Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

kleurverschil golden retrievers?

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Fiepje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Fernando & Roemeense Balto
Aantal honden: 2

kleurverschil golden retrievers?

Ongelezen bericht door Fiepje »

haay!!

ik vroeg me af of de verschillende kleuren van golden retrievers ook een aparte naam hebben, je hebt bijv. de bijna witte goldens, maar ook de echt gouden goldens...

hebben deze verschillende kleuren een verschillende benaming?

een kennis van mij is op zoek naar een golden pupje, maar dan wel het liefst één met een donker kleurtje, dat echte goud zeg maar...
Afbeelding
Marion.

Re: kleurverschil golden retrievers?

Ongelezen bericht door Marion. »

Fiepje schreef:ik vroeg me af of de verschillende kleuren van golden retrievers ook een aparte naam hebben, je hebt bijv. de bijna witte goldens, maar ook de echt gouden goldens...

een kennis van mij is op zoek naar een golden pupje, maar dan wel het liefst één met een donker kleurtje, dat echte goud zeg maar...
Nee hoor, geen verschillende benamingen. Ik noem ze wit-goud, geel-goud en rood-goud. Mijn trouwring is een mix van wit- en geelgoud, en dus mijn hondjes ook :pffff:

Geintje hoor :wink:
Laat je vriendin maar beginnen wij www.goldenretrieverfokkers.nl of www.goldenretrieverclub.nl ofzo. Daar komt ze alle variëteiten tegen :ok:
Fiepje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Fernando & Roemeense Balto
Aantal honden: 2

Re: kleurverschil golden retrievers?

Ongelezen bericht door Fiepje »

Marion. schreef:
Fiepje schreef:ik vroeg me af of de verschillende kleuren van golden retrievers ook een aparte naam hebben, je hebt bijv. de bijna witte goldens, maar ook de echt gouden goldens...

Nee hoor, geen verschillende benamingen. Ik noem ze wit-goud, geel-goud en rood-goud. Mijn trouwring is een mix van wit- en geelgoud, en dus mijn hondjes ook :pffff:

Geintje hoor :wink:
Laat je vriendin maar beginnen wij www.goldenretrieverfokkers.nl of www.goldenretrieverclub.nl ofzo. Daar komt ze alle variëteiten tegen :ok:
hey, super!! hartstikke bedankt voor de info en links!! zal ze doorgeven! :ok:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”