Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
' puppieproofe' honden omg. Enschede ?
Moderator: moderatorteam
' puppieproofe' honden omg. Enschede ?
Mijn ouders hebben een schotse collie pup van nu 12 weken. Het is een ontzettend leuk pupje en gaat prima om met de jongens hier en de hond van mijn broer. Ook de 2 buurhonden vind ze erg leuk maar voor vreemde honden is ze erg bang. Nou komen mijn ouders ook niet heel veel honden tegen en een puppiecursus is echt niets voor ze. Daarom van mijn moeder de vraag of ik niet eens een keer met 'die forummensen' (
) met Lobke wil wandelen zodat ze minder bang word voor vreemde honden. Ze mag uiteraard nog geen ellenlange wandelingen doen maar ruim een half uur huppelt ze hier al wel vrolijk mee met de jongens. Dus iemand die zin heeft om een keer met mij en lobke te wandelen in enschede en omgeving?

- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Met mijn nieuwste pupje ga ik in principe ook alleen daarvoor naar puppycursus. Dat ik een uurtje wat leuks met haar allen doe is mooi meegenomen. Kunnen ze het niet als kleuterschool zien? Kleine kinderen moeten toch ook met leeftijdgenootje knippen en plakken?
In deze tijd van het jaar wel ff op zoek naar een puppycursus met binnenlocatie!
In deze tijd van het jaar wel ff op zoek naar een puppycursus met binnenlocatie!
Nogmaals het zijn echt geen mensen voor een puppie cursus..Rosita Compagner schreef:Met mijn nieuwste pupje ga ik in principe ook alleen daarvoor naar puppycursus. Dat ik een uurtje wat leuks met haar allen doe is mooi meegenomen. Kunnen ze het niet als kleuterschool zien? Kleine kinderen moeten toch ook met leeftijdgenootje knippen en plakken?

Overigens komt ze wel in aanraking met andere pupjes uit de buurt om mee te spelen maar voor andere pupjes is ze ook niet angstig.
- Youp
- Zeer actief
-
- geregistreerd lid
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Bram gaat prima met pups, met de meeste pups gaat hij alleen niet uitgebreid spelen. Als dat geen probleem is, wil ik natuurlijk wel een keer meewandelen (heb geen idee hoe lang het voor me rijden is, dus onder voorbehoud dat ik niet twee uur per rit in de auto zit). Ik ben tussen kerst en oud en nieuw vrij...

Linda, Izzie en Bram
Tussen kerst en oud en nieuw ben ik ook vrij, alleen weet ik niet waar jij vandaan komt?Zoek stok! schreef:Bram gaat prima met pups, met de meeste pups gaat hij alleen niet uitgebreid spelen. Als dat geen probleem is, wil ik natuurlijk wel een keer meewandelen (heb geen idee hoe lang het voor me rijden is, dus onder voorbehoud dat ik niet twee uur per rit in de auto zit). Ik ben tussen kerst en oud en nieuw vrij...
- Zoek stok!
- Zeer actief
Utrecht. Het is 1,5 uur rijden naar Enschede zie ik, dus dat is een beetje overdreven voor een wandelingetje van een half uurtjeC@rmen schreef:Tussen kerst en oud en nieuw ben ik ook vrij, alleen weet ik niet waar jij vandaan komt?Zoek stok! schreef:Bram gaat prima met pups, met de meeste pups gaat hij alleen niet uitgebreid spelen. Als dat geen probleem is, wil ik natuurlijk wel een keer meewandelen (heb geen idee hoe lang het voor me rijden is, dus onder voorbehoud dat ik niet twee uur per rit in de auto zit). Ik ben tussen kerst en oud en nieuw vrij...

Ik wil wel naar Apeldoorn komen, dat is een beetje in het midden.

Linda, Izzie en Bram
Utrecht is inderdaad wel een flink eind rijden voor een wandelingetjeZoek stok! schreef:Utrecht. Het is 1,5 uur rijden naar Enschede zie ik, dus dat is een beetje overdreven voor een wandelingetje van een half uurtjeC@rmen schreef:Tussen kerst en oud en nieuw ben ik ook vrij, alleen weet ik niet waar jij vandaan komt?Zoek stok! schreef:Bram gaat prima met pups, met de meeste pups gaat hij alleen niet uitgebreid spelen. Als dat geen probleem is, wil ik natuurlijk wel een keer meewandelen (heb geen idee hoe lang het voor me rijden is, dus onder voorbehoud dat ik niet twee uur per rit in de auto zit). Ik ben tussen kerst en oud en nieuw vrij...![]()
Ik wil wel naar Apeldoorn komen, dat is een beetje in het midden.

Bram is een volle reu he? anders had ik janus en spike nog mee kunnen nemen om langer te wandelen (dat mijn moeder lobke dan mee naar huis neemt na een half uurtje) Lobke vind de auto nog niet erg leuk en ben bang dat naar apeldoorn dan voor haar wel een beetje ver is nog.
- Zoek stok!
- Zeer actief
Bram kan prima met volle reuen hoor, behalve als ze hem herhaaldelijk blijven lastig vallen. Maar je kunt inderdaad beter met iemand in de buurt van Enschede afspreken, ik had er eigenlijk geen idee van dat het zo ver is voor meC@rmen schreef: Utrecht is inderdaad wel een flink eind rijden voor een wandelingetje![]()
Bram is een volle reu he? anders had ik janus en spike nog mee kunnen nemen om langer te wandelen (dat mijn moeder lobke dan mee naar huis neemt na een half uurtje) Lobke vind de auto nog niet erg leuk en ben bang dat naar apeldoorn dan voor haar wel een beetje ver is nog.

Linda, Izzie en Bram