Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik zeg dat k ook niet kom. Mocht ik wel komen, dan kom ik Maar ik zeg wel af, want denk niet dat ik kom (tis best stuk rijden en auto rijdt helaas niet op water )
Mirri schreef:Meiden ik moet me afmelden. Het gaat slecht met mijn schoonvader en zit aan de morfine dus het zal niet lang meer gaan duren vrees ik
Veel plezier en maak veel foto's, hoop er de volgende keer bij te zijn.
Heel veel sterkte...
We zien elkaar vast nog wel een keer
Ik moet even hopen dat ik niet nog gammeler word, zoals ik me nu voel red ik het nog wel, maar anders blijf ik toch maar thuis denk ik... Ben een beetje grieperig... Is er evt iemand die me thuis op kan halen, dat ik niet hoef te fietsen erheen? Ik woon niet ver van de duinen...
Mirri schreef:Meiden ik moet me afmelden. Het gaat slecht met mijn schoonvader en zit aan de morfine dus het zal niet lang meer gaan duren vrees ik
Heel veel sterkte...
Mmmm, ben wat voorbarig geweest denk ik Ik ben zelf een beetje grieperig, en net ontdekte ik bij Dana een redelijk grote snee/schram/bloedend iets bij haar keel.
Daarbij denk ik dat het voor mij handiger is om de mogelijkheid te hebben weer weg te kunnen als Dana het toch niet leuk lijkt te vinden. Ik ga dan wel naar de Hilversum wandeling, kan ik tenminste naartoe fietsen
Kan iemand me nog weer even het adres geven van een restaurant/dat ijstentje daar zodat ik via dat adres even routenet kan raadplegen voor de rij route erheen??
Alvast Dank!
Takkie_Teckel schreef:Kan iemand me nog weer even het adres geven van een restaurant/dat ijstentje daar zodat ik via dat adres even routenet kan raadplegen voor de rij route erheen??
Alvast Dank!
Kan iemand even telefoonnummer pb'en, dat ik sms kan sturen als ik het niet red? Ben nu ook aan het hoesten, en mn klieren zijn opgezet... Maar verder voel ik me juist weer een stuk beter ... Ik wacht dus echt even tot morgen, hoe ik me voel...
Jacksel schreef:Kan iemand even telefoonnummer pb'en, dat ik sms kan sturen als ik het niet red? Ben nu ook aan het hoesten, en mn klieren zijn opgezet... Maar verder voel ik me juist weer een stuk beter ... Ik wacht dus echt even tot morgen, hoe ik me voel...
Heel veel sterkte...
Ianthe; zo te lezen ben jij er wel bij morgen?
Ja, ik ben er wel bij, ik vertrek hier rond half elf dus ik zou er om half 1 moeten kunnen zijn als er geen file staat
Heel veel sterkte...
Ianthe; zo te lezen ben jij er wel bij morgen?
Ja, ik ben er wel bij, ik vertrek hier rond half elf dus ik zou er om half 1 moeten kunnen zijn als er geen file staat
Ik ga het niet halen vandaag.Moet nog twee paarden scheren(rest van de week ook geen tijd voor...), 3 rijden en oh ja ergens was er iets van een scriptie.......Sorry tot de volgende keer!
Takkie_Teckel schreef:Ik hoop dat ik er komen kan, routenet geeft me echt een wirwar aan rotondes en straten waarbij ik 100den keren links moet enzo :N:
Ik vertrek iig op tijd, hopelijk tot vanmiddag!
jij bent er toch al eens geweest? kijk anders even bij de routebeschrijving die bij de aftersummer wandeling staat, misschien dat je daar iets aan hebt
Takkie_Teckel schreef:Ik hoop dat ik er komen kan, routenet geeft me echt een wirwar aan rotondes en straten waarbij ik 100den keren links moet enzo :N:
Ik vertrek iig op tijd, hopelijk tot vanmiddag!
jij bent er toch al eens geweest? kijk anders even bij de routebeschrijving die bij de aftersummer wandeling staat, misschien dat je daar iets aan hebt
Ow bedankt voor de tip!! Ga ik nu zeker even doen, ben er inderdaad 1x eerder geweest, maar als de dood dat ik wel in Soest kom maar die duinen niet vinden kan en dan in paniek raak..
Even zien of die route me meer zegt..
Ik kom er vast wel hoor, maar ik ben nogal gauw in paniek in de auto haha
Reggie een kruising ridgeback/labrador
De vorige keer waren we er wel bij ja. Vind het wel jammer hoor maar ja om nou de hele route mijn sporen achter te laten lijkt me niet zo gezellig.
reggie schreef:Reggie een kruising ridgeback/labrador
De vorige keer waren we er wel bij ja. Vind het wel jammer hoor maar ja om nou de hele route mijn sporen achter te laten lijkt me niet zo gezellig.
Ach ja het is voor een goed doel he
Ok, dan is Reggie de hond waar Knoeppie het niet zo goed mee kon vinden