Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kan niks zijn voor die prijs of wel? Ik wil Bram aanleren dat hij eerst helemaal naar achteren loopt in plaats van halverwege al te gaan kiepen. Een wip in de tuin zou dus wel handig zijn, maar een wip kost zo honderden euro's. Deze niet....
Sita schreef:Ik ken de wip niet, maar even een andere vraag. Heb jij al wel eens wat besteld bij deze site?
Heb er een tijdje terug wat leuke dingen gezien, o.a. agility dingen, maar durfde het niet zo goed te bestellen.
Nee, ik ga nu voor het eerst bestellen daar. Marye heeft daar wel besteld en dat is allemaal goed gekomen. Ik doe het nu trouwens met vooruit betalen, geloof wel dat daar kosten aan verbonden zijn, maar ik heb nog steeds geen credit card.
Zoek stok! schreef:
Nee, ik ga nu voor het eerst bestellen daar. Marye heeft daar wel besteld en dat is allemaal goed gekomen. Ik doe het nu trouwens met vooruit betalen, geloof wel dat daar kosten aan verbonden zijn, maar ik heb nog steeds geen credit card.
Ik heb wel een creditcard, maar durf hem niet te gebruiken. Dus dat schiet ook niet op
Heb prima ervaringen hoor met de site, ze sturen het alleen soms wel in verschillende dozen die niet perse op dezelfde dag aankomen.
Heb met de wip zoals je weet geen ervaring.
zie je het kiep megnisme aan de onder kant lijkt erg zwak en plastic paaltjes een horde:P
nou ja je kunt het proberen en als het een slechte wip is terug sturen.
Grappig, daar ben ik op de vereniging ook met Jamey mee bezig, juist niet meer wachten maar rustig doorlopen. Stilstaan mag niet op en tussen toestellen, behalve de tafel, is bij ons op de hondenschool uitgelegd door de trainers, dus als de hond de wip beheerst, moet ie leren om hem in beweging te nemen...
ik wilde ook deze wip gaan aanschaffen en heb de shop geconfronteert
Wat betreft de wip Ook door veel hondenscholen wordt deze wip, intensief, gebruikt zonder problemen. Ook hier geldt weer dat de garantie fabricagefouten betreft.
groetjes
_rensje_lovesdoggy's schreef:ik wilde ook deze wip gaan aanschaffen en heb de shop geconfronteert
Wat betreft de wip Ook door veel hondenscholen wordt deze wip, intensief, gebruikt zonder problemen. Ook hier geldt weer dat de garantie fabricagefouten betreft.
groetjes
Echt waar? Dus het is niet een volledig waardeloos ding die bij aankomst al instort....dan ga ik er toch even over nadenken.
over die tunnel heb ik ook geinformeerd de tunnel is gemaakt van nylon en op zich is het prima materiaal alleen kunnen wij bij intensief gebruik niet garanderen dat er toch eens wat gaat scheuren o.i.d. Er zijn echter veel hondenscholen die deze tunnel gewoon, intensief, gebruiken zonder problemen. De garantie betreft met name de naden en stiksels ofwel fabricagefouten. Als er doordat er een hond te wild doorheen gaat scheuren o.i.d.
kunnen wij hier helaas geen garantie op geven[/b].
daar kreeg ik dit dus als het scheurd omdat het slecht materiaal is krijg je geen geld terug zelf ga ik de wip wel bestellen
groetjes renate wil je echt het fijne weten neeem dan contact op met de site