Dit is het resultaat:

Niet naar die vieze vloer kijken hoor,ik moet nog dweilen

Moderator: moderatorteam
Nee hoor,dat doet geen pijn want het zit helemaal niet strak.Normaal gesproken trekken ze dat wel heel strak,zeker als ze het vlechten maar ik doe dat niet.Ze heeft er ook gewoon mee geslapen vannacht.Jacky schreef:ahhh, nog even dooroefenen Miekmiekmiek schreef:oh...jaloers! ik wil ook een meisje.![]()
doet dat geen pijn op haar koppie, zo strak getrokken :N:
En dit moet ik mooi vinden? Haha, zal mijn totale gebrek aan moedermaffia zijn hoor, maar ik vind die kale huidplekken helemaal niet mooiDogDalton schreef:ben weer even een ochtendje bezig geweest met Jada's haar.
Dit is het resultaat:
100 scheidingen op een hoofd vind ik niet mooi. Kroes, of geen kroesDogDalton schreef:Kale huidplekken??Zoiets noem je een scheiding
![]()
Misschien valt dat bij Jada wat meer op omdat ze kroes heeft ofzo maar geloof mij maar dat ze nergens kale plekken heeft hoor...
Kroeshaar is erg bewerkelijk en erg droog, knapt snel kapot.Marion. schreef:100 scheidingen op een hoofd vind ik niet mooi. Kroes, of geen kroesDogDalton schreef:Kale huidplekken??Zoiets noem je een scheiding
![]()
Misschien valt dat bij Jada wat meer op omdat ze kroes heeft ofzo maar geloof mij maar dat ze nergens kale plekken heeft hoor...![]()
Wat is er leuk aan die staartjes? Dat ze staartjes kan? Ik denk dat ik dat ook best kan hoor, 12 staartjes op mijn hoofd. Gelukkig heb ik al een eigen willetje en zeg ik dat ik dat niet wil.
Kan mijn moeder hoog en laag springen hoor, maar voor zulke fratsen leen ik mij niet
Ehm,Jada is 16 maanden.Ze kan nog niet echt duidelijk zeggen wat ze wel of niet wil.En het leuke aan die staartjes is inderdaad dat dat kan,ik vindt het leukMarion. schreef:100 scheidingen op een hoofd vind ik niet mooi. Kroes, of geen kroesDogDalton schreef:Kale huidplekken??Zoiets noem je een scheiding
![]()
Misschien valt dat bij Jada wat meer op omdat ze kroes heeft ofzo maar geloof mij maar dat ze nergens kale plekken heeft hoor...![]()
Wat is er leuk aan die staartjes? Dat ze staartjes kan? Ik denk dat ik dat ook best kan hoor, 12 staartjes op mijn hoofd. Gelukkig heb ik al een eigen willetje en zeg ik dat ik dat niet wil.
Kan mijn moeder hoog en laag springen hoor, maar voor zulke fratsen leen ik mij niet
Je hebt een knappe meid en het staat haar schattigDogDalton schreef:Ehm,Jada is 16 maanden.Ze kan nog niet echt duidelijk zeggen wat ze wel of niet wil.En het leuke aan die staartjes is inderdaad dat dat kan,ik vindt het leukMarion. schreef:100 scheidingen op een hoofd vind ik niet mooi. Kroes, of geen kroesDogDalton schreef:Kale huidplekken??Zoiets noem je een scheiding
![]()
Kan mijn moeder hoog en laag springen hoor, maar voor zulke fratsen leen ik mij niethet is eindelijk lang genoeg om straartjes in te kunnen maken.
Ik doe het nog niet echt omdat het haar zo bewerkelijk is hoor maar vindt het gewoon schattig staan...
Marion. schreef:Keejjj. Ik vind haar koppie onbewerkt leuker. Mag ik dat ook zeggen?DogDalton schreef:Ik doe het nog niet echt omdat het haar zo bewerkelijk is hoor maar vindt het gewoon schattig staan...