde eigenaar):
Er zijn veel kangals die ontzettend goed kunnen opschieten met andere honden. Het heeft voor een groot deel met de opvoeding te maken. Zoals veel forumleden hebben aangegeven komen deze honden vaak terecht bij foute eigenaren.lonneke schreef:die kennen elkaar al van jongs af aan en dat scheelt heel veel.kangalfan schreef: Video's van dezelfde kangal die met een stafford speelt (de stafford is van dezelfde eigenaar):

Altijd leuk om te horen zulke anecdotes. Aslan betekent inderdaad leeuw. Heeft die Sara een Nederlandse eigenaar?Paulala schreef:Idd Hele leuke filmpjes Kangalfan!![]()
Die geitenbok heeft wel de broek aan, haha.![]()
Mijn honden hebben trouwens ook een Kangal-vriendin.
Ze heet Sara en is echt een ontzettende lieverd.
Romeo moest lange tijd niets van haar hebben, maar tegenwoordig is hij heel erg lief voor haar.
Vroeger speelde hij ook altijd met een Kangal reu.
Zijn naam was Astlan (betekent Leeuw dacht ik).
Maich schreef:Sorry hoor Kangalfan(ff oftopic)maar ben nou al een tijd aan het meelezen,zie jij nou alleen Kangals of... begrijp me niet verkeerd hoor er is niets mis met het verzot zijn op een hondenras maar is dat nou het enige in je leven??Niet beledigend bedoelt hoor...vraag het me alleen af?!
En natuurlijk is de hond voor dit topic.....De Pitbull.
Maich.
Maich schreef:Sorry hoor Kangalfan(ff oftopic)maar ben nou al een tijd aan het meelezen,zie jij nou alleen Kangals of... begrijp me niet verkeerd hoor er is niets mis met het verzot zijn op een hondenras maar is dat nou het enige in je leven??Niet beledigend bedoelt hoor...vraag het me alleen af?!
Maich.
Echt niet, dat mag niet!Rob* schreef:Maich schreef:Sorry hoor Kangalfan(ff oftopic)maar ben nou al een tijd aan het meelezen,zie jij nou alleen Kangals of... begrijp me niet verkeerd hoor er is niets mis met het verzot zijn op een hondenras maar is dat nou het enige in je leven??Niet beledigend bedoelt hoor...vraag het me alleen af?!
Maich.
nee en jij mag wel de pitbull heilig verklaren

Pfft echt niet, das toevallig de Duitse Herder ja!Paulala schreef:Echt niet, dat mag niet!Rob* schreef:Maich schreef:Sorry hoor Kangalfan(ff oftopic)maar ben nou al een tijd aan het meelezen,zie jij nou alleen Kangals of... begrijp me niet verkeerd hoor er is niets mis met het verzot zijn op een hondenras maar is dat nou het enige in je leven??Niet beledigend bedoelt hoor...vraag het me alleen af?!
Maich.
De American Staffordshire Terrier hoort daar te staan![]()

Gaia schreef:Pfft echt niet, das toevallig de Duitse Herder ja!Paulala schreef:Echt niet, dat mag niet!Rob* schreef:Maich schreef:Sorry hoor Kangalfan(ff oftopic)maar ben nou al een tijd aan het meelezen,zie jij nou alleen Kangals of... begrijp me niet verkeerd hoor er is niets mis met het verzot zijn op een hondenras maar is dat nou het enige in je leven??Niet beledigend bedoelt hoor...vraag het me alleen af?!
Maich.
![]()
![]()
Daar gaat mijn koffie.......Snorko schreef:lekker,lekkerhoor opa en omaMonaToetje schreef:Ach , gun het beestje toch ook zijn plezier.....Snorko schreef:hier een filmpje van een BostonTerrier die plezier maakt met een Pokemonpop![]()
Rob* schreef:Gaia schreef:Pfft echt niet, das toevallig de Duitse Herder ja!Paulala schreef:Echt niet, dat mag niet!Rob* schreef:
![]()
![]()
![]()
![]()
dat zijn allemaal "pogingen-tot-hond" nee dan de Boxer dat is pas een echte
![]()
![]()