ja dat zeg je wand met outlook kan je ze bewegend versturenCaro. schreef:Een kaart die 'beweegt', dus bv neerdalende sneeuw, in niet zo zinvol om digitaal te versturenSuzanne123 schreef:Hoi,
Misschien is dit verzoekje over het hoofd gezien.. (of niemand had er zin in..)
Wil iemand hier 's naar kijken nog... als het kan.. pls?
Ik kan namelijk wel fotograferen, maar DIT soort dingen...?? Neuh...
Suzanne
Suzanne123 schreef:Mocht iemand nog inspiratie hebben in de komende dagen.. is HIER wat van te brouwen? Juist omdat het echt sneeuwde op die foto's....?
Er mag een rustig kersttakje bij ofzo, niet teveel aan geglitterde hond met rustig neerdalende sneeuw is al spectaculair genoeg
Er mag natuurlijk ook op 'fijne feestmaand en en goed 2008' op of woorden van gelijke strekking.....
Enne... als je ze dan aan me toe wilt mailen dat ik ze echt als kerstkaart digitaal kan gaan versturen.. ben ik HELEMAAL gelukkig. Zet erbij dat de bewerking van 'jou' is (naam vermelden dus) en dat zal ik er dan ook zeker bij vermelden bij verzending...
Helemaal blij met het vooruitzicht...
Suzanne
ps... ik vind echt de bewerking die er al staat helemaal super!!! Ik ga zo ff kijken of ik die kan opslaan...?
![]()
Je moet namelijk een speciaal programma hebben om dit te openen.
Ehhh... mede-psp'ers, dit is toch zo of zeg ik nu iets wat niet klopt?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Crea-Bea met onderschrift topic,en andere psp wensen
Moderators: moderatorteam, twinkeltje
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
-
Ari@ne
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
En degene die het ontvangt kan het ook bewegend openen?twinkeltje schreef:ja dat zeg je wand met outlook kan je ze bewegend versturenCaro. schreef:Een kaart die 'beweegt', dus bv neerdalende sneeuw, in niet zo zinvol om digitaal te versturenSuzanne123 schreef:Hoi,
Suzanne
Suzanne123 schreef:Mocht iemand nog inspiratie hebben in de komende dagen.. is HIER wat van te brouwen? Juist omdat het echt sneeuwde op die foto's....?
Er mag een rustig kersttakje bij ofzo, niet teveel aan geglitterde hond met rustig neerdalende sneeuw is al spectaculair genoeg
Er mag natuurlijk ook op 'fijne feestmaand en en goed 2008' op of woorden van gelijke strekking.....
Enne... als je ze dan aan me toe wilt mailen dat ik ze echt als kerstkaart digitaal kan gaan versturen.. ben ik HELEMAAL gelukkig. Zet erbij dat de bewerking van 'jou' is (naam vermelden dus) en dat zal ik er dan ook zeker bij vermelden bij verzending...
Suzanne
ps... ik vind echt de bewerking die er al staat helemaal super!!! Ik ga zo ff kijken of ik die kan opslaan...?
![]()
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
Als je als gif bestand verstuurd welCaro. schreef:En degene die het ontvangt kan het ook bewegend openen?twinkeltje schreef:ja dat zeg je wand met outlook kan je ze bewegend versturenCaro. schreef:Een kaart die 'beweegt', dus bv neerdalende sneeuw, in niet zo zinvol om digitaal te versturenSuzanne123 schreef:Hoi,
Suzanne
![]()

Luna 25-11-2011 27-12-2017
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Contacteer:
- twinkeltje
- moderator
ja een gif of animatie bijna altijd iedereenCaro. schreef:En degene die het ontvangt kan het ook bewegend openen?twinkeltje schreef:ja dat zeg je wand met outlook kan je ze bewegend versturenCaro. schreef:Een kaart die 'beweegt', dus bv neerdalende sneeuw, in niet zo zinvol om digitaal te versturenSuzanne123 schreef:Hoi,
Suzanne
![]()
- twinkeltje
- moderator
dan slaan we het op de gok opJacan schreef:Ik wel aardig wat blings maar die zie je hier niet goedtwinkeltje schreef:ik krijg al verschillende pm van mensen die sterren en glitter graag willen hebben dus ik zet er een stel hier neer als me internet te minste niet weer wegvald
lijkt me leuk als meer mensen dit doen zo kunnen we onze vooraad uitbreiden
-
C@rmen
Ik ga even proberen of ik zometeen een paar foto's kan schieten van de heren..mischien dat er dan nog iemand is die nog een bedeesder (kerst) onderschrift en avatar wil maken?
De heren liggen nu uitgeteld op de bank, zijn moe van al het spelen met de logeetjes die vanmorgen zijn gebracht..o misschien kan ik daar ook foto's van maken en een gefrubelde foto mee geven als ze weer opgehaald worden
De heren liggen nu uitgeteld op de bank, zijn moe van al het spelen met de logeetjes die vanmorgen zijn gebracht..o misschien kan ik daar ook foto's van maken en een gefrubelde foto mee geven als ze weer opgehaald worden
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Caro. schreef:Een kaart die 'beweegt', dus bv neerdalende sneeuw, in niet zo zinvol om digitaal te versturenSuzanne123 schreef:Hoi,
Suzanne
Suzanne
![]()
Om eventueel op te sturen via de mail:

En in onderschrift formaat:

-
~Suzanne~
- Zeer actief
- yuki
- Zeer actief
Oh die is ook gaaf!!!!!!!!! wow!twinkeltje schreef:
was het maar het hele jaar kerst
Jee maar goed dat ik alles nog ff ging kijken, vind dit zoooo leuk allemaal, zie ik er opeens weer een van mijn Yuk!!!
Leuk gemaakt Twink
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
-
Ari@ne
- Wytsypytsy
- Actief
-
martin*
- Actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse spaniel
hallo mede forumlede:)
Zou iemand mij kunnen helpen met deze foto's tot 1 leuk geheel te maken?
het lijkt me opzich wel leuk om een kerst avater te hebben(misschienkesrt kaart van 2007 met nieuwjaarsgroet 2008)
en zou er iemand misschien zo heel erg lief willen zijn om wat foto's van noah in 1 bewerkte foto te zetten,, een beetje zoals , noah haar afgelope jaar.

Iedereen bedankt voor het maken/helpen alvast:)
Zou iemand mij kunnen helpen met deze foto's tot 1 leuk geheel te maken?
het lijkt me opzich wel leuk om een kerst avater te hebben(misschienkesrt kaart van 2007 met nieuwjaarsgroet 2008)
en zou er iemand misschien zo heel erg lief willen zijn om wat foto's van noah in 1 bewerkte foto te zetten,, een beetje zoals , noah haar afgelope jaar.

Iedereen bedankt voor het maken/helpen alvast:)
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
-
martin*
- Actief
ik zag het gister avond al toen ik de foto's er op zette dat ze vrij klein zijn haha!!
Ik zal ze er even meteen op zetten,,
en het is zeker een schatje alleen wel echt een giga eigewijs hondje! maar dat is ook wel weer leuk

Hier voor de duidelijkheid nog een keer de vraag, anders moet je zo gaan zoeken allemaal.
Ik wil heel graag een leuke kerst avater. met een foto van nu.(ze is bijna 1 dus je ziet wel welke pup is en welke ouder)
en als het kan wil ik heeeel erg graag een bewerkte foto van noah in de tijd van o naar 1 jaar.
Ze heet noah voor als dr naam wil gebruiken, en dr geboorte datum is 25-12-2006 (haha het is een kerst kindje:) )
alvast bedankt groetjes martin
Ik zal ze er even meteen op zetten,,
en het is zeker een schatje alleen wel echt een giga eigewijs hondje! maar dat is ook wel weer leuk

Hier voor de duidelijkheid nog een keer de vraag, anders moet je zo gaan zoeken allemaal.
Ik wil heel graag een leuke kerst avater. met een foto van nu.(ze is bijna 1 dus je ziet wel welke pup is en welke ouder)
en als het kan wil ik heeeel erg graag een bewerkte foto van noah in de tijd van o naar 1 jaar.
Ze heet noah voor als dr naam wil gebruiken, en dr geboorte datum is 25-12-2006 (haha het is een kerst kindje:) )
alvast bedankt groetjes martin
- Daisy@
- Zeer actief
- Daisy@
- Zeer actief
- Daisy@
- Zeer actief
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
- twinkeltje
- moderator
- lidy2
- Zeer actief
Vraagje aan de PSP'ers hier. Ik wil PSP gaan kopen. Nou kan ik kiezen tussen XI of X2. Is er hier iemand die werkt met een van beide versies en er iets zinnigs over kan zeggen? Ik meende begrepen te hebben dat Animation Shop geen deel meer uitmaakt van deze versies van PSP. Betekent dat dat ik geen animaties kan maken?
Vast bedankt voor eventuele reacties!
-
S@ndr@
- Zeer actief
Heel zeker voor X2,lidy2 schreef:Vraagje aan de PSP'ers hier. Ik wil PSP gaan kopen. Nou kan ik kiezen tussen XI of X2. Is er hier iemand die werkt met een van beide versies en er iets zinnigs over kan zeggen? Ik meende begrepen te hebben dat Animation Shop geen deel meer uitmaakt van deze versies van PSP. Betekent dat dat ik geen animaties kan maken?
en animaties moet je ff een ander prgramma voor downloaden, zit er niet meer in, maar werkt wel ernaast
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
Animatieshop kan je er los erbij gebruikenlidy2 schreef:Vraagje aan de PSP'ers hier. Ik wil PSP gaan kopen. Nou kan ik kiezen tussen XI of X2. Is er hier iemand die werkt met een van beide versies en er iets zinnigs over kan zeggen? Ik meende begrepen te hebben dat Animation Shop geen deel meer uitmaakt van deze versies van PSP. Betekent dat dat ik geen animaties kan maken?
Ik heb zelf x2 maar maak liever gebruik van psp 9 en 10
x2 start bij mij zeer langzaam op

Luna 25-11-2011 27-12-2017
-
martin*
- Actief
-
Baily
-
Jojoke
Ik heb pas PSP12 gekregen,ik ben er helemaal verslingerd aan ,hij werkt een stuk beter dan PSPX1 die heb ik lang gebruikt.
PSP12 is helemaal nederlands wat ik erg prettig vind,ik heb er Animatieshop3 bij die is ook nederlands.
In het begin was 2 idd wat langzaam,maar later werd dat beter,het is natuurlijk ook een megaprogramma.
PSP12 is helemaal nederlands wat ik erg prettig vind,ik heb er Animatieshop3 bij die is ook nederlands.
In het begin was 2 idd wat langzaam,maar later werd dat beter,het is natuurlijk ook een megaprogramma.
-
Jojoke