hier een foto van haar werpkist, de webcam is aangesloten en te vinden op:
http://www.cane-corso-italiano.com/webcam.htm
Moderator: moderatorteam

>

>Wat is er aan veranderd dan? (ik heb ook een prefix en kan me zo gauw niets voor de geest halen ivm verscherping van de regels hierbij)chiaro schreef: Omdat we geen nestnaam meer mogen geven, sinds de raad de regels verscherpt heeft over de naamgeving van pups bij kennelnamen met een prefix, hebben we besloten dat we de nesten een thema geven.
Ik gebruikte altijd een nestnaam. onze kennelnaam is Chiaro e Tondo, en als nestnaam gaf ik een combi van de ouders. Dus bijvoorbeeld bij Caya en Claus, was dat Cayu, en dan kwam de naam van de pup. De naam was dan Chairo e Tondo Cayu naam pup. Dat Cayu accepteren ze niet meer, ze vinden het een verlenging van de kennelnaam. Ik mag het wel achter de naam van de pup zetten, maar dat vind ik (nu) niet leuk. Dus maar iets nieuws verzonnen.LongFields schreef:Wat is er aan veranderd dan? (ik heb ook een prefix en kan me zo gauw niets voor de geest halen ivm verscherping van de regels hierbij)chiaro schreef: Omdat we geen nestnaam meer mogen geven, sinds de raad de regels verscherpt heeft over de naamgeving van pups bij kennelnamen met een prefix, hebben we besloten dat we de nesten een thema geven.
Ik vind je namen erg mooi trouwens!
>Bedankt voor de uitleg.chiaro schreef:Ik gebruikte altijd een nestnaam. onze kennelnaam is Chiaro e Tondo, en als nestnaam gaf ik een combi van de ouders. Dus bijvoorbeeld bij Caya en Claus, was dat Cayu, en dan kwam de naam van de pup. De naam was dan Chairo e Tondo Cayu naam pup. Dat Cayu accepteren ze niet meer, ze vinden het een verlenging van de kennelnaam. Ik mag het wel achter de naam van de pup zetten, maar dat vind ik (nu) niet leuk. Dus maar iets nieuws verzonnen.LongFields schreef:Wat is er aan veranderd dan? (ik heb ook een prefix en kan me zo gauw niets voor de geest halen ivm verscherping van de regels hierbij)chiaro schreef: Omdat we geen nestnaam meer mogen geven, sinds de raad de regels verscherpt heeft over de naamgeving van pups bij kennelnamen met een prefix, hebben we besloten dat we de nesten een thema geven.
Ik vind je namen erg mooi trouwens!