Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Co-owner ship/ mede-eigenaar
Moderator: moderatorteam
- Botje
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Airedale Terriër, Schotse Terriër
Co-owner ship/ mede-eigenaar
Wie heeft er verstand van en wil met mij hierover PB-en?
Ik zie je dan wel in mijn inbox...
Alvast bedankt.
Wij hebben een contractuele vraag....
Ik zie je dan wel in mijn inbox...
Alvast bedankt.
Wij hebben een contractuele vraag....
,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-Het leuke van een Airedale, zijn er twee!!.,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- Botje
- Vaste gebruiker
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- Angelique25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
- Botje
- Vaste gebruiker
- Pumi
- Zeer actief
- Contacteer:
nee hoor is niet afgeschaft!. Ik ben hoofdeigenaar van onze honden omdat de kennelnaam op mijn naam staat, Edwin is van alle honden mede eigenaar. Klopt opzich wel eigenlijk is het 3x nix, maar toch leuk om zo met zijn tweeen op de stamboom etc te staan.Angelique25 schreef:Mede-eigenaar op de stamboom? Dat is slechts een administratief "leukigheidje" maar een mede-eigenaar is eigenlijk helemaal niks, kan niks en mag niks en omdat het toch 3x niks was hebben ze het tegenwoordig ook maar afgeschaft.
-
jidde
- Angelique25
- Zeer actief
- Contacteer:
Weet ik veulMartijn schreef:Waarom kan de ene eigenaar minder dan de andere?Angelique25 schreef:Mede-eigenaar op de stamboom? Dat is slechts een administratief "leukigheidje" maar een mede-eigenaar is eigenlijk helemaal niks, kan niks en mag niks en omdat het toch 3x niks was hebben ze het tegenwoordig ook maar afgeschaft.
- Angelique25
- Zeer actief
- Contacteer:
Oké, maar hebben we het nu allebei wel over 2007? want in 2007 staan er zowieso geen eigenaren meer op de stamboom en als ik het mij vaag even voor de geest haal was er op het formuliertje voor de aanvraag van het eigendomsbewijs geen ruimte meer voor een mede-eigenaar.Pumi schreef:nee hoor is niet afgeschaft!. Ik ben hoofdeigenaar van onze honden omdat de kennelnaam op mijn naam staat, Edwin is van alle honden mede eigenaar. Klopt opzich wel eigenlijk is het 3x nix, maar toch leuk om zo met zijn tweeen op de stamboom etc te staan.Angelique25 schreef:Mede-eigenaar op de stamboom? Dat is slechts een administratief "leukigheidje" maar een mede-eigenaar is eigenlijk helemaal niks, kan niks en mag niks en omdat het toch 3x niks was hebben ze het tegenwoordig ook maar afgeschaft.
Oude situaties gaan ze niet ongevraagt veranderen, die blijven gewoon gehandhaaft, ik heb hier ook nog stambomen met eigenaar en mede-eigenaar erop, om dezelfde reden als jij, staat zo leuk, zo met z'n tweetje op de boom.
-
jidde
Je kan altijd aantonen dat je de rekeningen betaald hebt, zoals HD, entingen, voer enz. Getuige kunnen laten zien dat de hond bij jou woontMartijn schreef:En als dat nou niet te onderscheiden is?jidde schreef:ik ben (samen met zuslief) mede eigenaar van Tuana op stamboom. Eigenlijk stelt het geen ruk voor. Degene die de hond houdt en onderhoud (voer en medische kosten) is de wettelijke eigenaar. Althans, dat begreep ik altijd.
-
Nono
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retrievers
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Op het registratie (eigendoms) bewijs waar tegenwoordig de eigenaar op staat, is ook plek voor de mede-eigenaar.Angelique25 schreef:Oké, maar hebben we het nu allebei wel over 2007? want in 2007 staan er zowieso geen eigenaren meer op de stamboom en als ik het mij vaag even voor de geest haal was er op het formuliertje voor de aanvraag van het eigendomsbewijs geen ruimte meer voor een mede-eigenaar.
Oude situaties gaan ze niet ongevraagt veranderen, die blijven gewoon gehandhaaft, ik heb hier ook nog stambomen met eigenaar en mede-eigenaar erop, om dezelfde reden als jij, staat zo leuk, zo met z'n tweetje op de boom.
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
Martijn schreef:Marc en ik wonen momenteel op hetzelfde adres en betalen nogal afwisselend de rekeningen.jidde schreef:Je kan altijd aantonen dat je de rekeningen betaald hebt, zoals HD, entingen, voer enz. Getuige kunnen laten zien dat de hond bij jou woontMartijn schreef:En als dat nou niet te onderscheiden is?jidde schreef:ik ben (samen met zuslief) mede eigenaar van Tuana op stamboom. Eigenlijk stelt het geen ruk voor. Degene die de hond houdt en onderhoud (voer en medische kosten) is de wettelijke eigenaar. Althans, dat begreep ik altijd.
En nu?
Mooi zorgen dat dat alles liefdevol en goed blijft verlopen anders heb je stont aan de knikker en een deelhondje
Laatst gewijzigd door Rea op 18 dec 2007 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.

-
Marion.
Wil je dat met een officieel eigenaarsschap duidelijk krijgen dan? "Hoort bij het gezamelijke bezit" ofzo?Martijn schreef:Marc en ik wonen momenteel op hetzelfde adres en betalen nogal afwisselend de rekeningen.jidde schreef:Je kan altijd aantonen dat je de rekeningen betaald hebt, zoals HD, entingen, voer enz. Getuige kunnen laten zien dat de hond bij jou woontMartijn schreef:En als dat nou niet te onderscheiden is?jidde schreef:ik ben (samen met zuslief) mede eigenaar van Tuana op stamboom. Eigenlijk stelt het geen ruk voor. Degene die de hond houdt en onderhoud (voer en medische kosten) is de wettelijke eigenaar. Althans, dat begreep ik altijd.
En nu?
Saar staat op naam van Pieter, Miep om mijn naam. Zo zal de verdeling niet zijn als de rechter de echtscheiding uitspreekt. Die verdeling zullen wij zelf maken.
-
jidde