Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
wat een leuk gezicht hè
wij hebben een hele grote conifeer op de oprit staan en daar zaten vorig winter ook regelmatig 7 uilen te over""nachten"" overdag
als ze met schemer uitvlogen zat er altijd 1 even op mijn kleine boompje naar binnen te gluren met zijn puntoortjes
fenneke schreef:wat een leuk gezicht hè
wij hebben een hele grote conifeer op de oprit staan en daar zaten vorig winter ook regelmatig 7 uilen te over""nachten"" overdag
Heet dat dan overdachten overdenken?
Gr. Jelle en een poot van Borke
jelledekker.nl | Laatste Update: 12/03/2008 | 205 foto's online
Wow, wat een supermooie uil en geweldige foto!
Ik vind uilen zó mooi...
Bij ons op de manege zit er 's nachts heel vaak een binnen in het stalgebouw. Het is niet alleen een mooi gezicht zo'n vliegende uil in het schemerdonker, het scheelt ook weer iets in de hoeveelheid muizen. Slim gedaan van de uil dus.
Mooi!!!! Uilen zijn fantastisch.
Mijn vader is ook altijd op zoek naar uilen en hij weet ook een paar plekken waar ze zitten.
En op de manege waar wij komen zitten ze inderdaad ook.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby