Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
je resolutie , zit al te zoeken hoe ik daar bij moet komen bij PSP X2,
Edit;
in PSP X2 kan ik dus een afbeelding kopieren voor profesioneel drukwerk, dat heeft dus te maken met de dpi/resolutie
Pfff ... knap hoor Caro! Ik vind die eerste wel mooi eigenlijk, maar ik begrijp helemaal wat je zegt over te kleine foto's met een te grote achtergrond. Heb je 'm al geprobeerd met een eenvoudige kerstboom?
Tja, juiste formaat foto's aanleveren lost alles op.
lidy2 schreef:Oeps, ik lees dit nu pas. Heb je die plugin van vanderlee, Femia? Die is voor Photoshop (Elements). Nou ja, zo te zien wel, want 't werkt.
lidy2 schreef:Oeps, ik lees dit nu pas. Heb je die plugin van vanderlee, Femia? Die is voor Photoshop (Elements). Nou ja, zo te zien wel, want 't werkt.
S@ndr@ schreef:je resolutie , zit al te zoeken hoe ik daar bij moet komen bij PSP X2,
Edit;
in PSP X2 kan ik dus een afbeelding kopieren voor profesioneel drukwerk, dat heeft dus te maken met de dpi/resolutie
Volgens mij heb ik dat niet? De kleuren staan sowieso op de hoogste resolutie, maar de 'professioneel drukwerk' mogelijkheid heb ik denk ik niet in PSP7? (ja, ik heb nog een oudje )
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
S@ndr@ schreef:je resolutie , zit al te zoeken hoe ik daar bij moet komen bij PSP X2,
Edit;
Volgens mij heb ik dat niet? De kleuren staan sowieso op de hoogste resolutie, maar de 'professioneel drukwerk' mogelijkheid heb ik denk ik niet in PSP7? (ja, ik heb nog een oudje )
Daar moet je zuinig op zijn, als het goed is heb jij je animatie shop erin
Edit;
en dat heb ik weer niet
Ja klopt, ik heb gelukkig animatioshop erbij
A good dog never dies...
Edit;
ik krijg al verschillende pm van mensen die sterren en glitter graag willen hebben dus ik zet er een stel hier neer als me internet te minste niet weer wegvald
lijkt me leuk als meer mensen dit doen zo kunnen we onze vooraad uitbreiden
twinkeltje schreef:ik krijg al verschillende pm van mensen die sterren en glitter graag willen hebben dus ik zet er een stel hier neer als me internet te minste niet weer wegvald
twinkeltje schreef:ik krijg al verschillende pm van mensen die sterren en glitter graag willen hebben dus ik zet er een stel hier neer als me internet te minste niet weer wegvald
Ik wel aardig wat blings maar die zie je hier niet goed
Ik zou ze graag willen opslaan en er iets mee doen, maar hoe moet dat
Suzanne123 schreef:Hoi,
Misschien is dit verzoekje over het hoofd gezien.. (of niemand had er zin in..)
Wil iemand hier 's naar kijken nog... als het kan.. pls?
Ik kan namelijk wel fotograferen, maar DIT soort dingen...?? Neuh...
Suzanne
Suzanne123 schreef:Mocht iemand nog inspiratie hebben in de komende dagen.. is HIER wat van te brouwen? Juist omdat het echt sneeuwde op die foto's....?
Er mag een rustig kersttakje bij ofzo, niet teveel aan geglitter de hond met rustig neerdalende sneeuw is al spectaculair genoeg
Er mag natuurlijk ook op 'fijne feestmaand en en goed 2008' op of woorden van gelijke strekking.....
Enne... als je ze dan aan me toe wilt mailen dat ik ze echt als kerstkaart digitaal kan gaan versturen.. ben ik HELEMAAL gelukkig. Zet erbij dat de bewerking van 'jou' is (naam vermelden dus) en dat zal ik er dan ook zeker bij vermelden bij verzending...
Helemaal blij met het vooruitzicht...
Suzanne
ps... ik vind echt de bewerking die er al staat helemaal super!!! Ik ga zo ff kijken of ik die kan opslaan...?
Suzanne123 schreef:Hoi,
Misschien is dit verzoekje over het hoofd gezien.. (of niemand had er zin in..)
Wil iemand hier 's naar kijken nog... als het kan.. pls?
Ik kan namelijk wel fotograferen, maar DIT soort dingen...?? Neuh...
Suzanne
Suzanne123 schreef:Mocht iemand nog inspiratie hebben in de komende dagen.. is HIER wat van te brouwen? Juist omdat het echt sneeuwde op die foto's....?
Er mag een rustig kersttakje bij ofzo, niet teveel aan geglitter de hond met rustig neerdalende sneeuw is al spectaculair genoeg
Er mag natuurlijk ook op 'fijne feestmaand en en goed 2008' op of woorden van gelijke strekking.....
Enne... als je ze dan aan me toe wilt mailen dat ik ze echt als kerstkaart digitaal kan gaan versturen.. ben ik HELEMAAL gelukkig. Zet erbij dat de bewerking van 'jou' is (naam vermelden dus) en dat zal ik er dan ook zeker bij vermelden bij verzending...
Helemaal blij met het vooruitzicht...
Suzanne
ps... ik vind echt de bewerking die er al staat helemaal super!!! Ik ga zo ff kijken of ik die kan opslaan...?
Een kaart die 'beweegt', dus bv neerdalende sneeuw, in niet zo zinvol om digitaal te versturen
Je moet namelijk een speciaal programma hebben om dit te openen.
Ehhh... mede-psp'ers, dit is toch zo of zeg ik nu iets wat niet klopt?
A good dog never dies...