Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik moet even kijken waar ik zit en of ik dan vervoer heb maar anders wil ik graag komen Maar dat laat ik dan nog weten. Het is zo onderhand traditie dus eigenlijk wil ik wel komen
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
C@rmen schreef:Ik ga niet mee, mark wil niet mee en alleen met de beide heren zie ik niet zo zitten omdat ik ze dan teveel in de gaten moeten houden.
En met één van beide heren?
Haha dat kan ook nog ja.. god het is er hier na die paar weken al zo ingebakken dat ik met 2 honden op stap 'moet' dat ik er niet eens meer aan denk dat ik er ook gewoon 1 mee kan nemen Ik ga er even over denken..
Mark en ik gaan wel met de heren naar bussloo maar we vinden om 13.00 een beetje laat.
Spike is echt als de dood voor vuurwerk en die wil ik wel redelijk optijd teut hebben van de advocaat en als we dan pas om 13.00 gaan wandelen is het al snel 16 uur voor we thuis zijn en dan word er hier al volop geknald vermoed ik. Wij gaan dus op eigen houtje maar misschien dat we julie nog wel tegen komen
C@rmen schreef:Mark en ik gaan wel met de heren naar bussloo maar we vinden om 13.00 een beetje laat.
Spike is echt als de dood voor vuurwerk en die wil ik wel redelijk optijd teut hebben van de advocaat en als we dan pas om 13.00 gaan wandelen is het al snel 16 uur voor we thuis zijn en dan word er hier al volop geknald vermoed ik. Wij gaan dus op eigen houtje maar misschien dat we julie nog wel tegen komen
C@rmen schreef:Mark en ik gaan wel met de heren naar bussloo maar we vinden om 13.00 een beetje laat.
Jammer.
Ik vind het ook erg jammer..haha ben wel een ontzettende twijfelkont nu hoor aan de ene kant wil ik erg graag mee met beide honden maar aan de andere kant weet ik niet zo goed hoe zo'n wandeling met Spike gaat en of janus met andere volle reuen gaat lopen etteren. Eigenlijk houd dat me nog meer tegen om mee te gaan dan het feit dat we dan pas rond 16 uur thuis zijn En als mark al die duitse doggen ziet houd ie helemaal niet meer op over een dd als gezinsuitbreiding :N: Eventueel zouden we natuurlijk ook gewoon met julie mee kunnen lopen en als het niet gaat onze eigen weg gaan..
C@rmen schreef:En als mark al die duitse doggen ziet houd ie helemaal niet meer op over een dd als gezinsuitbreiding :N: Eventueel zouden we natuurlijk ook gewoon met julie mee kunnen lopen en als het niet gaat onze eigen weg gaan..
Er gaan maar vier doggen mee, toch? En die gezinsuitbreiding is toch helemaal niet erg?
Maar je zou inderdaad kunnen kijken hoe het gaat, maar ik weet natuurlijk niet hoe moeilijk Janus is. Dat kun je zelf het beste inschatten, denk ik?
Jammer.
Ik vind het ook erg jammer..haha ben wel een ontzettende twijfelkont nu hoor aan de ene kant wil ik erg graag mee met beide honden maar aan de andere kant weet ik niet zo goed hoe zo'n wandeling met Spike gaat en of janus met andere volle reuen gaat lopen etteren. Eigenlijk houd dat me nog meer tegen om mee te gaan dan het feit dat we dan pas rond 16 uur thuis zijn En als mark al die duitse doggen ziet houd ie helemaal niet meer op over een dd als gezinsuitbreiding :N: Eventueel zouden we natuurlijk ook gewoon met julie mee kunnen lopen en als het niet gaat onze eigen weg gaan..
C@rmen schreef:En als mark al die duitse doggen ziet houd ie helemaal niet meer op over een dd als gezinsuitbreiding :N: Eventueel zouden we natuurlijk ook gewoon met julie mee kunnen lopen en als het niet gaat onze eigen weg gaan..
Er gaan maar vier doggen mee, toch? En die gezinsuitbreiding is toch helemaal niet erg?
Maar je zou inderdaad kunnen kijken hoe het gaat, maar ik weet natuurlijk niet hoe moeilijk Janus is. Dat kun je zelf het beste inschatten, denk ik?
Haha gezinsuitbreiding zie ik hier nu echt nog even niet zitten..janus is echt nog een vreselijke lompe hond in huis en dat in combinatie met een dd lijkt me geen goed plan :N:
Nou ik heb mark nog even weer gevraagd en we gaan wel mee en dan zien we wel hoe het gaat, het enige wat mark nog wel even zei was ' ik ken niemand daar' haha arme jongen he
Karen, ik kan nog steeds niet van de "misschienlijst" af.
We hadden net besloten definitief mee te gaan, maar nu moet ik even afwachten hoe mijn hersenschudding verloopt.
Dus sorry, nog steeds geen zekerheid .
Als het enigszins kan gaan we wel weer mee.
Hutsje schreef:hoe zit het daar mwet de paden (bolderkartechnisch gesproken)?
Euh, nou een pad is er niet echt. Je loopt over het strand of over het gras. Je kunt met de bolderkar wel over het gras lopen, denk ik? Maar, afhankelijk van het weer, zijn sommige stukken wel vrij modderig.
Ik wil ook wel komen, ik denk alleen niet dat ik Tessa mee kan nemen want die is de 17e loops geworden. En is het verstandig met Eelco te komen? Hij komt niet goed terug, loopt niet weg hoor maar heeft meestal geen zin om naar huis te gaan, hebben de andere honden/jullie daar geen last van?
AlopiA schreef:Ik wil ook wel komen, ik denk alleen niet dat ik Tessa mee kan nemen want die is de 17e loops geworden. En is het verstandig met Eelco te komen? Hij komt niet goed terug, loopt niet weg hoor maar heeft meestal geen zin om naar huis te gaan, hebben de andere honden/jullie daar geen last van?
Een loopse teef meenemen op een losloopwandeling lijkt me inderdaad niet verstandig. Of je Eelco mee wilt nemen, kun je alleen zelf bepalen, denk ik? Als hij niet wegloopt en niet vervelend is tegen andere honden lijkt me dat toch helemaal geen probleem?
AlopiA schreef:Ik wil ook wel komen, ik denk alleen niet dat ik Tessa mee kan nemen want die is de 17e loops geworden. En is het verstandig met Eelco te komen? Hij komt niet goed terug, loopt niet weg hoor maar heeft meestal geen zin om naar huis te gaan, hebben de andere honden/jullie daar geen last van?
Een loopse teef meenemen op een losloopwandeling lijkt me inderdaad niet verstandig. Of je Eelco mee wilt nemen, kun je alleen zelf bepalen, denk ik? Als hij niet wegloopt en niet vervelend is tegen andere honden lijkt me dat toch helemaal geen probleem?
Haha nee tessa neem ik dan sowieso niet mee, hoewel ik de reutjes er wel een plezier mee doe Ik wil wel op de misschien-lijst met eelco, ik denk wel dat ik kom want hij vind het wel prachtig denk ik. Hij is superlief tegen andere honden (en mensen). Ik zal een paar vrienden ook eens vragen of ze dit leuk vinden, misschien willen ze ook wel mee.
AlopiA schreef:Ik wil wel op de misschien-lijst met eelco, ik denk wel dat ik kom want hij vind het wel prachtig denk ik.
Prima, je staat er op!
Even voor alle duidelijkheid voor alle mensen die nog op de 'misschien-lijst' staan; er staat nog een vrij grote groep mensen op de 'misschien-lijst' als ik verder niets meer hoor/lees van deze mensen ga ik er vanuit dat ze toch niet kunnen komen en wachten we niet op hen. Dit ter voorkoming dat we wachten op mensen die toch niet komen. Is iedereen het daar mee eens?
Laatst gewijzigd door Scooby op 23 dec 2007 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.