Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het insluiten door de groep bij het volgen
Treintje op het speurveld
De jeugd heeft de toekomst
Mevrouw wilde niet met der kont op de onaangename materialen
Sommige honden worden liever gedragen
Andere honden liggen er maar een beetje bij :lol:
Fonske op de trap
Haiiii
Sorteren
Gaaf!
Ik wist helemaal niet dat Eric nu ook zoekhonden traint met Fons Is dat een fons-pupje dat ie vastheeft? Bij ons liggen een paar Fons-nakomelingen (x-HH) en dat zijn echt prachtige honden vind ik
Die op de eerste foto met die geruite bloes komt me ook bekend voor....is dat een helper?
Inge schreef:Gaaf!
Ik wist helemaal niet dat Eric nu ook zoekhonden traint met Fons Is dat een fons-pupje dat ie vastheeft? Bij ons liggen een paar Fons-nakomelingen (x-HH) en dat zijn echt prachtige honden vind ik
Die op de eerste foto met die geruite bloes komt me ook bekend voor....is dat een helper?
Ja, Eric is nu heel fanatiek basis aan t trainen. Een erg sympatieke man trouwens. Ik beloof hem iedere keer na een oefendag de foto's van Fonske aan hem te mailen, maar vergeet het steeds. En nu zijn het er teveel geworden, dus dat wordt branden.
De pup is inderdaad ook van hem en een jonge fons.
De man in de geruite bloes ken ik verder niet, wel vaker gezien maar weet niet wie het is.
Er lopen er trouwens nog 2 van dit forum op de eerste foto
tycha schreef:
De man in de geruite bloes ken ik verder niet, wel vaker gezien maar weet niet wie het is.
Dat is een van de broers Verhagen uit Esch (Erik). De broers waren er alle 2 en kwamen mee met het mesije dat op de foto Kyra laat volgen.
Ik vond het echt heel erg leuk, dus de volgende keer gaat Noeska mee! Peter was ook erg enthousiast en heeft de dag erna al een sorteerbak besteld bij Piet (die kwam met z'n club vreemd oefenen op Peter's club).
Leuk die foto's van Fonske en van Erick; Peter heeft er sinds een paar maanden een kleindochter van (van nu dik een jaar) die behoorlijk veel van haar opa blijkt weg te hebben (ruilt ook geen voorwerp voor biefstuk of wat dan ook )
tycha schreef:
Dat is een van de broers Verhagen uit Esch (Erik). De broers waren er alle 2 en kwamen mee met het mesije dat op de foto Kyra laat volgen.
Ik vond het echt heel erg leuk, dus de volgende keer gaat Noeska mee! Peter was ook erg enthousiast en heeft de dag erna al een sorteerbak besteld bij Piet (die kwam met z'n club vreemd oefenen op Peter's club).
Leuk die foto's van Fonske en van Erick; Peter heeft er sinds een paar maanden een kleindochter van (van nu dik een jaar) die behoorlijk veel van haar opa blijkt weg te hebben (ruilt ook geen voorwerp voor biefstuk of wat dan ook )
Leuk je gezien te hebben Ellen, jammer dat als je zelf bezig bent er zo weinig tijd is om even te kletsen.
tycha schreef:
Dan denk ik dat ik hem op een wedstrijd gezien heb ofzo, want op de KNPV-site staat ie niet als helper.
Kyra heeft volgens mij meegedaan aan de koppelwedstrijd bij ons.
Inge schreef:
Dat zou kunnen, de eigenaresse (helemaal links op de eerste foto) vertelde dat een vriendin haar had "geleend" voor een koppelwedstrijd. Het is een venijnig hondje, schijnt!
Inge schreef:
Dat zou kunnen, de eigenaresse (helemaal links op de eerste foto) vertelde dat een vriendin haar had "geleend" voor een koppelwedstrijd. Het is een venijnig hondje, schijnt!
Klopt, Angelique (vriendin van Richard van Poppelen) heeft ermee gelopen.
Daarom kwam die vrouw me links op de foto zo bekend voor, zij heeft ook meegedaan met een hond volgens mij